بیوگرافی یولیا تاراسویچ از ملکه زیبایی روسیه تا ماجرای عمل زیبایی + زندگی و اینستاگرام

0

یولیا تاراسویچ کیست / بیوگرافی یولیا تاراسویچ از ملکه زیبایی روسیه تا ماجرای عمل زیبایی + زندگی و اینستاگرام

یولیا تاراسویچ کیست / بیوگرافی یولیا تاراسویچ از ملکه زیبایی روسیه تا ماجرای عمل زیبایی + زندگینامه و اینستاگرام یولیا تاراسویچ ملکه زیبایی روسیه همراه با عکس های قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی و سوابق شغلی و ماجرای نقص عضو بعد از عمل جراحی زیبایی او را در ادامه میخوانید

بیوگرافی یولیا تاراسویچ از ملکه زیبایی روسیه تا ماجرای عمل زیبایی + زندگی و اینستاگرام

بیوگرافی یولیا تاراسویچ ملکه زیبایی روسیه

یولیا تاراسویچ ۴۳ ساله متولد روسیه ملکه زیبایی روسیه در سال ۲۰۲۰ است که در فوریه ۲۰۲۲ بر عمل جراحی زببایی دچار نقص عضو شد. او ارای دو فرزند است.

سوابق و ماجرای عمل جراحی زیبایی

یولیا تارووسویچ ۴۳ سال دارد و در سال ۲۰۲۰ نائب قهرمان مسابقه ملکه زیبایی روسیه شد. او پس از انجام عمل جراحی پلاستیک ۳۰۰۰ پوندی نتوانست چشمان خود را ببندد یا لبخند بزند و در واقع در بخشی از چشم ها و صورت او دچار نقص عضو شده است.

او تحت عمل لیفت صورت، بلفاروپلاستی یا جراحی پلک و مینی لیپوساکشنپس قرار گرفت، اما بر اثر عمل جراحی ناموفق دچار اتفاق وحشتناک شد. او هم اکنون قادر نیست تا چشمان خود را ببندد و یا لبخند بزند.

بیوگرافی یولیا تاراسویچ از ملکه زیبایی روسیه تا ماجرای عمل زیبایی + زندگی و اینستاگرام

شکایت از دو پزشک

ملکه زیبایی روسیه عمل جراحی را در کلینیکی در کراسنودار در جنوب روسیه انجام داده از دو پزشکی که عمل را انجام داده اند شکایت کرده است. اما پزشکان ادعا می‌کنند که این عوارض ناشی از یک نقص ژنتیکی پیش‌تر کشف نشده در او بوده است.

آندری کوماروف و عمر خالد پزشکان عمل انجام شده اخیر او ادعا می‌کنند که این ملکه زیبایی دارای یک بیماری نادر به نام اسکلرودرمی است که پیش بینی آن پیش از انجام عمل غیر ممکن بوده است.

بیماری اسکلرودرمی نوعی بیماری نادر و پیش رونده روماتیسمی است که پوست بیماران ضخیم، سفت و خشک شده و گاه در انتهای اندام‌ها زخم ایجاد می‌شود.

اما یولیا ادعای پزشکان را رد کرده و می‌گوید پیش از این عمل جراحی زیبایی بینی انجام داده و بدون هیچ گونه ناهنجاری ژنتیکی‌ای برایش موفقیت آمیز بوده است.

یولیا که مادر دو فرزند است می‌گوید علیرغم بهبودی پس از جراحی قادر به حرکت دادن بخش‌های بزرگ صورت یا بستن چشم هایش نیست و ۲۰۰۰۰ پوند برای اصلاح این مشکل هزینه کرده که بی نتیجه بوده است.

او به کانال یک روسیه گفت:«من زخم‌هایی دارم که وقتی تمام بافت هایم را پاره کردند در گونه هایم ایجاد شد. چشمانم بسته نمی‌شود و نمی‌توانم لبخند بزنم. من نمی‌توانم لب بالایی ام را حرکت دهم و یک قسمت صورتم اصلا کار نمی‌کند»

نظرات