آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل کرونا و بارش برف

0

تعطیلی مدارس ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ فردا چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در تهران ، یزد ، قم و اصفهان ، کرمان ، تبریز ، ارومیه ، کرج ، قزوین ، مشهد ، کردستان ، سلماس ، آذربایجان غربی ، شرقی و … بدلیل شیوع کرونا امیکرون و قرمز شدن شهرها و آلودگی هوا و بارش برف و آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و آلودگی هوا و بارش برف در برخی استان ها اعلام شد و آیا چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۱/۲۷) مدارس برخی استان ها تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 27 بهمن 1400 به دلیل کرونا و بارش برف

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل کرونا و بارش برف

🔹 فوری: تعطیلی مدارس یزد و قم و تبریز ، همدان ، سنندج ، زنجان ، تهران ، ارومیه ، کردستان ، سنندج ، کرمانشاه ، قزوین و کرج ، اراک و یزد و گلستان و … در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد تا ساعاتی دیگر بعد از اعلام تعطیلی مدارس بروزرسانی خواهد شد…

 

اطلاعیه ۱

تعطیلی مدارس شهرهای قرمز و نارنجی خراسان رضوی تمدید شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی استان که از ۱۳ بهمن مدت ۲ هفته اعلام شده بود یک هفته دیگر تمدید شد.

قاسمعلی خدابنده روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش ابتلا به سویه اومیکرون، تعطیلی آموزش‌ حضوری در تمامی مدارس و مهدهای کودک شهرستان‌ها و مناطقی از استان که از نظر شیوع کرونا دارای وضعیت قرمز و نارنجی هستند از جمله مشهد یک هفته دیگر تمدید شد و فرآیندهای آموزشی و پرورشی در این مراکز به صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد.

اطلاعیه ۲

تعطیلی مدارس ابتدایی کرمان در شهرهای قرمز را تمدید کرد

استاندار کرمان با اشاره به وضعیت قرمز اکثر مناطق استان کرمان گفت: تعطیلی مقاطع ابتدایی، مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها در مناطق قرمز یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

غیرحضوری بودن دانشگاه‌‌ها در اختیار خودشان گذاشته شده تا مدیریت کنند، اما تعطیلی مقاطع ابتدایی، مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها در مناطق قرمز یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

سایر مقاطع تحصیلی هم در صورت مناسب نبودن شرایط مدرسه و شیوع گسترده می‌توانند به اقتضا و هماهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی غیرحضوری برگزار شوند.

اطلاعیه ۳

در حال تکمیل….

نظرات