جدیدترین مدل های رنگ موی عید نوروز ۱۴۰۱ به رنگ آبی بنفش + راهنمای ترکیب

0

۳۰ مدل از انواع جدیدترین رنگ موی زنانه و دخترانه آبی بنفش رنگ سال ۱۴۰۱ برای عید نوروز ۱۴۰۱ و فصل بهار و تابستان + راهنمای ترکیب فرمولی رنگ مو آبی بنفش و یاسی و نیلی به رنگ سال ۲۰۲۲ و انواع مدل رنگ مو آبی بنفش ترند سال ۲۰۲۲ به رنگ سال ۱۴۰۱ برای هایلایت و مش و ساده و آمبره و بالیاژ به رنگ آبی بنفش رنگ گل پریوش برای مهمانی و مراسم عروسی و جشن ها و ساده و برای شما خانم های خوش سلیقه و دختران جوان اماده کردیم

جدیدترین مدل های رنگ موی عید نوروز 1401 به رنگ آبی بنفش + راهنمای ترکیب

انواع جدیدترین مدل های رنگ موی عید نوروز ۱۴۰۱ به رنگ آبی بنفش + راهنمای ترکیب

به ایام عید نوروز ۱۴۰۱ و فصل بهار و تابستان نزدیک میشویم، اگر به دنبال رنگ موی شیک و بسیار با کلاس برای عید نوروز و فصل بهار و تابستان در و رنگ های موی ترند مانند قهوه ای و ترکیبی و طلایی و پلاتینه و … سال جدید هستید با ما همراه باشید تا آلبومی کامل و جدید از مدل های رنگ مو ۱۴۰۱ به آبی و بنفش و یاسی و پاستیلی رنگ سال ۲۰۲۲ از پیج های اینستاگرام آرایش مو برای شما جمع اوری کردیم تا برای رنگ کردن مو از آنها ایده بگیرید

جدیدترین مدل های رنگ موی عید نوروز 1401 به رنگ آبی بنفش + راهنمای ترکیب

همانطور که می دانید که امسال (۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) رنگ آبی بنفش به رنگ گل پریوش توسط شرکت پنتون (pantone) معرفی شد.  رنگ سال ۱۴۰۱ شمسی و ۲۰۲۲ میلادی، «Very pery» نام دارد که آبی متمایل به بنفش است.

ابتدا قبل از انتخاب رنگ مو باید به ویژگی چهره و رنگ پوست و کوتاهی و بلندی مو و جشن و مراسمی که در آن شرکت خواهید کرد توجه کنید تا بهترین به نظر بیایید و با انتخاب اشتباه باعث ناراحتی و دلخوری بعدی نشوید. زیرا تغییر رنگ مو کار ساده ای نیست و اگر در فاصله زمانی کم به موهایتان رنگ بزنید باعث سوختن و از بین رفتن آنها میشود و مجبور خواهید شد تا کوتاه کنید.

جدیدترین مدل های رنگ موی عید نوروز 1401 به رنگ آبی بنفش + راهنمای ترکیب

برای موهای وز یا مجعد، سرمایه گذاری روی هایلایت های پلاتینیوم، با ریشه های دودی می تواند جالب باشد، بنابراین موها سبک و ظاهری بسیار مدرن خواهند داشت.

علاوه بر این، هایلایت همچنین می تواند راهی برای ایجاد تغییر در رنگ طبیعی مو، ایجاد تغییرات و ایجاد عمق بیشتر به ظاهر باشد. بنابراین، سرمایه گذاری روی هایلایت ها و هایلایت هایی که تضاد کمی با مو ارائه می دهند نیز یک گرایش است

عکسی از ترندهای رنگ مو ۲۰۲۲

عکسی از ترندهای رنگ مو ۲۰۲۲

چند سالی است که موهای فانتزی مد شده و در سال ۲۰۲۲ به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. رنگ فانتزی مانند آبی و یاسی و صورتی و پاستیلی و نیلی و بنفش از تیره تا روشن و رنگ های قرمز، آبی، سبز، صورتی، بنفش و … از زیباترین و پرطرفدارترین رنگ های فانتزی هستند که برای هر گونه انحنای مو مناسب است و باعث ایجاد ظاهری مدرن می شود.

