فیلم کامل / لحظه تلخ بیهوش شدن ناگهانی محمد دانشگر مقابل پیکان در جام حذفی را ببینید

0

فیلم کامل بیهوش شدن محمد دانشگر مقابل پیکان در جام حذفی و علت بیهوشی محمد دانشگر بازیکن استقلال با جزئیات و ماجرای کامل را ببییند

فیلم کامل / بیهوش شدن ناگهانی محمد دانشگر مقابل پیکان در جام حذفی و علت بیهوشی

 

فیلم کامل بیهوش شدن ناگهانی محمد دانشگر مقابل پیکان در جام حذفی را ببینید

لحظه بیهوش شدن محمد دانشگر بازیکن استقلال مقابل پیکان در جریان بازیهای جام حذفی جنجالی شد و برای لحظاتی نفس ها در سینه حبس کرد. در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ از سری مسابقات جلام جذفی لیگ بیست و یکم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱، محمد دانشگر بازیکن استقلال ناگهان روی زمین افتاد و بیهوش شد. گویا علت بیهوشی دانشگر ضربه خشن و محکم بازیکن پیکان عنوان شده. در ویدئوی زیر لحظه بیهوشی محمد دانشگر را ببییند:

تیم های فوتبال استقلال و پیکان، در دور یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، شاگردان مجیدی با یک گل به پیروزی رسیدند.

در دقیقه ۷۵ بازی ضربه برگردان مهاجم پیکان بعد از اصابت به سر محمد دانشگر باعث مصدومیت شدید مدافع استقلال شد. این بازیکن در شرایطی که از شدن ضربه بیهوش شده بود تحت درمان قرار گرفت و بعد از چند دقیقه به زمین بازگشت.

گفته شده که مهاجم تیم پیکان یک ضربه قیچی برگردان زد که این توپ با شدت زیادی به سر محمد دانشگر برخورد کرد که باعث بیهوشی در مسابقه شد.

دیدار دو تیم تا دقایق پایانی بدون گل دنبال می‌شود.

فیلم کامل / لحظه تلخ بیهوش شدن ناگهانی محمد دانشگر مقابل پیکان در جام حذفی را ببینید

همچنین ببینید: فیلم کامل / لحظه تلخ بیهوشی و ایست قلبی عثمان کولیبالی بازیکن الوکره را ببینید

محمد دانشگر (زادهٔ ۳۰ دی ۱۳۷۲ در برازجان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع میانی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

او دوران حرفه‌ ای خود را با باشگاه فجر در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد؛ و همچنین در جوانان این تیم هم عضویت داشت. ۲۴ بازی رسمی انجام داد و یک گل هم زد.

فیلم کامل / لحظه تلخ بیهوش شدن ناگهانی محمد دانشگر مقابل پیکان در جام حذفی را ببینید
محمد دانشگر در تابستان سال ۲۰۱۵ بانظر علیرضا منصوریان به نفت تهران در لیگ برتر خلیج فارس پیوست. دانشگر با نفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ رسید. همچنین توانست با نفت قهرمان جام حذفی ۹۶–۱۳۹۵ شود.
وی همراه با علی دایی سرمربی وقت نفت تهران به تیم سایپا منتقل شد و بازی‌های خوبی را در این تیم به نمایش گذاشت و توانست با سایپا در لیگ برتر عنوان چهارمی را به دست بیاورد.
او با عقد قراردادی ۲ ساله در سیزدهم خرداد ماه ۱۳۹۷ به باشگاه استقلال پیوست

او اولین گل خود برای استقلال را در دیدار استقلال و سایپا به ثمر رساند که استقلال آن بازی را با نتیجه ۲–۱ پیروز شد.

نظرات