آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و بارش برف

6

تعطیلی مدارس ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در شهرهای تهران ، ، یزد ، قم اصفهان ، کرمان ، تبریز ، ارومیه ، کرج ، قزوین ، مشهد ، کردستان ، سلماس ، آذربایجان غربی ، شرقی و … بدلیل شیوع کرونا امیکرون و قرمز شدن شهرها و آلودگی هوا و بارش برف و آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و آلودگی هوا و بارش برف در برخی استان ها اعلام شد و آیا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۱/۱۳) مدارس برخی استان ها تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 13 بهمن 1400 بعلت کرونا امیکرون و بارش برف

توجه: فوری: ♦️ مدارس تهران غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران:
با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی، مدارس تهران به مدت یک هفته غیرحضوری برگزار می‌شود.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و بارش برف

🔹 توجه: تعطیلی مدارس یزد و قم و تبریز ، همدان ، سنندج ، زنجان ، تهران ، ارومیه ، کردستان ، سنندج ، کرمانشاه ، قزوین و کرج ، اراک و یزد و گلستان و … در روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد تا ساعاتی دیگر بعد از اعلام تعطیلی مدارس بروزرسانی خواهد شد….

توجه: بروزرسانی ۱

اطلاعیه تعطیلی مدارس ۱۳ بهمن ۱۴۰۰  اذربایجان شرقی

💢 کلیه آموزشها در مدارس سراسر استان آذربایجان شرقی از فردا سه شنبه ۱۲ بهمن تا پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ بصورت مجازی خواهد بود

بمنظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بنا به تصمیم ستاد استانی مقابله با این بیماری، اموزش های حضوری در مدارس نواحی و مناطق سراسر استان آذربایجان شرقی از سه شنبه ۱۲ بهمن تا پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ تعطیل و بصورت مجازی پیگیری خواهد شد.

توجه: بروزرسانی ۲

وضعیت فعالیت مدارس مشهد

با توجه به وضعیت پاندمی کرونا و برابر تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آموزش در مهد کودک‌ها و تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم در شهرهای با رنگ‌بندی نارنجی و قرمز فعلا به مدت ۲ هفته غیرحضوری باشد و این موضوع به آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است

🔹با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدارس شهرستان‌های مشهد، تربت حیدریه، بینالود، نیشابور، سبزوار، تایباد و بردسکن دو هفته مجازی خواهد بود./ایرنا

توجه: بروزرسانی ۳

وضعیت فعالیت مدارس اصفهان به دلیل شیوع کرونا

🔹اگر دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس درس علائم داشته باشند، کل مدرسه به مدت ۲ هفته غیرحضوری می‌شود. مدیران و معلمان در این زمینه حساسیت و توجه لازم را دارند چرا که سلامت دانش‌آموزان و سلامت کل مدرسه مطرح است.

توجه: بروزرسانی ۴

وضعیت تعطیلی مدارس قم ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

🔹با تصمیم گرفته شده در سطح استان قم، با توجه به اینکه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، آموزش این مدارس از سه شنبه دوازدهم بهمن‌ماه به صورت مجازی دنبال می‌شود.

💢 فوری: ۱۳ بهمن تعطیلی یک روزه قم

هیئت دولت در پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ را در سراسر کشور عزای عمومی و در استان قم تعطیل رسمی (عمومی) اعلام کرد.

روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ استان قم تعطیل رسمی (عمومی) اعلام کرد.

توجه: بروزرسانی ۵

وضعیت فعالیت مدارس استان بوشهر در شرایط کرونایی

🔹با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق زرد و نارنجی و مدارس متوسطه اول ودوم در مناطق نارنجی از تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ به شیوه غیرحضوری (مجازی) خواهد بود.

توجه: بروزرسانی ۶

وضعیت فعالیت مدارس ابتدایی استان قزوین

🔹به دلیل شیوع کرونا، فرآیند‌های آموزشی و پرورشی در استان غیرحضوری پیگیری خواهد شد.
🔹مدارس ابتدایی استان قزوین تا پایان هفته جاری غیرحضوری خواهد بود و مدارس متوسطه نیز باید با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند؛ در خصوص نحوه فعالیت مدارس استان قزوین در هفته آینده نیز در جلسه اتی ستاد کرونا تصمیم گیری می‌شود.

توجه: بروزرسانی ۷

وضعیت فعالیت مدارس شهرستان های اراک و ساوه

🔹اکرمی جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان گفت: به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرهای اراک و وضعیت نامناسب شهر ساوه، آموزش همه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دو شهرستان اراک و ساوه تا ۲ هفته به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود.

🔹 این تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی از دوشنبه ۱۱ بهمن به مدت دو هفته ادامه دارد.

🔹 همچنین در مدارس دیگر شهرهای استان نیز که تعداد دانش آموزان مبتلا به کرونا از حالت عادی خارج شود ، با تشخیص رئیس مرکز بهداشت و فرمانداران شهرستان، مجوز غیرحضوری شدن آنها نیزصادر خواهد شد./صدا و سیما

توجه: بروزرسانی ۸

وضعیت تعطیلی مدارس ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در استان اردبیل

🔹 رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل طی نامه ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد: بر اساس بررسی ها و ارزیابی اعضای ستاد کرونا به جهت ضرورت مدیریت مقابله با این ویروس و مواجهه احتمالی با پیک ششم بنا به دستور استاندار محترم، کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی از روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام می گیرد.

🔹 همچنین در نامه معاون استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای استان تاکید شده است از ظرفیت شبکه شاد برای انجام برنامه های غیر حضوری گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به دانش آموزان حداکثر استفاده بعمل آید.

