علت فوت ناگهانی مادر بیژن امکانیان چه بود، مادر بیژن امکانیان کیست +عکس

0

مادر بیژن امکانیان کیست؟ بیژن امکانیان بازیگر سرشناس ایرانی به سوگ مادرش نشست، علت فوت و درگذشت مادر بیژن امکانیان بازیگر قدیمی و معروف سینمای ایران بیژن امکانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از فوت مادرش بر اثر بیماری داد و نوشت: ازين پس بايد با خاطرات مادر زندگى كنيم… جزئیات خبر فوت و درگذشت مادر بیژن امکانیان بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ را در مجله حرف تازه میخوانید

علت فوت ناگهانی مادر بیژن امکانیان چه بود، مادر بیژن امکانیان کیست +عکس

علت فوت ناگهانی مادر بیژن امکانیان چه بود، مادر بیژن امکانیان کیست +عکس

مجله حرف تازه – بیژن امکانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی در کنار مادر خبر از فوت مادرش داد و نوشت: ازين پس بايد با خاطرات مادر زندگى كنيم مادر كه عمرش را فداكارانه وقف خانواده اش كرد حوالى ساعت سه و نيم بامداد امروز شنبه شانزدهم بهمن يكهزار و چهارصد جان به جان آفرين تسليم كرد خداوند مادران عزيز اين سرزمين را حفظ كند و رفتگان را در پناه رحمتش قرار دهد

ابن بازیگر همچنین عکسی از دست های مادرش را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: دستان پر مهر مادر كه روزگارى بر سرمان بود اين روزها بى رمق است براى سلامتى همه ى مادران خوب اين سرزمين دعا كنيم #مادر #خانواده. ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ مادربیژن امکانیان به رحمت خدا رفت.

 

عکس مادر بیژن امکانیان

پیام های تسلیت

فریدون جیرانی تصویری از بیژن امکانیان و مادرش در اینستاگرام گذاشت و نوشت: «بیژن عزیز، درگذشت مادر گرامی‌ات را صمیمانه تسلیت می گویم و برای تو و خانواده محترم آرزوی صبر و سلامتی دارم.»

آقای امکانیان زاده ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در آبادان بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی می‌باشد.بیژن امکانیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.ستاره دهه ۶۰ سینمای ایران که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در سکوت خبری و کمرنگ شدن در عرصه بازیگری فرو رفته است در زمانی نه چندان دور مرد همیشه ستاره سینمای ایران بود و همیشه منتظر عکسش روی پرده سینماهای کشور بودیم .

علت فوت ناگهانی مادر بیژن امکانیان چه بود، مادر بیژن امکانیان کیست +عکس

او گفته: من دانشجوی رشته تئاتر دانشکده هنرهای زیبا بودم و در همان زمان در روزنامه اطلاعات به عنوان منتقد فیلم نقد می نوشتم. با فعالیت در سینمای آزاد یکی دو فیلم کوتاه ساختم و در فیلمهای کوتاهی هم بازی می کردم که با پیروزی انقلاب اسلامی و با فراهم شدن زمینه ورود نسلی جدید به سینمای حرفه ای به همراه مهدی صباغ زاده فریدون جیرانی و موسوی تعاونی را به نام “ایفا” تشکیل دادیم و کار اول سینمایی مان را از آنجا آغاز کردیم.
او در اردیبهشت ۵۸ با همسرش ازدواج کرد و در محافل هنری همواره با همسرش همراه است. ثمره ازدواج آن ها دو دختر به نام های یلدا و دنا هستند که دختر بزرگ وی فارغ التحصیل تغدیه است و دومی در کار تدوین است و هر دو مجرد می باشند.

امکانیان که به عنوان بازیگر وارد سینما شد و هنوز هم در این حوزه فعالیت دارد با بیان اینکه اولویتش همیشه بازیگری است در مصاحبه ای گفته بود که : معتقدم هنوز حرف‌های زیادی در بازیگری دارم اما باید به سراغت بیایند.

بازیگری منافاتی با تهیه‌کنندگی ندارد و در طول این سالها به نوعی فهمیدم تهیه‌کنندگی کار خلاقه است و می‌توان در آن مفید بود و درست عمل کرد. وی با فیلم ناهید در جشنواره کن به عنوان تهیه کننده حضور یافته بود.

نظرات