دانلود کامل فیلم شب آهنگی لیلی رشیدی فصل دوم شباهنگی قسمت ۱۰ با لینک مستقیم

0

دانلود کامل فیلم شب آهنگی لیلی رشیدی فصل دوم شباهنگی قسمت ۱۰ با لینک مستقیم و نیم بها را ببینید که سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱ پخش شد و سکانس های جذاب ترساندن که اصلا نترسید و سکانس های دیدنی و گفتگوهای جذاب این بازیگر کشورمان که به مادر زی زی گولو معروف است را در برنامه شباهنگی ببینید

دانلود کامل فیلم شب آهنگی لیلی رشیدی فصل دوم شباهنگی قسمت 10 با لینک مستقیم

دانلود کامل شب آهنگی لیلی رشیدی فصل دوم شباهنگی قسمت ۱۰ با لینک مستقیم

لیلی رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون در دهمین قسمت از فصل دوم برنامه شب آهنگی ، مهمان حامد آهنگی شد. برای تماشا کامل فیلم شباهنگی لیلی رشیدی روی عکس زیر کلیک کنید و نسخه کامل را دانلود کنید:

همه می دانید که برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی از شبکه نمایش خانگی و به صورت اینترنتی هر هفته سه شنبه ها ساعت ۲۱ با حضور مهمان‌های مشهور و محبوب پخش میشود. قسمت ۱۰ فصل دوم برنامه شب اهنگی با حضور لیلی رشیدی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران منتشر شده است که در ادامه میتوانید دانلود و تماشا کنید:

لیلی رشیدی حائری (متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. لیلی رشیدی با سریال تلویزیونی زی‌زی گولو در دهه هفتاد شمسی که برای کودکان ساخته شده بود در جامعه هنری ایران شناخته شد.
وی فرزند داوود رشیدی و احترام برومند و همچنین خواهرزاده مرضیه برومند است. نیما بانکی بازیگر و کارگردان تبلیغاتی، همسر سابق لیلی رشیدی بود. او یک فرزند پسر به نام سینا دارد. وی فارغ‌التحصیل مترجمی زبان فرانسه است. لیلا حاتمی یکی از دوستان صمیمی لیلی رشیدی است.

لیلی رشیدی فعالیت اصلی خود در سینما را با فیلم «دلشدگان» ساخته «علی حاتمی» آغاز نمود. او در زمان ساخت این فیلم تنها ۱۸ سال داشت.

نظرات