معصومه حسرتی خیمه سری کیست / علت محرومیت معصومه حسرتی بازیکن ملوان+ عکس

1

معصومه حسرتی خیمه سری کیست / علت محرومیت معصومه حسرتی بازیکن ملوان مشخص شد + عکس

معصومه حسرتی, فوتبالیست لیگ برتری اهل ایران و بازیکن اسبق تیم ملوان بندر انزلی است که در بهمن ۱۴۰۰ از سوی کمیته اخلاق از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم شد. در ادامه زندگینامه و سوابق معصومه حسرتی خیمه سری و علت محرومیت و محکومیت ناگهانی معصومه حسرتی بازیکن فوتبال ملوان بندر انزلی و نشانی پیج اینستاگرامش را میخوانید.

معصومه حسرتی خیمه سری کیست / علت محرومیت معصومه حسرتی بازیکن ملوان+ عکس

 

معصومه حسرتی، فوتبالیست لیگ برتری اهل ایران و بازیکن اسبق تیم ملوان بندر انزلی است که در بهمن ۱۴۰۰ از سوی کمیته اخلاق از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

معصومه حسرتی فوتبالیست ایرانی است که فعالیت های ورزشی حرفه ای خود را از باشگاه ملوان آغاز کرد و به مدت ۱۰ شاگرد مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان بود که در حال حاضر را رای کمیته اخلاق به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد

علت محرومیت و رای کمیته اخلاقی

فدراسیون فوتبال با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال؛ رأی محکومیت صادره علیه معصومه حسرتی خیمه سری، بازیکن اسبق باشگاه ملوان بندرانزلی قطعی است و وی به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

بر همین اساس این بازیکن از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود. لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­پذیر خواهد بود.

همچنین رأی محکومیت صادره علیه محمد مختاری، بازیکن اسبق تیم داماش گیلان قطعی است و نامبرده به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد. بر همین اساس تأکید می شود از هرگونه فعالیت محمد مختاری در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود. لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره آرای صادره نوشت:

*رأی محکومیت صادره علیه معصومه حسرتی خیمه سری، بازیکن اسبق باشگاه ملوان بندرانزلی قطعی است و وی به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

بر همین اساس از هرگونه فعالیت خانم معصومه حسرتی خیمه سری در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­پذیر خواهد بود.

 

1 دیدگاه در “معصومه حسرتی خیمه سری کیست / علت محرومیت معصومه حسرتی بازیکن ملوان+ عکس

  1. عبدالله گفت:

    این چرت و پرتها رو صدبار به خورد مردم دادید تیتر میزنید و یه چیز دیگه مینویسید؟ خیلی بی انصافید

نظرات