بیوگرافی رامون استگنارو گیتاریست پرویی و همسرش + عکس و علت درگذشت و آثار

0

بیوگرافی رامون استگنارو گیتاریست پرویی و همسرش + عکس درگذشت و آثار و گیتاریست داریوش

رامون استگنارو نوازنده گیتار یکی از بهترین گیتاریست های جهان متولد سال ۱۹۵۴ در پرو بود که در سن ۶۸ سالگی درگذشت. او سابقه همکاری با داریوش اقبالی و یانی و سلن دیون از خوانندگان معروف را در کارنامه خود داشت. با بیوگرافی رامون استگنارو گیتاریست مشهور جهان و همسرش و فرزندانش همراه با سوابق هنری و موسیقی و آثار نوازندگی و زندگی شخصی رامون استگنارو نوازنده گیتار با علت فوت و علت درگذشت او در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی رامون استگنارو گیتاریست پرویی و همسرش + عکس و علت درگذشت و آثار

بیوگرافی رامون استگنارو نوازنده گیتار

رامون استگنارو, متولد ۵ اکتبر ۱۳۵۴ در پرو، نوازنده و گیتاریست پرویی بود که در سن ۶۸ سالگی در ۱۷ فوریه ۲۰۲۲ درگذشت. او گیتاریست داریوش اقبالی خواننده ایرانی بود.

داریوش اقبالی، خواننده پیشکسوت قبل از انقلاب در پیامی نوشت:

رامون عزیز، دوست و همکارم، به سفری ابدی پرواز کرد. بیش از سی سال در استودیو و اجراهای زنده بر صحنه، یار و همراه بود و خاطره ساختیم. صدای ساز او، بخشی جدا نشدنی از کارنامه هنری من هست و خواهد ماند. سفرت خوش همسفر…

 بیوگرافی رامون استگنارو گیتاریست پرویی و همسرش + عکس درگذشت و آثار و گیتاریست داریوش

سوابق موسیقی و هنری

رامون استگنارو یکی از هنرمندان موسیقی و نوازنده گیتار بود و با هنرمندانی مانند انریکه ایگلسیاس، نلی فورتادو، جاش گروبان، آندره آ بوچلی و سلین دیون و یانی پیانیست معروف جهان تور برگزار کرده بود.

او همچننی با چند خواننده ایرانی نیز سابقه همکاری در زمنیه نوازندگی گیتار داسته است. او در آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان Beyond Any Form یکی همایون شجریان و تهمورس پورناظری به عنونا گیتاریست فعالیت حضور داشت.

این آلبوم در سال ۹۲ در برکلی، لس آنجلس، استانبول و تهران ضبط شده‌است، آهنگسازی کل قطعات از تهمورس پورناظری می‌باشد، تنظیم آن نیز از تهمورس پورناظری، به علاوه آهنگساز معروف آمریکایی دیوید گارنر می‌باشد

علت فوت و علت گذشت رامون استگنارو گیتاریست داریوش

علت فوت و علت درگذشت رامون استگنارو

“رامون استگنارو” یکی از بهترین گیتاریست های جهان بود که ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ برابر با ۱۷ فوریه ۲۰۲۲ دارفانی را وداع گفت

آثار رامون استگنارو گیتاریست داریوش

پیام های تسلیت

یکی از خوانندگانی که سابقه همکاری این گیتاریست پرویی دا در کارنامه دارد در صفحه اینستاگرام درمورد تسلیت درگذشت رامون استگنارو نوشت:
امشب قلبم بیشتر از آن چیزی است که با کلمات قابل توصیف است درد می کند. ما یک گیتاریست افسانه ای را از دست دادیم. رامون استگنرو. او دوست بزرگی بود و خیلی ها او را دوست داشتند. داشتن او به عنوان بخش بزرگی از موسیقی و کل آلبوم Exotica باعث افتخار بود. به بزرگ‌ترین آهنگ‌های جولیو ایگلسیاس، سلین دیون، استینگ و غیره گوش دهید و تسلط گیتار رامون را خواهید شنید.
دلم برای خانواده و دوستانش می سوزد.
رامون هیچوقت فراموشت نمیکنم 💔

زندگینامه رامون استگنارو گیتاریست پرویی و همسرش + عکس و علت درگذشت و آثار

*******
نوشتن چنین پستی همیشه سخت است. دیروز خبر رسید که نوازنده چیره دست، نوازنده فوق العاده گیتار سشن و دوست رامون استگنارو  درگذشت. او یکی از پرتقاضاترین نوازندگان گیتار در سه دهه گذشته بود. حس شوخ طبعی و سطح بالای تمرکز رامون در طول یک جلسه برای کسانی از ما که فرصت عالی برای کار با او را در طول سال ها داشته ایم از دست داده خواهد شد.

 

نظرات