اسامی داوران عصر جدید ۳ فصل سوم عصر جدید لو رفت +بیوگرافی و عکس

14

داوران عصر جدید ۳ فصل سوم عصر جدید با حضور امین حیایی و ژاله صامتی و کارن همایونفر و دکتر مجید اسماعیلی داورهای فصل سوم عصر جدید هستند. در ادامه مروری داریم به عکس و بیوگرافی داوران فصل سوم عصر جدید: فصل سوم عصر جدید از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ از شبکه سه پخش خواهد شد و خبر جدید درباره داوران عصر جدید ۳ اینکه احتمال تغییر ترکیب داوران وجود دارد و بزودی اعلام خواهد شد. اما علاقه مندان به مسابقه عصر جدید پیگیر هستند تا بدانند داوران فصل سوم عصر جدید (عصر جدید ۳) چه کسانی هستند. در ادامه جزئیات کامل خبر را میخوانید

در خبر جدیدی که منتشر شد درباره اسامی دوران فصل سوم عصر جدید اینکه دکتر مجید حسینی استاد دانشگاه حضور ندارد و مجید اسماعیلی کارگردان سینما در فصل جدید عصر جدید در کنار امین حیایی و ژاله صامتی و کارن همایونفر داوری را بر عهده خواهد گرفت.

اسامی داوران عصر جدید 3 فصل سوم عصر جدید لو رفت؟ + بیوگرافی و عکس

طبق اطلاعات دریافتی ما داوران فصل جدید مسابقه عصر جدید ، امین حیایی ، ژاله صامتی ، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی کارگردان می باشند. از تیم داوران فصل قبل و فقط اسم امین حیایی در لیست داوران فصل جدید این مسابقه به چشم میخورد.

اسامی داوران عصر جدید ۳ فصل سوم عصر جدید لو رفت؟ + بیوگرافی و عکس

مهدی بلوکات، قائم مقام شبکه سه سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت

او در توضیح نحوه اجرای سری جدید برنامه عصر جدید گفت: اجرای عصر جدید ۳ مانند گذشته بر عهده احسان علیخانی خواهد بود و هم اکنون مراحل راستی آزمایی شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است

همانطور می دانید که در دو فصل گذشته مسابقه استعدادیابی احسان علیخانی چهار داور به نام های رویا نونهالی سید بشیر حسینی و امین حیایی و آریا عظیمی نژاد بودند.

گفتنیست عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد. پخش فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ پایان یافت.

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند.

هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بوده و هستند. تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه نیز برعهده احسان علیخانی است.

14 دیدگاه در “اسامی داوران عصر جدید ۳ فصل سوم عصر جدید لو رفت +بیوگرافی و عکس

  1. اکبر گفت:

    با پخش چندین قسمت از عصرجدید در شبکه سه ، جای خالی آریا عظیم نژاد کاملا محسوس است، سه داور جدیدی که به گروه اضافه شدند، به معنای واقعی درکی از قضاوت ندارند.

  2. Parla گفت:

    چرا عوض شده
    قبلیا خوب بودن که:(
    خیلی بد شد

  3. علی گفت:

    با سلام یک انتقاد نسبت به داوران دارم چرا که اکثر شرکت کنندگان در بخش ورزشی و خوانندگی مسابقه می دهند که جای یک خواننده معروف مثل احسان خواجه امیری خالی است
    و انتقاد دیگر چرا نباید استعداد قرآنی در مسابقه شرکت کند و جای یک داور قاری خالی باشد

  4. علی گفت:

    با سلام یک انتقاد نسبت به داوران دارم چرا که اکثر شرکت کنندگان در بخش ورزشی و خوانندگی مسابقه می دهند که جای یک ورزشکار یا خواننده معروف مثل احسان خواجه امیری خالی است
    و انتقاد دیگر چرا نباید استعداد قرآنی در مسابقه شرکت کند و جای یک داور قاری خالی باشد

  5. سلما گفت:

    فقط آریا عظیمی نژاد 😭😭😭😭

  6. 방탄소년단 گفت:

    من فک کردم دوارای همیشگی ان ولی انگار عوض شدن(ولی خداروشکر امین حیایی هست)🙂 و احسان علیخانی هنوز مجریه

  7. جواد گفت:

    داوران فصل سوم اصلا خوب نیستند فقط اسمشون تغییر کرده چرا جای یک کارشناس، یک ورزشکار یک بازیگر معروف طنز و…. نباید باشد ژاله صامت چه فرقی با نونهالی دارد یا کارن چه فرقی با آریا داره همون ها باز معروف تر بودند!

  8. راضیه گفت:

    داوران فصل سوم اصلا خوب نیست بازم به داوران فصل های گذشته چرا باید همیشه یک آهنگساز بین داوران باشه متأسفم

  9. محمدرضا گفت:

    درست اما مجید حسینی کاملا تکذیب کرد

  10. Fatimah گفت:

    اینجا دیونه خونست

  11. N گفت:

    متاسفم واستون واقعا که

  12. نادیا گفت:

    اوسکولا

  13. j.n 1383 گفت:

    این همه گفتین اسامی داوران . آخر اسامی داوران فصل های قبل و می گید

  14. الی گفت:

    خیلی خرید😡

نظرات