معرفی بهترین اتاق فرار های شهر تهران

0

اتاق فرار تهران : اگر از آن دسته طرفداران سرگرمیهای فیزیکی ویا بهتر بگوییم بازیهای دنیای واقعی (Real life Games) باشید، قطعا تا به حال چند بار سرگرمی اتاق فرار و یا اسکیپ روم را تجربه کرده اید.

البته ممکن است گاهی این تجارب زیبا و به یاد ماندنی و گاهی هم ناخوشایند باشند. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا احتمال به وقوع پیوستن تجربه های بد را کمتر کنیم. پس با ما همراه باشید.

اتاق فرار تهران

بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟

پاسخ دادن به این سوال مشکل است. چرا که اساسا سوال به گونه اشتباهی طرح میشود. به صورت کلی بازیها یک رسانه برای سرگرمی هستند. مانند تمام رسانه های دیگر، متر و معیار مشخصی برای تعیین کیفیت بازیها نیز وجود دارد. با این حال این معیارها مدام در حال تغییرند.

همچنین سلیقه مخاطبین نیز نقش موثری در این زمینه دارد. چرا که ممکن است بهترین و اصولی ترین بازی، به هر دلیلی برای یک مخاطب خوشایند نباشد. پس ما در مقاله حاضر سعی میکنیم چند اتاق فرار اصولی و خوب در شهر تهران را به شما معرفی کنیم.

 

اتاق فرار تیمارستان آرکام

یکی از اتاق فرارهای فوق العاده تهران در منطقه امیرآباد واقع شده است. آرکام نام یک تیمارستان در شهر گاتهام است. بتمن تمام جنایتکاران روانی را در این تیمارستان بستری میکند.

صرف تصور وارد شدن به یک تیمارستان که تمام دشمنان بتمن در آن جمع شده اند به انادزه کافی هیجان انگیز است. با این حال سازندگان اتاق فرار تیمارستان آرکام، علاوه بر دست گذاشتن روی یک موضوع و داستان دوست داشتنی، به بهترین نحو موفق شده اند یک بازی سرگرم کننده نیز برای این ماجرا طراحی کنند.

شما در این اتاق فرار با معماهای جذاب و استاندارد، ترس های جالب و دکور فوق العاده رو به رو خواهید شد.

 

اسکیپ روم معبد سامو

اتاق فرار تهران

در مرکز شهر تهران و درست وسط دود و ترافیک و شلوغی روزمره، یک معبد ناشناخته وجود دارد. به گفته سازندگان بازی، این معبد فقط هنگام تلاقی دو برج فلکی و به مدتی محدود پدیدار میشود.

شما با راهنمایی استاد خود وارد این معبد میشوید تا راز آن را کشف کنید. در اتاق فرار معبد سامو شما با چیزی فراتر از یک بازی مواجه خواهید شد.

داستان، هیجان، ترس، معما، خنده و حتی درس زندگی. اتاق فرار معبد سامو تهران، به صورت کلی یک نمونه موفق از بازی است. چرا که پیام مهمی را در داستان خود قرار داده و به بهترین نحو ممکن آن را به بازیکنان انتقال میدهد، یعنی از طریق بازی. در این اتاق فرار شما هرگز از حل معما سیر نخواهید شد.

 

اسکیپ روم هیپنوگرام

اتاق فرار تهران

اتاق فرار هیپنوگرام یکی از محبوبترین بازیهای شهر تهران است. این بازی با یک داستان پیوسته و درگیرکننده، جزو اتاق فرارهای موفق تهران است. از نقاط قوت این اتاق فرار میتوان به دکور متنوع، معماهای با کیفیت، و اکت های روایی جذاب اشاره کرد.

راز موفقیت این اتاق فرار در شهر تهران مسلما این است که موفق شده یک داستان مفهومی عمیق و پیچیده را در قالب بازی به مخاطب عرضه کند. استفاده بهینه از تواناییهای بالقوه بازی و مخصوصا اتاق فرار به زیبایی در هیپنوگرام نمود پیدا میکند.

 

اتاق فرار جن گیر

همانطور که از نامش مشخص است، اتاق فرار جن گیر تهران روایتگر یک داستان روی و جنی ترسناک است. این داستان در مورد زنی روستاییست که همسر و چهار پسر خود را از دست میدهد.

شما با وارد شدن به منزل روستایی این پیرزن سر از راز این خانه در می آورید. اما دلیل اصلی آمدن نام این بازی در این لیست، قوت و جذابیت معماهای آن است.

با گذشت نیم ساعت از جریان بازی به خوبی میتوان متوجه شد که سازندگان اتاق فرار جن گیر تهران از علاقه‌مندان به معما هستند. چرا که تعدد و تنوع معماها و قفلها در این بازی شما را حیرت زده میکند.

علاوه بر آن وجود قفلهایی که فهمیدن روش کارکردشان به تنهایی یک معما محسوب میشود، بر جذابیت این بازی می افزاید.

 

اتاق فرار طوبی

اتاق فرار تهران

اتاق فرار طوبی در شهر تهران، یک بازی به یاد ماندنی و به شدت دوست داشتنی است. در بدو ورود به حیاط منزل خاله طوبی، شما تحت تاثیر جو حاکم بر خانه قرار میگیرید.

موفقیت در ایجاد این اتمسفر هم مسلما معطوف به توجه بی نظیر تیم سازنده به جزئیات خانه در ساخت آن است. خلاقیت به کار رفته در نحوه هینت دهی بازی هم شایسته تقدیر است.

مخصوصا که این روزها استفاده از این قبیل نوآوریها را در کمتر اتاق فراری میتوان دید. هرقدر که بیشتر در مسیر بازی پیش میروید، بخشهای جدیدی از داستان برای شما روایت میشود.

در نهایت و با یک نمایش دیدنی، پلان آخر قصه خاله طوبی در مقابل چشمان شما و با هنرمندی اکتورهای توانمند بازی اتفاق می افتد.

 

اتاق فرار متولد نشده

اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که برای گذراندن وقت در کنار دوستانتان صرفا به دنبال ترس فراوان هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم بازیهای ترسناکی را تجربه کنید که با کیفیت بهتری نسبت به سایر رقبا ساخته شده اند.

یکی از این بازیها اتاق فرار متولد نشده تهران است. در این بازی شما ترسی فراتر از چیزی که تصورش را بکنید تجربه خواهید کرد. فضای به خصوصی که برای داستان بازی در نظر گرفته شده کمک زیادی به ایجاد دلهره و ترس در بازیکنان میکند.

در طول مدت بازی شما حتی یک لحظه هم احساس امنیت نخواهید کرد. اتفاقات شوم پشت هر در و دیوار در انتظار شما هستند. متولد نشده از اتاق فرارهای اب کیفیت تهران در ژانر ترس به شمار میرود.

در این اتاق فرار، فضا و دکور کاملا روایتگر اتفاقات سناریو است. معماها کاملا با توجه به فضا طراحی شده اند و از استاندارد و تنوع خوبی برخوردارند.

 

منبع: تایم فور فان

نظرات