فیلم کامل لحظه قمه کشی خونین اراذل و اوباش در ساری و علت ماجرا را ببینید

0

فیلم کامل / درگیری اراذل و اوباش قمه به دست و جنجال فیلم کامل درگیری و قمه کشی خونین در ساری و علت ماجرای دعوا و نزاع خونین خیابانی در ساری را ببینید که در ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در سه راه غفاری رخ داد.

فیلم کامل لحظه قمه کشی خونین اراذل و اوباش در ساری و علت ماجرا را ببینید

فیلم کامل لحظه قمه کشی خونین اراذل و اوباش در ساری و علت ماجرا را ببینید

از ساعاتی پیش ویدئو و فیلم قمه کشی اراذل و اوباش در ساری در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است گه گفته شده در سه راه غفاری ساری اتفاق افتاده و هنوز پلیس واکنشی به این ویدئو نشان نداده و علت و ماجرای آن هنوز مشخص نیست. در ویدئوی زیر ببینید:

در این فیلم نشان داده شده که چند جوان در حالیکه قمه به دست دارند با سلاح سرد به هم حمله می کنند و در حال ایجاد رعب و وحشت در معابر عمومی هستند.

این فیلم توسط یک عابر پیاده ضبط شده و می گوید: مشاهده می کنید که چند جوان قمه به دست گرفتند و سه راه غفاری را بند آورده اند و با قمه عربده کشی می کنند، حتی پلیس هم نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. در یک لحظه هم حتی یکی از جوانانی که قمه به دست شده به صورت پلیس سیلی می زند.

در پی انتشار این کلیپ قمه کشی ساری ، پلیس مازندران در حال تحقیق و پیگیری است و بروزدی ما نیز در همین بخش بروزرسانی خواهیم کرد تا جزئیات و علت درگیری و دعوا و قمه کشی ساری مشخص شود

در روزهای گذشته نیز کلیپ و فیلم های درگیری زیادی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. قمه کشی در تئاتر شهر و قمه کشی در بازار ساوه و زورگیری ها و موبایل قاپی ها اخباری است که باعث رعب و وحشت مردم شده و پلیس نیز سعی در ایجاد امنیت در معابر شهرها دارد.

نظرات