بیوگرافی ملکناز نجفی خبرنگار زنجانی از کما تا درگذشت + عکس علت فوت ملک ناز نجفی

0

ملک ناز نجفی کیست / بیوگرافی ملکناز نجفی خبرنگار زنجانی از کما تا درگذشت + عکس علت فوت ملک ناز نجفی

ملکناز نجفی, متولد ۱۳۵۸ در زنجان، خبرنگار اهل زنجان بود که در شامگاه پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در سن ۴۲ سالگی پس از دو هفته کما در بیمارستان امام خمینی تهران درگذشت و مراسم تشییع وی اول اسفند ۱۴۰۰ با حضور خانواده و همکارانش برگزار میشود. در ادامه بیوگرافی ملکناز نجفی خبرنگار زنجانی و همسرش و دخترش + عکس ها و سوابق شغلی و خبرنگاری همراه با زندگی شخصی و اینستاگرام ملک ناز نجفی خبرنگار زنجانی و علت دقیق فوت و علت درگذشت ملک ناز نجفی خبرنگار را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی ملکناز نجفی خبرنگار زنجانی از کما تا درگذشت + عکس علت فوت ملک ناز نجفی

بیوگرافی ملکناز نجفی خبرنگار

ملک‌ناز نجفی، خبرنگار متولد سال ۱۳۵۸ در زنجان بود که در ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در سن ۴۲ سالگی پس از ۲ هفته کما و مرگ مغزی در بیمارستان امام خمینی تهران درگذشت.

سوابق شغلی و خبرنگاری

خانم ملک‌ناز نجفی فعالیت روزنامه نگاری و خبرنگاری را از ۱۶ سال پیش آغاز کرده و سالین زیادی در عرصه خبر فعالیت داشت و در مدت فعالیت خود در جشنواره‌های متعددی حائز رتبه شده و جزو خبرنگاران فعال و برتر در حوزه ایثار و شهادت بود.

وی علاوه بر فعالیت به عنوان مدیر مسئول نشریه پژواک و سردبیر پایگاه خبری موج رسا (راه دانا)، خبرنگار خبرگزاری‌های ایسنا، آفرینش و فارس بود.

مرحومه نجفی در دهه هشتاد یکی از خبرنگران خبرگزاری ایسنا در منطقه زنجان بود و از مرحومه نجفی در بخش خبر نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان، در سالجاری، شایسته تقدیر شناخته شده بود.

 ملک ناز نجفی کیست / بیوگرافی ملکناز نجفی خبرنگار زنجانی و همسرش + عکس علت درگذشت

علت دقیق فوت و علت درگذشت ملکناز نجفی خبرنگار زنجانی

ملک ناز نجفی با وجود آگاهی از شرایط بارداری و زایمان پرخطر، فرصت زیست و حیات را از فرزندش دریغ نکرد و عشق خالصانه مادر به فرزند را به منصه ظهور گذاشت و پس از تولد اولین فرزندش، در اثر فشار خون بالا به کما رفت و در نهایت پس از دو هفته، دچار عارضه‌ مرگ مغزی شد.

ایشان در شب شهادت حضرت زینب کبری (س) ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری دچار مرگ مغزی شده و برای اهدای اعضا به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

علت فوت و علت درگذشت ملکناز نجفی خبرنگار زنجانی

وی بعد از انجام زایمان و به دلیل پاره شدن رگ‌های مغزی و نیز لخته شدن خون بعد از عمل، به مدت دو هفته در حالت کما بود که در شب شهادت حضرت زینب (س) به مرگ مغزی دچار شد.

این خبرنگار زنجانی دارای کارت اهدای عضو بود و سرانجام بعد از موافقت خانواده وی، برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد و قلب، کلیه‌ها، ریه و کبد ایشان به بیماران نیازمند اهدا شد.

بیوگرافی ملک ناز نجفی کیست

مراسم تشییع و خاکسپاری ملک ناز نجفی

مراسم تشییع و خاکسپاری این خبرنگار زنجانی روز یکشنبه ۱ اسفند ماه در بهشت زهرای زنجان برگزار خواهد شد.

صبح روز جمعه پیکر مرحومه ملک ناز نجفی جهت خاکسپاری عازم شهر خود زنجان شد.

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: نوزدهمین ایثار ماندگار استان با اهدای اعضای خبرنگار زنجانی و فعال عرصه‌ سلامت به ثبت رسید.

شهریار امام‌وردی، افزود: اعضای بدن مرحومه ملکناز نجفی،، خبرنگار فقید شامل کبد و کلیه‌ها به بیماران نیازمند عضو اهدا و به ۳ بیمار جان دوباره بخشید.

نظرات