پارتیشن شیشه ای نحوه نصب پارتیشن شیشه ای و اجرای آن

0

پارتیشن شیشه ای به نوعی دیوار هستند که از جنس شیشه اند  و باعث می شوند محیط های مختلف از هم جدا شوند. از آنجایی که کاربرد این سازه ها بسیار است و برای برخی از فضاها واقعا امری حیاتی هستند، می توانید این محصولات را از سایت ساز و کار، با بالا ترین کیفیت و مقطوع ترین قیمت سفارش دهید. این پارتیشن ها معمولاً به صورتی طراحی و ساخته می شوند که تا سقف امتداد پیدا می ‌کنند و در دو نوع فریم دار و یا فریم لس طراحی می‌شوند. مهندسان و طراحان پارتیشن شیشه ای، بسته به محیط و هدف استفاده از آن، انواع مختلفی را طراحی و اجرا می ‌کنند. با استفاده از پارتیشن شیشه ای بدون از بین رفتن نور و فضای مفید، محیط کار را به یک فضای کاربردی و ایده‌آل تبدیل می کنند.

  خرید پارتیشن شیشه ای

در واقع یکی از راه‌ های به روز کردن محیط های اداری و تجاری استفاده از پارتیشن های شیشه ای است. استفاده از این پارتیشن سریع بوده و هزینه کمتری نسبت به دیوار های سفالی و یا سایر پارتیشن های دیگر خواهد داشت.

پارتیشن های شیشه ای قابلیت جابجایی دارند و این خود یکی از مزایای استفاده از آن‌ ها است. نحوه نصب پارتیشن شیشه ای و اجرای آن، نیاز به تجربه و مهارت دارد. طراحان فروشگاه ساز و کار، از صفر تا صد مراحل نصب پارتیشن شیشه ای را بررسی می‌کنند و با تکیه بر تجربه و مهارت متخصصین خود، انواع مختلف این پانل های شیشه ای را در محیط های مختلف نصب و اجرا می ‌کنند. نصب پارتیشن شیشه ای با توجه به محل اجرا متفاوت خواهد بود. ناگفته نماند که نوع پارتیشن شیشه ای یعنی فریم لس یا فریم دار، نیز بر نحوه اجرا و نصب تأثیر دارد. پس از انتخاب نوع شیشه، اندازه گیری و طراحی انجام می شود. سپس برش شیشه و در صورت نیاز رنگ کردن پروفیل انجام می ‌شود. در مرحله بعدی ابزار آلات مخصوص و یراق آلات نصب می ‌شوند. پس از نصب و جوشکاری قاب پارتیشن شیشه ای، پولیش کاری و جلا بخشیدن به پارتیشن انجام می ‌شود.

قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای چیست؟

کاربرد پارتیشـن شیشه ای به جای دیوار در محیط های اداری و تجاری برای تقسیم فضا بسیار رایج است. در واقع پارتیشن نوعی دیوار است که برای جداسازی محیط های بزرگ استفاده می شود و انواع مختلفی دارد. همانطور که از نام آن مشخص است پارتیشـن شیشه ای از جنس شیشه بوده و در دو نوع ساخته می شود. با استفاده از شیشه، دیگر فضا خفه و بسته نیست و محیط دلباز تر می شود، در عین حال فضا تقسیم ‌بندی می ‌شود.

پارتیشـن های شیشه ای قابلیت جابجایی دارند و این خود یکی از مزایای استفاده از آن‌ ها است. نحوه نصب پارتیشـن شیشه ای و اجرای آن، نیاز به تجربه و مهارت دارد. طراحان فروشگاه ساز و کار، از صفر تا صد مراحل نصب پارتیشن شیشه ای را بررسی می‌کنند و با تکیه بر تجربه و مهارت متخصصین خود، انواع مختلف این پانل های شیشه ای را در محیط های مختلف نصب و اجرا می ‌کنند.

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

نحوه نصب پارتیشـن شیشـه ای

جهت نصب پارتیشـن شیشه ای و طراحی آن می توانید به سایت فروشگاه ساز و کار رجوع کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز برای سفارش انواع پارتیشـن های شیشه ای را به دست بیاورید. مهندسان و طراحان این مجموعه با توجه به اطلاعاتی که شما در اختیار آن ها قرار می دهید و پس از بررسی محیط مورد نظر، بهترین روش برای پارتیشـن بندی فضا را به شما معرفی می کنند؛ بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده از طراحی و نحوه نصب پارتیشـن شیشه ای، کار خود را به طراحان شرکت ساز و کار بسپارید. زمان نصب پارتیشـن شیشه ای با توجه به حجم پروژه متفاوت است. نیروهای فنی شرکت ساز و کار در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، انواع پارتیشـن های شیشه ای را با رعایت استاندارد های موجود اجرا می کنند. هنگام نصب پارتیشـن های شیشه ای اندازه گیری باید بسیار دقیق انجام شود در غیر این صورت در هنگام نصب پارتیشـن دچار مشکل خواهید شد.

نوع شیشه ای که برای پارتیـشن انتخاب می شود بسیار مهم است و باید با توجه به محیط مورد نظر انتخاب شود. برش این شیشه ها باید توسط ابزار مخصوص و افرادی که در زمینه این کار تجربه دارند، انجام شود. رنگ کاری پروفیل ها باید به‌ صورت کوره‌ ای و یکدست باشد، در غیر این صورت زیبایی ظاهری کار از بین می رود. نصب انواع پارتیـشن بدون قاب و یا قاب دار متفاوت است و هر یک روش مخصوص به خود را دارد؛ بنابراین توجه داشته باشید که طراحی و نصب پارتیـشن شیشه ای را به افراد غیر حرفه‌ای نسپارید.

جهت سفارش انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، ثابت، دوجداره و … می توانید با شماره های شرکت ساز و کار تماس بگیرید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی ساز و کار ثبت کنید. کارشناسان این مجموعه در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخ‌گویی به هموطنان عزیز هستند.

نظرات