توجه: بروزرسانی ۹

بارش برف مدارس برخی شهرهای استان لرستان را تعطیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان:
🔹️به علت بارش برف و برودت هوا و لغزنده بودن معابر، مدارس شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دلفان و سلسله در سه مقطع آموزشی در نوبت عصر تعطیل و آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و در بستر شاد خواهد بود.
🔹️همچنین مدارس منطقه زز و ماهرو، کاکاوند و برخی مدارس روستایی اشترینان نیز در سه مقطع و در نوبت عصر تعطیل و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی و شبکه شاد دنبال می‌شود.
🔹️با توجه به برودت هوا و احتمال یخ زدگی معابر، در بحث تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه تا ساعت ۸ امشب تصمیم گیری و اطلاع رسانی لازم انجام می‌گیرد./تسنیم

توجه: بروزرسانی ۱۰

وضعیت تعطیلی مدارس ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ خراسان جنوبی

🔸معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به وضعیت همه گیری کرونا و برابر تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و موافقت استاندار آموزش در مهد کودک‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهر‌های بارنگ بندی نارنجی و قرمز فعلا به مدت دو هفته (۱۴ روز) برای پیشگیری از همه گیری و انتقال ویروس کرونا غیر حضوری باشد.
🔸مهدی زاده افزود: تصمیم گیری در خصوص ادامه فعالیت آموزشی بعد از مدت تعیین شده بسته به شرایط بیماری است.

توجه: بروزرسانی ۱۱

کلیه مدارس و تمامی مقاطع تحصیلی استان اردبیل غیرحضوری شد

🔹بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی اعضای ستاد کرونا و ضرورت مقابله با ویروس کرونا و مواجهه احتمالی با پیک ششم بنا به دستور استاندار اردبیل تمام مدارس استان از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد دایر خواهد بود./ایرنا

توجه: بروزرسانی ۱۲

مدارس استان آخرین خبر خراسان شمالی تا یک هفته غیر حضوری می شود

🔹️دومین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برگزار شد و در این جلسه اقدامات و تدابیر صورت گرفته جهت مقابله با ویروس کرونا در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.
🔹️ بر اساس تصمیمات این ستاد مقرر شد مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی و پیش دبستانی ها از فردا سیزدهم بهمن ماه به مدت یک هفته به صورت غیر حضوری و در بستر سیستم شاد خواهد بود سایر حوزه ها بر اساس دستور العمل ها و مصوبات ستاد ملی کرونا مدیریت می شود.

توجه: بروزرسانی ۱۳

روابط عمومی آموزش و پرورش چادگان:
🔹به اطلاع می‌رساند با توجه به پیش‌بینی احتمال مه گرفتگی؛ یخ زدگی و لغزندگی جاده‌ها و با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران؛ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چادگان با یکساعت و نیم تاخیر برگزار می‌شود.

توجه: بروزرسانی ۱۴

وضعیت فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری در روز ۱۳ بهمن ماه اعلام شد(منبع : ایرنا)

به گزارش ایرنا در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است، با توجه به بارش نزولات آسمانی و برودت هوا و لغزندگی معابر ،وضعیت فعالیت مدارس شهرستان‌های شهرکرد(ناحیه ۱ و ۲ )، بروجن، فارسان، سامان، بن، اردل، کوهرنگ، کیار و مناطق لاران، گندمان و بلداجی در تمام مقاطع تحصیلی از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

بر این اساس، تمام مدارس شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا و همچنین منطقه فلارد و آموزش و پرورش عشایر در تمام مقاطع تحصیلی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی منطقه میانکوه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می کنند.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۲۰هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول علم آموزی هستند.

توجه: بروزرسانی ۱۵

در حال تکمیل …

پیش بینی هوشناسی ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز دوشنبه ۱۲ بهمن سامانه بارشی تازه‌ای در استان‌های جنوب‌غرب و غرب کشور همچنین استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران خواهد شد.

بر اساس مدل‌ها و نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری هواشناسی، تا ظهر دوشنبه ۱۱ بهمن جوی آرام در کشور خواهیم داشت و از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌‌شود و در استان‌های واقع در جنوب‌غرب و غرب کشور همچنین دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و برخی نقاط رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد شد.

این سامانه روز چهارشنبه ۱۳ بهمن در شمال‌ شرق فعال است و سپس از کشور خارج می‌شود.

از دوشنبه تا چهارشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید داریم که در مناطق مستعد موجب بروز گرد و خاک می‌شود.

 

6 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و بارش برف

  1. الناز گفت:

    چرا دبیرستان ها را تعطیل نمیکنن باید یه عده بمیرن که تعطیل کنید

  2. M گفت:

    ترو جدتون تعطیل کنید همدان را

  3. داتش آموزی عصبانی گفت:

    مدرسه من تازه الان که هممون کرونا گرفتیم لطف کرده ترکیب حضوری آنلاین کرده 🙄🙄
    معلوم نیست چی فکر کردن با خودشون که هر روز هفته مدارس تهران رو باز میکنن بعد میگن که فقط یه روز در هفته فعالیت داریم…

  4. احسان گفت:

    انگار ما دبیرستانی ها آب شش و ماسک تصفیه کننده هوا داریم که تعطیلمون نمی کنین

  5. RH گفت:

    مدارس حضوری خیلی خوب بودن هر چند کرونام باشه هیچی جای حضوریو نمیگیره ولی خب فردا امتحان داریم کاش تعطیل شه😁

  6. مامان استاندار تهران گفت:

    ما دانش اموزای تهران هم ادم نیستیم دیگه حتما باید بمیریم تا بگن عه واقعا خب تعطیل کنید

نظرات