وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

7

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل کرونا اومیکرون و بارش برف و یخبندان مشخص شد + اسامی شهرهایی که شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مدارس تعطیل هستند را در زیر بخوانید. در پاسخ به سوال دانش آموزان آیا فردا شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مدارس تعطیل است؟ در ادامه اخبار جدید و جزئیات جدید تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در شهرهای تهران ، تبریز ، کردستان ، سیستان و بلوچستان ، اصفهان ، گلستان و اردبیل و… را در زیر بخوانید:

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 23 بهمن 1400 مشخص شد + اسامی شهرها

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مدارس برخی شهرها به علت شیوع کرونا اومیکرون و بارش برف و یخبندان تعطیل هستند و بطور غیرحضوری برگزار میشود. در ادامه اخبار جدید تعطیلی مدارس را پیگیری کنید:

فوری: نحوه فعالیت مدارس از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه فعالیت مدارس در کشور به ویژه مدارس پایتخت در هفته پیش رو (۲۳ تا ۲۸ بهمن) توضیحاتی ارائه کرد.

صادق ستاری‌فرد در این باره اظهار کرد: ستاد کرونا حدود یک هفته ـ ۱۰ روز قبل تصمیم گرفت که حسب اقتضائات و شرایط، استاندارها درباره بازگشایی‌ها تصمیم‌گیری کنند که بر این اساس استاندارها حسب شرایط در این باره تصمیم گیری می‌کنند که کلاس‌ها حضوری و یا ترکیبی و در چه مقاطعی حضوری باشد.

وی افزود: اکنون با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته، استانداری‌ها با همکاری شورای آموزش و پرورش استان‌ها در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت مدارس تهران گفت: در شهر تهران چیزی که اعلام و ابلاغ شد، فعالیت ترکیبی بود. مقطع ابتدایی که هفته گذشته غیرحضوری بود و مقطع متوسطه که دانش‌آموزان واکسن زده بودند، به صورت حضوری و مجازی آموزش‌های خود را دنبال کردند.

ستاری‌فرد ادامه داد: از این هفته هم فعالیت مدارس به همان سبک و سیاق پیش می‌رود؛ مگر آنکه تصمیمات جدیدی اتخاذ شود. در شهر تهران این هفته، هم در دبستان‌ها و هم دبیرستان‌ها، آموزش‌ها به صورت ترکیبیِ حضوری – مجازی است.

توجه: بروزرسانی ۱

تداوم تعطیلی آموزش حضوری مدارس در استان اردبیل

♦️ کلیه مدارس استان اردبیل در همه مقاطع تحصیلی از روز شنبه ۲۳ بهمن به مدت یک هفته غیرحضوری خواهد بود وآموزش ها از طریق شبکه شاد انجام می گیرد

🔹با ابلاغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی از روز شنبه ۲۳ بهمن به مدت یک هفته غیرحضوری خواهد بود

🔹️بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و گزارش‌های میدانی از افزایش مراجعه به مراکز درمانی و در راستای کنترل پیک ششم که با شدت بالای سرایت سویه اُمیکرون همراه است، کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی از روز شنبه، ۲۳ بهمن ماه به مدت یک هفته، به‌صورت غیرحضوری و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد.
🔹️در پی افزایش بیماران کرونایی و شیوع سویه اّمیکرون در استان اردبیل، مدارس از ۱۶ بهمن تا ۲۲ بهمن به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

توجه: بروزرسانی۲

♦️ اطلاعیه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

با توجه به شیوع سویه جدید کرونا، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان از شنبه ۲۳ بهمن تا پنج‌شنبه ۲۸ بهمن به شرح زیر است:
🔹در شهرهایی که بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارند، فعالیت آموزشی مدارس در همه مقاطع تحصیلی از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.( تا الان شهرستان شهرکرد *ناحیه یک و دو شهرستان شهرکرد و بخش لاران* در وضعیت قرمز قرار دارد. حضور عوامل اجرایی آموزشگاه‌ها برای پیگیری امور آموزشی در مدارس الزامی است)
🔹در شهرهایی که بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت نارنجی و زرد قرار گرفته‌اند فعالیت آموزشی مدارس به صورت حضوری است.(رعایت دستورالعمل( ۰۷) وزارت آموزش و پرورش از طرف مدیران مدارس الزامی است)
🔹 در روز شنبه ۲۳ بهمن ماه به علت بارندگی و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان در همه مقاطع تحصیلی از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

