دانلود فیلم کامل خندوانه پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ با بازگشت جناب خان با لینک مستقیم

0

دانلود فیلم کامل خندوانه پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ادا بازی با بازگشت جناب خان با لینک مستقیم و تیزر با حضور مهسا طهماسبی و کمند امیرسلیمانی و فریبا نادری و حدیث میرامینی در ادا بازی خندوانه پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ را ببینید

دانلود فیلم کامل خندوانه پنجشنبه 28 بهمن 1400 با بازگشت جناب خان با لینک مستقیم

دانلود فیلم کامل خندوانه پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ با بازگشت جناب خان با لینک مستقیم

برنامه خندوانه که تاکنون ۷ فصل آن به یکی پربیننده ترین برنامه های اخیر تلویزیون تبدیل شده، در فصل هشتم و پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در برنامه ادابازی میزبان مهسا طهماسبی و کمند امیرسلیمانی و فریبا نادری و حدیث میرامینی بود که به یکی از پر مخاطب ترین و خنده دارترین قسمت های فصل هشتم خندوانه تبدیل شد و استقبال بی نظیری از آن شد که در فیلم زیر ببییند:

اما مهمترین نکته برنامه خندوانه شب گذشته بازگشت جناب خان بعد از یک بیماری سخت بود. گویا محمد بحرانی صداپیشه جناب خان درگیر بیماری سختی بود که بعد از بهبودی به خندوانه بازگشته است.

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سید علی احمدی، کارگردانی و اجرای رامبد جوان است و هم‌اکنون (فصل هشتم) هر هفته از یکشنبه تا پنجشنبه پخش می‌شود. مسابقه‌های مختلف ابداعی، بخش‌های نمایشی، موسیقیایی، استندآپ کمدی و… اولویت‌های جدی خندوانه هستند. خندوانه مدت‌هاست یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.

همچنین ببینید: دانلود / فیلم کامل برنامه خندوانه نعیمه نظام دوست در فصل هشتم خندوانه و واکنش ها را ببینید

ادا بازی یکی دیگر از بخش های این برنامه است که در هر قسمت ۴ بازیگر و یا ورزشکار شرکت میکنند و با هم به رقابت می پردازند. این قسمت چهار خانم بازیگر به نام مهسا طهماسبی و کمند امیرسلیمانی و فریبا نادری و حدیث میرامینی در ادا بازی پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ شرکت کرده بودند که سکانس هایی از آن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در ویدئوی بالا تیزر قسمت جدید فصل هشتم خندوانه را مشاهده نمایید.

 

نظرات