عید امسال این شومیزها مده! (شومیز جدید ۱۴۰۱)

0

“ شومیز جدید ۴۰۱ “، مدل شومیز حریر مجلسی جدید ۲۰۲۲ دخترانه و زنانه شیک + شومیز مجلسی ترک زنانه و دخترانه را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. بهترین پارچه‌ها برای دوخت شومیز، پارچه حریر، پارچه نخ پنبه، پارچه پوپلین، پارچه جین نازک و پارچه لینن هستند. به سراغ شومیزهایی نروید که در آن‌ها از پارچه‌های سنگین استفاده شده است مگر اینکه قصد داشته باشید در زمستان از آن‌ها استفاده کنید.

شومیز جدید ۴۰۱

عکس از شومیز جدید ۴۰۱ 

اگر می‌خواهید برای مهمانی، پیراهن و دامن بپوشید، سراغ پارچه حریر بروید. برای رنگ و لعاب دادن به استایل بهتر است از شومیزهای طرح‌دار استفاده کنید. اگر از پیراهن طراح‌دار خوشتان نمی‌آید، سراغ شومیزهای تک رنگی بروید که مدلی خاص و جدید دارند. اگر می‌خواهید با کت و دامن، پیراهن بپوشید، سراغ جنس کرپ بروید تا ظاهر رسمی‌ شما حفظ شود. اما یکی از مهم ترین کاربردهای شومیز زنانه نخی در مراسم های مختلط است. خانم هایی که ترجیح می دهند در چنین مهمانی هایی لباس پوشیده در زیر چادر استفاده کنند، شومیز نخی آستین دار بهترین گزینه برای آن ها است. از طرف دیگر با توجه به این که پارچه نخی بسیار راحت است، در کل مجلس احساس راحتی خواهند کرد.

شومیز جدید ۴۰۱

تصاویری از شومیز جدید ۴۰۱ 

برای استفاده چندمنظوره از پیراهن بهتر است به سراغ رنگ‌های خنثی بروید. یک شومیز سفید کلاسیک را می‌توانید هرجایی که می‌خواهید با هر چیزی ست کنید. برای مثال، می‌توانید در فصل بهار و تابستان این پیراهن را با لباس‌های رنگ پاستلی ست کنید و در فصل پاییز و زمستان به سراغ رنگ‌های طوسی، یشمی، مشکی، آبی نفتی و… بروید. شومیزهایی با رنگ‌های گرم و پاییزی با بافت ضخیم تر در فصل پاییز کاربرد بیشتری دارد؛ اما نمی توان گفت به هیچ عنوان نباید شومیز نخ را در فصول سرد استفاده کرد؛ زیرا در حال حاضر به دلیل این که اغلب خانه ها از سیستم های گرمایشی برخوردار هستند، اغلب در منزل یا در مهمانی ها هم لباس سبک می پوشند.

اغلب افرادی که قصد دارند از شومیز نخی به عنوان یک لباس راحتی برای داخل منزل استفاده کنند، ترجیح می دهند که شومیز نخی بدون آستین بخرند تا احساس راحتی بیشتری بکنند. البته توجه داشته باشید که شما می توانید شومیزهای نخی بدون آستین خود را در فصل زمستان نیز استفاده کنید. به این صورت که از روی شومیز خود، یک ژاکت بپوشید.

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

 

شومیز جدید ۴۰۱

شومیز جدید ۴۰۱

 

نظرات