توجه: بروزرسانی ۳

♦️اطلاعیه تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی

بعلت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰

بستان آباد سراب
🔹کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح و بعد ظهر تعطیل خواهد بود.
🔹آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

تیکمه داش
🔹کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح و بعد ظهر تعطیل خواهد بود.
🔹آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد ش

توجه: بروزرسانی ۴

♦️اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته آینده

🔹 اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات فعالیت مدارس استان را در هفته‌ی آینده اعلام کرد.
🔹طبق این اطلاعیه، بر اساس تصمیم چهل‌وهفتمین جلسه‌ی ستاد استانی مقابله با کرونا جزئیات نحوه‌ی فعالیت مدارس استان برای هفته آینده به شرح زیر است.
🔹مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزش‌ها در همه‌ی رنگ بندهای کرونایی با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت‌.
🔹در شهرهایی با رنگ‌بندی قرمز، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ی مدارس، آموزشگاهها و … در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی نیز طبق دستورالعمل‌هایی که پیشتر ابلاغ شده آموزشها را حضوری ‌و با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری می‌کنند

توجه: بروزرسانی ۵

تعطیلی مدارس تهران شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

♦️درباره تعطیلی مدارس تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم

🔹 نوری،وزیر آموزش و پرورش: به همکاران خود نیز گفته‌ام که هر تصمیمی ستاد کرونا گرفت به همان عمل کنند و تابع تصمیمات ستاد باشند.

توجه: بروزرسانی ۶

♦️تعطیلی مدارس خراسان شمالی در شهرهای قرمز استان ، در همه مقاطع

🔹اکبری سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان از تعطیلی مدارس در همه مقاطع هفته پیش رو در شهرهای قرمز خبر داد و گفت : بر اساس اعلام وضعیت ستاد کرونا مبنی بر رنگ بندی جدید و قرمز شدن پنج شهر استان ، مدارس در شهرهای قرمز تعطیل و در شهرهای زرد و نارنجی به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار خواهد شد .
🔹بر اساس آخرین اعلام وضعیت ستاد کرونا ، هم اکنون تنها شهرستان راز و جرگلان در وضعیت زرد و بقیه شهرها در وضعیت قرمز دارند/صداوسیما

🔺️آموزش حضوری در مدارس شهرهای قرمز خراسان شمالی برای مدت یک هفته تعطیل شد

🔹️ آموزش و پرورش خراسان شمالی: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای وضعیت قرمز تا پایان هفته جاری به صورت غیرحضوری و در شهرهای زرد مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ارسالی حضوری برگزار می گردد.
🔹کادر اجرایی (مدیرو معاون) موظف به حضور در آموزشگاه برای پاسخگویی به ارباب رجوع هستند.
🔹️بر اساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، مانه و سملقان در وضعیت قرمز و گرمه و جاجرم در وضعیت نارنجی و شهرستان رازوجرگلان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است

توجه: بروزرسانی ۷

فعالیت مدارس بوشهر از ۲۳ بهمن

آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای شیوه فعالیت مدارس را از شنبه ۲۳ بهمن اعلام کرد.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به تداوم شرایط کرونایی و براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، از شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، در مناطق قرمز و نارنجی فعالیت پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی به شیوه مجازی و مدارس متوسطه دوره اول و دوم به شیوه ترکیبی(حضوری ومجازی) خواهد بود. در مناطق زرد و آبی نیز مدارس در همه دوره‌های تحصیلی به شیوه حضوری فعالیت خواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در مناطقی که فعالیت‌های آموزشی به شیوه حضوری است، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی الزامی است و در صورت مشاهده دانش آموزان و معلمان مبتلا به ویروس کرونا، مدیران مدارس باید بر اساس مفاد پروتکل ابلاغی ۰۶ وزارت آموزش و پرورش عمل کنند

