مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید کیست + بیوگرافی و سوابق شغلی

3

مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید کیست + بیوگرافی مجید اسماعیلی داور عصر جدید ۳ همراه با سوابق شغلی وی با عکس هاو زندگی شخصی او در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه می خوانید

مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید کیست + بیوگرافی و سوابق شغلی

مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید کیست + بیوگرافی و عکس ها

مجید اسماعیلی تهیه کننده و کارگردان و نوازنده متولد دهه ۵۰ و دانش آموخته رشته مهندسی برق و رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد است که یکی از داوران فصل سوم عصر جدید معرفی شده است. او جایگزین سید بشیر حسینی در مسابقه عصر جدید به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است.

بیوگرافی مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید

سوابق کاری و شغلی

آقای اسماعیلی یکی از تهیه کنندگان و کارگردانان و انیمینش سازان ایرانی است که در جشنواره های فیلم حقیقت، چهل چراغ و مقاومت به عنوان داور حضور داشته و از بنیانگذاران ساخت انیمیشن در ایران محسوب می شود.

او علاوه بر طراحی و تهیه ۱۴ مجموعه انیمیشن، کارگردانی فیلم گیمجی و انیمیشن فرمانروای آب را در کارنامه هنری خود دارد و همچنین سابقه تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون دلشکسته ساخته علی رویین تن، چراغ های ناتمام مصطفی سلطانی و … از دیگر فعالیت های اوست

او مدرس دانشگاه شهید بهشتی و علامه طباطبایی، عضو انجمن علمی اسلام و توسعه ، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی ، مدیر عامل مؤسسه آوین رسانه فیلم می باشد.

عکس های مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید

داور فصل سوم عصر جدید

مجید اسماعیلی نویسنده و کارگردان انیمیشن «پادشاه آب» که یکی از انیمیشن‌های موفق امسال سینمای ایران است که در فصل سوم عصر جدید به عنوان داور حضور دارد

او جایگزین سیدبشیر حسینی در فصل جدید عصر جدید شده و قرار است به عنوان داور در این فصل که از نیمه شعبان ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه میرود، حضور داشته باشد.

مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید کیست + بیوگرافی و سوابق شغلی

گفتنی است که فصل جدید عصر جدید که فصل سوم می باشد از ۲۷ اسفند از شبکه سه پخش خواهد شد و ترکیب داوران عصر جدید ۳ نیز به جز امین حیایی تغییر کرده است.

تاکنون دو فصل از این مکسابقه استعدادیابی با معرفی نفرات برتر به اتمام رسیده و حالا باید منتظر ماند و دید که چه گروه ها و شرکت کنندگانی در فصل سوم عصر جدید حضور دارند و برنده و یا برندگان چه کسی خواهد بود

مجید اسماعیلی داور مسابقه عصر جدید مدیرعامل موزه سینما شد

🔹طی حکمی از سوی محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی و رئیس هیات امنا موزه سینما، مجید اسماعیلی به سمت مدیرعامل موزه سینما منصوب شد.

3 دیدگاه در “مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید کیست + بیوگرافی و سوابق شغلی

  1. زهراسادات گفت:

    ایشون اصالتا اهل خمینی شهر هستند.
    مگه ندیدید به جنگجویان وشوو گفت شما افتخار شهرتون و افتخار شهرمون هستید

  2. علیرضا گفت:

    بسیار متین و با سواد

  3. علی گفت:

    فرقی با بشیر حسینی نداره.

نظرات