اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی ۳ با نقشها + داستان کامل و تصاویر بازیگران

0

سریال زیرخاکی ۳ یکی از پرطرفدارترین سریال های شبکه یک سیما بود که با نقش آفرینی پژمان جمشیدی  ژاله صامتی بر روی آنتن رفت. به دلیل استقبال از فصل های قبلی این سریال فصل جدید آن نیز ساخته شد و بیننده های آن همانند گذشته این سریال را دنبال کردند. برای اینکه بدانید داستان و بازیگران این سریال از چه قرار بود، ما را همراهی کنید.

بازیگران سریال زیر خاکی ۳ (اسامی، بیوگرافی ، عکس) + داستان کامل سریال زیرخاکی ۳

“بازیگران سریال زیرخاکی ۳ ”، که به فصل جدید اضافه شدند عبارتند از پیام احمدی نیا، نادر فلاح ، گیتی قاسمی ، هومن برق‌نورد ، ستاره پسیانی ، نسرین نصرتی ، مریم سرمدی ، خسرو احمدی ، اکبر رحمتی ، مهری آل آقا ، اصغر نقی زاده و رایان سرلک پژمان جمشیدی و تعدادی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی هستند.

پیام احمدی نیا: “زیرخاکی ۳” قطعا اولین گزینه مخاطب برای دیدن است

پیام احمدی نیا بازیگر سینما و تلویزیون که کارنامه پر باری دارد در سال ۱۴۰۱ با سریال نوروزی “زیرخاکی ۳” مهمان قاب تلویزیون در شبکه یک است.

این بازیگر درخصوص میزان دیده شدن سریال ها در نوروز اظهار داشت: در این سال ها شاهد این بوده ایم سریال های نوروزی اگر کمدی باشند میزان ببیننده های آن بیشتر است. مانند سریال هایی که پخش شده “پایتخت”، “نون خ”، و… ما امیدوار هستیم که امسال هم زیرخاکی با اقبال خوبی مواجه شود و قطعا مخاطب گزینه اولش برای دیدن سریال های نوروزی زیرخاکی خواهد بود.

 

سریال زیرخاکی 3

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی ۳ با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

فصل سوم سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‎ نیا کلید خورد تا یکی از گزینه های پخش در ایام نوروز ۱۴۰۱ باشد. پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند و احتمالا سامان از بازیگران جدیدی به روال فصل دوم بهره خواهد برد. درصد بالای رضایت مردم از این سریال باعث شد تا عوامل آن به فکر ساخت فصل دوم زیر خاکی در سال ۱۴۰۰ بیفتند. پس از اتمام فصل دوم این سریال و ناتمام ماندن قصه فریبرز باغ‌بیشه اکنون جلیل سامان در مقام نویسنده و کارگردان ساخت سریال زیر خاکی ۳ را آغاز کرده است.

در ادامه با اسامی تمامی بازیگران زن و مرد و خردسال سریال زیرخاکی ۳ با نقش ها و عکس و بیوگرافی کامل بازیگران سریال زیرخاکی ۳ با بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی آشنا می شوید.

موضوع و خلاصه داستان سریال زیرخاکی ۳

زیرخاکی روایتگر بلندپروازی‌هاي مردی جاه‌طلب و سر بـه‌هوا بنام فریبرز اسـت کـه می خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود. او کـه بـه همراه همسرش پریچهر و فرزند خردسالش کاوه در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی میکند. او بـه‌واسطه برادرش کـه یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی اسـت درگیر ماجراهایی میشود کـه بـه موازات تلاشش برای یافتن گنج، وی را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی میکند.

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی ۳

لیست بازیگران این سریال عبارتند از:

در این سریال پژمان جمشیدی، ژاله صامتی ، نادر فلاح ، گیتی قاسمی ، هومن برق‌نورد ، ستاره پسیانی ، نسرین نصرتی ، مریم سرمدی ، خسرو احمدی ، اکبر رحمتی ، مهری آل آقا ، اصغر نقی زاده و رایان سرلک پژمان جمشیدی و پیام احمدی نیا که نقش آفرینی کرده بودند.

پژمان جمشیدی

سریال زیرخاکی 3

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران با ۱۱۰ واحد پاس کرده است که با ۱۸۰ سانتی متر قد سال ها مدافع راست بود و حالا بعد در عرصه بازیگری می درخشد.پژمان فوتبال را از باشگاه کشاورز تهران شروع کرد و در تیم های سایپا، پاس، پرسپولیس، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد. در سال ۲۰۱۱ در زمان مربیگری بلاژویچ در تیم ملی ایران در مقابل ژاپن و کره بازی کرد و جایگزین فرهاد مجیدی شد. فیلم هایی که بازی کرده است عبارتند از:

۱٣٩٠ساختمان پزشکانپژمان جمشیدی (بازیگر مهمان)شبکه سه
۱۳۹۲پژمانپژمان جمشیدیشبکه سه
۱۳۹۳سال های ابریمهرانشبکه دو
۱۳۹۶دیواربه دیواربهرام رضاییشبکه سه
۱۳۹۶نفسعباسشبکه سه

ژاله صامتی

سریال زیرخاکی 3

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. پدر و مادر ژاله صامتی اصالتا اهل ازنا هستند.او در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

ژاله صامتی سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۴ ساله بود با سریال «یحیی و گلابتون» وارد قاب تلویزیون شد سپس سال ۱۳۷۸ تجربه موفقی در «آژانس دوستی » بدست آورد.

او در آژانسی دوستی با فردوس کاویانی ، اصغر همت و حسین پناهی همبازی بود.

نادر فلاح

سریال زیرخاکی 3

نادر فلاح (زاده ۱۴ شهریور ۱۳۵۲ در کرمان)، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۶ سالگی فعالیت خود را دز تئاتر آغاز کرد. نادر فلاح ازدواج کرده است و متاهل می باشد و ثمره ی ازدواج آقای فلاح و همسرش دو فرزند دختر به نام‌های یسنی و حسنی می باشد.

عوامل سریال

کارگردان: جلیل سامان

تهیه کننده: ‏رضا نصیری نیا‏

فیلم برداری : داوود محمدی

مدیر برنامه ریزی : فرزاد رحمانی

تدوین : حسن حسندوست

طراح صحنه : حسین کرمی

طراح لباس : آزاده قوام

گریم : عباس عباسی

دستیار یک کارگردان : میثم نجفی

آهنگساز : آرش بادپا

منشی صحنه : مرجان تاجیک

نظرات