هر آنچه برای خرید بلیط اتوبوس باید بدانید

0

از راه‌های ارزان و راحت برای سفرهای داخلی و بین شهری، اتوبوس است. اگر نمی‌خواهید برای حمل و نقل و رسیدن به مقصد هزینه زیادی بپردازید، از بودن در جاده و تماشای مسیر و طبیعت لذت می‌برید، سفر با اتوبوس انتخاب خوب و گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد. در این مطلب همه‌چیز را درباره خرید اینترنتی بلیط اتوبوس برایتان آورده‌ایم تا دیگر نیازی به خرید بلیط اتوبوس به صورت حضوری و در ترمینال‌های شلوغ نداشته باشید.

خرید بلیط اتوبوس

۱) مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید

زمانی که به سایت اسنپ تریپ وارد می‌شوید، باید اسم شهر مبدا و مقصد را وارد و تاریخ سفرتان را تعیین کنید. پس از آن، لیستی از اتوبوس‌ها را با توجه به اطلاعاتی که وارد کردید، مشاهده خواهید کرد. اگر می‌خواهید در زمان خاصی سفر کنید یا ساعت‌های زود یا دیر را فقط ببینید، از فیلترهای مختلف در اسنپ تریپ استفاده کنید تا زمان کمتری را برای جستجو بگذارید. در نظر داشته باشید برخی از شهرها چندین پایانه اتوبوس‌رانی و مسافربری دارند. برای مثال در تهران از پایانه‌های جنوب، شرق، غرب، آزادی و بیهقی می‌توان به شهرهای مختلفی با اتوبوس سفر رفت.

۲) جزئیات بلیط و قیمت را بررسی کنید

از شرکت‌های اتوبوس‌رانی متنوع و متعددی می‌توان خرید بلیط اتوبوس vip را انجام داد. سیر و سفر، رویال سفر و همسفر چابکسواران برخی از معروف‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی هستند. علاوه بر اینکه قیمت بلیط‌های vip با معمولی تفاوت دارد؛ روز، ساعت و شرکت اتوبوس هم از دیگر عواملی هستند که قیمت بلیط اتوبوس را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در سایت اسنپ‌تریپ تنوع بلیط اتوبوس زیاد است و در بسیاری از مواقع خریدتان را با بهترین قیمت و تخفیف می‌توانید انجام دهید.

۳) صندلی مورد نظرتان را انتخاب کنید

در اسنپ تریپ می‌توانید موقعیت صندلی‌های خریداری شده و قابل خرید را ببینید و مطلوب‌ترین گزینه را برای سفرتان انتخاب کنید. پیش از خرید هم قوانین مربوط به کنسلی رزرو بلیط اتوبوس هم قابل مطالعه است. بعد از کلیک بر گزینه «انتخاب» به صفحه تکمیل خرید هدایت می‌شوید. پس از انجام مراحل پرداخت هزینه و در کمترین زمان، پیغام خرید موفقیت آمیز بلیط اتوبوس را دریافت خواهید کرد.

خرید بلیط اتوبوس

مراحل خرید بلیط اتـوبوس در اسنپ تریپ به سرعت و راحتی و در سه مرحله‌ کامل می‌شود. اگر می‌خواهید از تخفیف‌های ویژه و پیشنهادات مربوط به رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و اتـوبوس به سرعت مطلع می‌شوید، در خبرنامه اسنپ‌تریپ عضو شوید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز در دسترس است.

نظرات