با استفاده از شوینده های استاندارد، تعداد شست‌وشوی بیشتری داشته باشید.

0

معیار انتخاب برای یک شوینده مقرون به صرفه

یکی از نکاتی که عموم افراد هنگام خرید شوینده‌ها به آن توجه می‌کنند، قیمت درج شده روی بسته بندی محصولات است. این که کدام شوینده، چه قیمتی دارد شاید نکته مهم و تاثیرگذاری در انتخاب آن باشد اما نکته‌ی مهم‌تر که باید به آن توجه کنید، و تعداد دفعات شست‌و‌شو  در کنار کیفیت است. میزان شویندگی در مقدار مشخصی از محصول و تعداد دفعاتی که از هر محصول می‌توان برای شست‌وشو استفاده کرد، نکات مهم و تاثیرگذاری هستند که باید در انتخاب محصولات شوینده به آن دقت کرد.

شوینده

بسیاری از مشتریان محصولات شست‌وشوی لباس، ترجیح می‌دهند تا به جای پودرهای ماشین لباسشویی از مایع‌ استفاده کنند. مایع‌های ماشین لباسشویی که با قیمت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی در بازار محصولات شوینده ایران موجود هستند، انتخاب‌ هوشمندانه ای برای شست‌وشوی لباس با ماشین لباسشویی هستند. یکی از نکات مهم که عده زیادی برای انتخاب مایع لباسشویی به آن توجه می‌کنند، قیمت این محصولات است. شاید در نگاه اول انتخاب مایع لباسشویی بر اساس قیمت هر بطری، انتخاب مقرون به صرفه تری به نظر برسد،  اما نباید از فاکتور تعداد دفعات شستشو غافل شد.

قیمت یک محصول معیاری کافی برای تشخیص مقرون به صرفه بودن آن نیست. در مورد مایع‌های لباسشویی بهتر است به این نکته توجه کنید که برای استفاده در هربار شست‌وشو به چه میزان مایع لباسشویی نیاز دارید و به طور کل از هر بسته چند بار می‌توانید استفاده کنید. به طور مثال، مایع لباسشویی پرسیل با خاصیت لکه‌بری و محافظت از بافت لباس، در بطری های ۱٫۱  کیلوگرمی و با قیمت ۴۷،۷۳۰ تومان عرضه می‌شود. این مایع در هربار شست‌وشو به میزان ۱۰۰ گرم استفاده می‌شود و به طور کل می‌توان از آن ۱۱ بار استفاده کرد. در مقابل مایع‌های لباسشویی هستند که با قیمتی کمتر یا وزنی متفاوت به بازار عرضه می‌شوند اما تعداد دفعات قابل استفاده از آن‌ها به مراتب کمتر است. با یک نگاه دقیق تر می‌توان متوجه شد که برای داشتن انتخابی مقرون به صرفه باید فاکتور قیمت را در کنار ویژگی‌هایی مثل کیفیت و مقدار مورد نیاز در هربار شست‌شو قرار داد.

این روزها و با توجه به شرایط اقتصادی، عموم مردم جامعه ترجیح می‌دهند تا انتخاب دقیق و مقرون به صرفه‌ای در همه‌ی زمینه‌ها، به خصوص در زمینه محصولات بهداشتی، داشته باشند. با در نظر گرفتن ویژگی‌های کلی و گذاشتن قیمت در کنار تعداد دفعات استفاده از هر محصول، می‌توان انتخاب مناسب و مقرون به صرفه‌ای داشت.

نظرات