بیوگرافی آرش فرزین خواننده داماد سابق علی پروین + خانواده و جنجال ازدواج و طلاق

5

بیوگرافی آرش فرزین خواننده داماد علی پروین + خانواده و جنجال ازدواج و طلاق از دختر علی پروین

بیوگرافی و سوابق آرش فرزین خواننده داماد سابق علی پروین +اینستاگرام و جنجال ازدواج و طلاق آرش فرزین با دختر علی پروین پیشکسوت فوتبال همراه با حواشی و زندگی شخصی و خانواده آرش فرزین با نام کامل آرش کبیر توکلی نژاد با علت طلاق و جدایی از همسرش در ادامه با نشانی پیج اینستاگرام از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی آرش فرزین خواننده داماد سابق علی پروین + خانواده و جنجال ازدواج و طلاق از دختر علی پروین

بیوگرافی آرش فرزین خواننده

آرش فرزین, با نام دیگر آرش کبیر تکمیلی نژاد, متولد ۲۸ مهرماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. او خواننده و مترجم و فوتبالیست است که هم اکنون در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. آرش فرزین فرزند فرزین خواننده قدیمی ایرانی است که سال ها پیش درگذشت. آرش فرزین داماد علی پروین اسطوره فوتبال ایران است که البته سال ها پیش از دختر علی پروین جدا شد.

زندگی شخصی آرش فرزین خواننده

ماجرای ازدواج آرش فرزین با دختر علی پروین و طلاق

آرش فرزین، فرزند مرحوم فرزین خواننده قدیمی در سال ۱۳۷۰ با لادن پروین علی پروین ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام والا کبیر است. او درباره نحوه خواستگاری از دختر علی پروین گفته:

سال ۷۰ و قبل از مرگ پدرم به خواستگاری دختر آقای پروین رفتم و پروین به من گفت دخترم را به بچه آدم مطرب نمی‌دهم. این حرف برای پدرم خیلی سنگین بود.
پدرم از حرف پروین بسیار ناراحت شد و گفت من تمام وقتم را زمانی که در ایران بودم برای ایشان و پرسپولیس گداشتم و ۷۵۰ هزار تومان در آن سال خرج کردم و آهنگی برای پرسپولیس خواندم و همه پولی که از فروش کاست‌ها جمع‌آوری شد را به علی پروین دادیم تا خرج باشگاه کند. حالا شدم مطرب؟

پدرم در رستوران به پیشم آمد و گفت: اگر روزی من مرُدم و تو با دختر این آدم ازدواج کردی، من از تو نمیگذرم. وآن اتفاق افتاد. فرزین مُرد. من با ایشان ازدواج کردم و آهِش من را گرفت.

ماجرای ازدواج آرش فرزین با دختر علی پروین و طلاق

سال های فعالیت

آرش فرزین خواننده که همه او را در حال حاضر به عنوان خواننده می شناسند، در عرصه‌های ‏مختلفی به فعالیت پرداخته، از مترجمی تا فوتبال و موسیقی.

آرش کبیر توکلی نژاد با نام هنری آرش فرزین، با حضور در ‏پرسپولیس به چهره شناخته شده برای علاقه مندان به فوتبال است. چند سالی است که وارد خوانندگی و موسیقی شده و تاکنون چند ترانه پدرش را بازخوانی کرده است و نخستین آلبوم خود را به بازار موسیقی عرضه داشته است.

علت تغییر نام از آرش کبیر تکمیلی نژاد به آرش فرزین

آرش درباره علت تغییر نامش گفت: «بعد از این‌که پدرم فوت کرد، یکی از دوستان پیشنهاد داد نام فرزین را ‏به عنوان پسوند به اسمم اضافه کنم، تا هم یادگاری باشد از پدرم، هم این‌که می‌تواند معرفی خوبی از من باشد. چنین شد که ‏آرش فرزین شد اسم من و الان بیشتر از این‌که مرا با آن اسم و فامیل اصلی بشناسند، به این نام می‌شناسند.»

زندگینامه آرش فرزین خواننده

ورود به خوانندگی

او میگوید: موسیقی کار فوق‌العاده سختی است. وقتی فرزین خدابیامرز، پدرم، می‌خواند، همیشه به نظرم می‌آمد که دارد کار راحت و ‏آسانی انجام می‌دهد. اما وقتی آدم خودش وارد این عرصه می‌شود، می‌بیند که هر لحظه در این کار باید با دشواری‌های ‏گوناگونی روبه‌رو شوی.

از عبارت ورود به دنیای خوانندگی را دوست ندارم به کار برده شود. چون اصلا خودم را در ‏این حد و اندازه نمی‌دانم. اما در مورد خوانندگی؛ بله بی‌میل بودم. اما در عین حال این فکر همیشه یک جور‌هایی در پس ‏و گوشه‌های ذهنم بود. دوست داشتم کار‌هایی ارایه دهم تا یک بار دیگر نام و یاد فرزین زنده شود.