توجه: بروزرسانی ۸

اعلام وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان کرمانشاه از فردا شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

🔹 بر اساس بررسی ها و ارزیابی اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و گزارش‌های میدانی از افزایش مراجعه به مراکز درمانی و در راستای کنترل پیک ششم که با شدت بالای سرایت سویه اُمیکرون همراه است. وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان از روز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ تا پایان هفته به شرح زیر اعلام می‌گردد:

🟥 🟨 در وضعیت قرمز و نارنجی ،کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم جمعیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری و کلاس های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته *غیر حضوری* و در بستر فضای مجازی ” شبکه شاد”خواهد بود.

🟨 در وضعیت نارنجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت *حضوری* می باشد، در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد *شورای مدرسه* و *تایید* اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

🟦 در وضعیت آبی آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی *حضوری* خواهد بود.

🔹 شایان ذکر است ملاک وضعیت رنگ بندی شهرستان ها (زرد، نارنجی و قرمز )مطابق اعلام رسانه های رسمی خواهد بود.

🔹لازم به ذکر است حضور عوامل اجرایی مدرسه جهت پاسخگویی به دانش آموزان ،والدین و ارباب رجوع در روزهای هفته الزامی است.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه

توجه: بروزرسانی ۹

اعلام وضعیت فعالیت مدارس استان آذربایجان غربی در هفته آینده

در اجرای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ، وضعیت فعالیت مدارس استان از روز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ تا اول اسفند به شرح زیر اعلام می‌گردد:

🟥 🟨 در وضعیت قرمز و نارنجی ، کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری و کلاس های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی ” شبکه شاد” خواهد بود.

🟨 در وضعیت زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت *حضوری* می باشد، در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد *شورای مدرسه* به مدیریت اموزش،و پرورش( ابلاغ به ستاد مقابله با کرونای شهرستان و کسب مجوز)، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

🟦 در وضعیت آبی آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری خواهد بود.

شایان ذکر است ملاک وضعیت رنگ بندی شهرستان ها ( زرد، نارنجی و قرمز ) صرفا ستاد مقابله با بیماری با کرونا و هماهنگی با فرمانداران و بخشداران مناطق می باشد.

🔷اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

توجه: بروزرسانی ۱۰

🔺مدارس لرستان برای فردا مجازی شد

سهرابی؛ سرپرست آموزش و پرورش لرستان؛
🔹با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر رنگ‌بندی وضعیت کرونا، آموزش در همه شهرهای قرمز شامل خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، ازنا، نورآباد، پلدختر، الشتر و چگنی در روز شنبه برای همه مقاطع به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد است.
🔹آموزش در شهرهای کوهدشت و رومشکان که وضعیت نارنجی دارند، پیش‌دبستانی‌ها، مقطع ابتدایی و متوسطه اول هم غیرحضوری و در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.
🔹تصمیم‌گیری نهایی بر عهده ستاد استانی مقابله با کروناست و این ستاد فردا تشکیل جلسه خواهد داد و آخرین تصمیمات و مصوبات آن در مورد نحوه فعالیت آموزش در مدارس استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در حال تکمیل …

7 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

  1. مهتاب گفت:

    اصفهان رو اول تعطیل کردن باز دیروز گفتم نه باید از شنبه برید
    این چه وضعشه خودمون به درک خانواده ها ک نگرانن چی؟

  2. Mohamad گفت:

    ترخدا برای تهران برای بروزرسانی بعدی بزارید ترخدا قسم ترخدا قرآن قسمتون میدم

  3. کتایون عباسی گفت:

    سلام مدارس اصفهان تعطیل هست؟

  4. Mohamad گفت:

    سلام مدارس تهران تعطیل است؟ ؟

  5. محمد گفت:

    ترخدا برای تهران تعطیل یا نه اگه کسی هم در جریان بهم بگه ترخدا بگه

  6. . گفت:

    سلام مدارس استان آذربایجان شرقی چطور؟ تعطیله یا نه؟

  7. Amir گفت:

    سلام مدارس سرپلذهاب تعطیل است؟

نظرات