بیوگرافی مجید اسماعیلی مدیرعامل موزه سینما و همسرش+ خانواده و اینستاگرام و آثار

3

بیوگرافی مجید اسماعیلی مدیرعامل موزه سینما و همسرش+ خانواده و اینستاگرام و آثار

بیوگرافی و سوابق مجید اسماعیلی تهیه کننده و مدیرعامل موزه سینما و همسرش + عکس ها و آثار هنری مجید اسماعیلی تهیه کننده و کارگردان و انیمیشن ساز ایرانی و همسرش همراه با زندگی شخصی و خصوصی او با تصاویر و سوابق و پیج اینستاگرام مجید اسماعیلی تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران تا مدیرعامل موزه سینما در زندگینامه مجید اسماعیلی و بیوگرافی کامل او ئ ماجرای ازدواج و همسرش و فرزندانش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

چکیده زندگینامه مجید اسماعیلی تهیه کننده

  • نام و نام خانوادگی: مجید اسماعیلی پارسا
  • تاریخ تولد : ۱۰ تیر ۱۳۵۰ در تهران
  • زمینه فعالیت: سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • شغل اصلی: استاد دانشگاه ، تهیه کننده و منتقد
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد علوم سیاسی
  • سالهای فعالیت: از دهه ۷۰

ایشان از اول فروردین ۱۴۰۱ به عنوان داور در فضل سوم عصر جدید مشغول فعالیت است و تاکنون داوری بسیار قابل توجه و خوبی را به نمایش گذاشته است.

بیوگرافی مجید اسماعیلی از تهیه کنندگی تا ساخت انیمیشن و همسرش + عکس اینستاگرام آثار

بیوگرافی مجید اسماعیلی تهیه کننده و همسرش

مجید اسماعیلی, (Majid Esmaili) متولد ۱۰ تیر ماه ۱۳۵۰ در تهران اهل ایران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی و مهندسی برق، تهیه کننده ، كارگردان ، دستيار اول كارگردان ، برنامه ريز ، دستيار دكور و صحنه ،دستيار صحنه و لباس و نوازنده ایرانی و استاد دانشگاه است که از دهه ۸۰ تاکنون در عرصه تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی و کارگردانی و انیمیشن سازی در سینما و تلویزیون ایران مشغول به فعالیت است.

از او به عنوان بنیانگذار ساخت انیمینش در ایران یاد میشود و از اولین کسانی است که ساخت انیمیشن در ایران را پایه گذاری کرد.

ازدواج و همسر مجید اسماعیلی کیست

از زندگی خصوصی و شخصی وی اطلاعی در دست نیست

بیوگرافی مجید اسماعیلی تهیه کننده

سوابق هنری

استاد اسماعیلی از دهه ۷۰ با دستیاری کارگردانی و فیلمنامه نویسی وارد عرصه هنری شد و البته چهره کمتر شناخته شده در عرصه هنری و سینما می باشد.

او سابقه تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون دلشکسته ساخته علی رویین تن، چراغ های ناتمام مصطفی سلطانی و ماهی سیاه کوچولو و… در کارنامه هنری خود دارد.

سوابق و فعالیت های مجید اسماعیلی

بیشترین فعالیت او در زمینه تهیه کنندگی استد و در کنار آن نیز در زمینه كارگردانی ، دستيار اول كارگردانی ، برنامه ريز ، دستيار دكور و صحنه ،دستيار صحنه و لباس و نوازندگی نیز فععالیت داشته است

او هم اکنون مدرس دانشگاه شهید بهشتی ،علامه طباطبایی و عضو انجمن علمی اسلام و توسعه ، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی
مدیر عامل مؤسسه آوین رسانه فیلم می باشد.

کارگردانی فیلم گیمجی و دستیار کارگردانی خدا نزدیک است و خاله سوسکه و کارگردانی پادشاه آب از دیگر فعالیت های ایشان است.

وی سابقه همکاری با هومن سیدی را در کارنامه هنری خود دارد و برای تهیه دو فیلم سینه سرخ و ماه جبین موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره های جهانی شده و شاهزاده ایرانی دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

عکس های مجید اسماعیلی تهیه کننده و کارگردان

مجید اسماعیلی نویسنده و کارگردان انیمیشن «پادشاه آب» که یکی از انیمیشن‌های موفق سینمای ایران درباره فعالیت گفته:

من تهیه کننده ده – پانزده فیلم سینمایی رئال هستم و دهها فیلم مستند تهیه کردم و فیلمهای کوتاه و بلند و فیلمهای داستانی و فیلمهای تلویزیونی و سریال را کار کردم ولی انیمشن با توجه به سختی هایی که دارد ریشتان را سفید می کند.

داور عصر جدید ۳

در اسفند ۱۴۰۰ مشخص شد که مجید اسماعیلی یکی از دوران فصل سوم عصر جدید است که از ۲۷ اسفند از شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی روی آنتن می رود.

عکس های جدید اینستاگرامی مجید اسماعیلی تهیه کننده

صفحه اینستاگرام مجید اسماعیلی

پیج رسمی استاد اسماعیلی با نشانی majidesmaili.official در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است که تنها صفحه اوست و می توانید عکس ها و تصاویر و برنامه های کاری او را در صفحه شخصی اش دنبال کنید

شغل جدید

مجید اسماعیلی در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به عنوان مدیرعامل موزه سینما جایگزین مهران عباسی شد

🔹طی حکمی از سوی محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی و رئیس هیات امنا موزه سینما، مجید اسماعیلی به سمت مدیرعامل موزه سینما منصوب شد.

آثار فیلم و سریال و انیمشن به عنوان کارگردان یا تهیه کننده

خاله سوسكه (۱۳۸۸)

دستيار كارگردان : خدا نزديك است (۱۳۸۵)

گميچي (۱۳۹۴)

تهيه كننده :

۱ – چراغ هاي ناتمام (۱۳۹۵)
۲ – آفريقا (۱۳۸۹)
۳ – شكارچي شنبه (۱۳۸۸)
۴ – دل شكسته (۱۳۸۷)
۵ – دايناسور (۱۳۸۶)
۶ – سينه سرخ (۱۳۸۵)
۷ – شاهزاده ايراني (۱۳۸۴)

دستيار دكور و صحنه: بيد مجنون (۱۳۸۳)

دستيار صحنه و لباس : غروب شد بيا (۱۳۸۳)

3 دیدگاه در “بیوگرافی مجید اسماعیلی مدیرعامل موزه سینما و همسرش+ خانواده و اینستاگرام و آثار

  1. سروش گفت:

    به نظرم به عصر جدید وزانت داد و نبود این جنس آدم ها فضا رو لومپنی میکنه

  2. ...... گفت:

    …نخور بابا

  3. مصطفی گفت:

    سلام
    شما در نرم افزارهای خارجی مثل تویتیر,فیسبوک,اینستاگرام فعالیت دارید که نرم افزارهای هستند که زیر نظر صهیونیست های اسراییلی فعالیت می کنند و فعالیت در آنها باعث تقویت آنها می شود که طبق نظر فقها شرعا حرام است شرکت های مثل:تویتیر,واتساپ,فیسبوک,یوتیوب,لینکدین,گوگل با پولی که از این را به دست می آورند بمب تهیه می کنند و روی سر یمنی ها و فلسطینی ها می ریزند لطفا خون برادران و خواهرن مسلمانتون رو در سرزمین های اشغالی نریزید!
    حتما حتما درباره حرفم تحقیق کنید

نظرات