پسر فرزین بودن

پسر فرزین بودن ممکن است هزاران حسن داشته باشد. اما در کنار تمام این محاسن و خوبی‌ها یک نیمه تاریک نیز دارد که ‏موقع انجام هر کاری دست و پای آدم را می‌لرزاند. نخستین نکته از این سویه تاریک این جاست که من هر کاری ارایه دهم، ‏چه خوب و چه بد با فرزین مقایسه می‌شوم.

فراموش نکنید که صدای فرزین یک صدای افسانه‌ای بود و اگر موفق باشم که قطعا با پدرم مقایسه خواهم شد

آرش فرزین داماد علی پروین

حواشی دوران مترجمی در فوتبال

آرش فرزین مترجم راینر زوبل آلمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و ترجمه‌های اشتباه او حسابی جنجال‌ساز شد، درباره دوران مترجمی در فوتبال و اینکه درباره این‌که می‌گفتند هر چه دلش می‌خواست ترجمه می‌کرد توضیح داد:

به‌نظرتان چه باید می‌کردم؟ مجبور بودم. یک جو عجیب و وحشتناکی حاکم بر تیم بود که اگر حرف‌های مربی را درست ترجمه می‌کردم بدتر هم می‌شد.

همه چیز به هم می‌ریخت. فراموش نکنید که اوایل فصل بود و ما هنوز تیمی را نبرده بودیم و فشار عجیبی روی راینر سوبل بود. من مجبور بودم کاری کنم از سوبل مقابل بازیکنان و حتی خود علی پروین که همگی ریخته بودند سر سوبل حمایت شود.

ترجمه اشتباهی که در نود لو رفت درست بوده و  انسانی هم نبود که همه‌چیز را درست ترجمه کنم. فایده‌ای هم نداشت.

مثلا فحش‌هایی که بیشتر بازیکنان بهش می‌دادند.

عکس های اینستاگرامی آرش فرزین

پرسپولیسی دو آتیشه

من از بچگی به دلیل علاقه پدرم به این تیم پرسپولیسی بودم. فراموش نکنید که پدر من آهنگ پرسپولیس خسته را به عشق ‏این تیم و البته شخص علی پروین خوانده بودند و من از همان روز‌ها قرمز شدم. درواقع از همان نخستین روز‌هایی که فهمیدم ‏فوتبال چیست عاشق این تیم شدم و این عشق تا به امروز اگر بیشتر نشده باشد، قطعا کمتر نشده است. ‏

آهنگ های آرش فرزین

آهنگ پرسپولیس خسته

پدرم آهنگ «پرسپولیس خسته» را با هزینه شخصی تولید کرد و تا آن‌جا که یادم است ۷۵۰ هزار هزینه آن ‏شد؛ و روزی که آماده شد، روز بازی پاس با استقلال جلوی در‌های استادیوم آزادی کل نسخه‌های آن به فروش رسید و تمام ‏عواید آن نیز به بازیکنان پرسپولیس تعلق گرفت و حتی ریالی نیز به جیب پدر من نرفت. در حقیقت او با هزینه شخصی این ‏کار را انجام داد و کل فروش را هم به بازیکنان داد.

مرحوم فرزین (علی اکبر تکمیلی نژاد) خواننده ایرانی قبل از انقلاب بود که در سال ۱۳۷۸ بر اثر ایست قلبی درگذشت

علی‌کبیر تکمیلی‌نژاد (۱ فروردین ۱۳۳۱ – ۱۲ شهریور ۱۳۷۸) که با نام فرزین شناخته می‌شود، خوانندهٔ ایرانی بود که در دهه‌های ۵۰ تا ۷۰ فعالیت می‌کرد. او مدتی ساکن لس آنجلس بود و سپس به شهر بن مهاجرت کرد.

پیج اینستاگرام آرش فرزین

صفحه اینستاگرام ایشان فعال نیست و او در فضای مجازی فعالیتی ندارد

 

5 دیدگاه در “بیوگرافی آرش فرزین خواننده داماد سابق علی پروین + خانواده و جنجال ازدواج و طلاق

  1. طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد گفت:

    درود بر آرش فرزین عزیز با وجود اینکه تا ابد فن فرزاد فرزین هستم

  2. reza گفت:

    فکر میکنم پدر فرزین مرحوم عباس کبیر تکمیلی نژاد از هم قطاران طالقانی و فروهر و بازرگان بوده لذا با خانواده پروین اختلاف فرهنگی زیاد داشته اند.

  3. محسن گفت:

    پروین مدیون امیرتاکسی بود اون بیچاره خانه۷۰۰متریش رو درکرج فروخت وپولش رودادبه پروین تابهش زمین۳۰۰متری سعادت اباد که متعلق به یکی ازمالکان طرفداربود.بده.ولی زیرقولش زد وبعدچندسال اصل پول که بی ارزش شده بود به اون مرحوم داد اونم فقط تونست یه خانه رهن کنه ودفقر مرد.پروین مدیون اون وبچه هاشه

  4. سعید گفت:

    نه بابا راست میگی!!!پسرشم زنشو طلاق داده لابد عروسشم پوستو گوشتش از پروین بوده

  5. اکبر گفت:
    1
    6

    پوست و گوشت استخوان ارش از علی پروینه ولی چقدر قدر نشناسه ارش و چقدر علی سلطان مظلومه

نظرات