مدل رنگ موی عید نوروز ۱۴۰۱

ترندهای رنگ مو در سال 2022

با این حال، بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که موهای فانتزی نیاز به مراقبت و فداکاری زیادی دارند، زیرا مواد شیمیایی مورد نیاز برای قرار دادن موهای شما در رنگ عالی نیز می تواند آسیب زیادی به موهای شما وارد کند

عکس رنگ موی دخترانه فانتزی‌ ۱۴۰۱

رنگ موی دخترانه فانتزی‌ 1401

د رصورتی‌ که مو‌هایی طبیعی دارید، برای به دست آوردن‌ رنگ مو فانتزی‌ و سایه دقیق‌ هدف به مراقبت بسیاری احتیاج دارد؛ ولی گزینش یک رنگ مو دخترانه با کیفیت‌ می‌تواند تا حد بسیاری ظاهر‌ شما را بسیار قشنگ و شیک جلوه‌ دهد‌ .

رنگ موی بنفش تیره برای عید نوروز ۱۴۰۱

رنگ موی بنفش تیره برای عید نوروز 1401

بنفش را می توان یک رنگ مو فانتزی دخترانه شیک و خاص دانست. زیرا بسیار جذاب، با شکوه، و شاد است و می تواند چهره شما را جوان و شاداب نشان دهد. برای داشتن این رنگ فوق العاده می توانید از دو ترکیب زیر استفاده کنید.

فرمول ترکیب بنفش تیره

رنگ موی بنفش شماره ۶= نصف تیوپ
پودر دکلره بنفش= یک پیمانه
واریاسیون بنفش= یک و نیم بند انگشت
واریاسیون آبی= یک بند انگشت
پایه دکلره ۸

فرمول بدون دکلره

رنگ مو (بنفش) شماره ۶= نصف تیوپ
پودر دکلره بنفش= یک پیمانه
واریاسیون بنفش= یک و نیم بند انگشت
واریاسیون آبی= یک بند انگشت
اکسیدان شماره ۹
پایه موی طبیعی یا بلوند تیره

عکس مدل موی یاسی 1401

فرمول ترکیب فانتزی یاسی

برای داشتن این رنگ موی دخترانه زیبا حتما باید از دکلره استفاده کنید. سپس فرمول ترکیب رنگ مو فانتزی یاسی زیر را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی موهای خود بگذارید و با آب و نرم کننده بشویید.

رنگ مو یاسی= یک تیوپ
پودر دکلره یاسی= یک پیمانه
واریاسیون نقره ای= دو سانت
رنگ مو شماره ۱۰.۱
واریاسیون بنفش= ۲ بند انگشت
پایه دکلره ۱۰

 

عکس رنگ مو فانتزی آبی ۱۴۰۱

عکس رنگ مو فانتزی آبی 1401

شرط لازم برای داشتن رنگ مو آبی فانتزی بدون دکلره این است که موهای خود را تا به حال رنگ نکرده باشید. در این صورت می توانید با فرمول زیر تا ۷۰ درصد رنگ مو فانتزی آبی را روی موهای خود دربیاورید.

بلوند نقره‌ای شماره ۹= یک تیوپ
پودر دکلره فانتزی آبی= دو پیمانه
پودر دکلره خاکستری= سه پیمانه
واریاسیون نقره‌ای= سه بند انگشت
رنگ مو دودی شماره ۸ =نصف تیوپ
اکسیدان ۹ درصد

عکسی از رنگ مدل موی سال 1401

رنگ های فانتزی مو سال ۲۰۲۲ : رنگ مو فانتزی از دسته رنگ های شاد و جذاب است که بسیاری از دختران جوان به آن علاقه دارند و بوسیله آن می توانند ظاهر و استایل متفاوتی برای خود ایجاد کنند.

مدل رنگ موی عید نوروز 1401

 

رنگ کردن مو به طور کلی از کارهای مورد علاقه خانم ها در هر سن و سالی است. با انواع رنگ مو گیاهی و شیمیایی می توانید ظاهر متفاوت و زیبایی به موهای خود ببخشید. همچنین می توانید سفیدی موهایتان را پوشانید و جوان تر به نظر برسید.

تصاویر مدل های رنگ موهای آبی بنفش

مدل رنگ موی عید نوروز 1401

مدل رنگ موی زنانه 1401

مدل رنگ موی دخترانه 1401

مدل رنگ موی عید نوروز 1401

مدل رنگ موی عروس 1401

مدل رنگ موی رنگ سال 1401

مدل رنگ موی آبی بنفش رنگ سال1401

مدل رنگ موی یاسی 1401

مدل رنگ موی بنفش 1401

مدل رنگ مو 1401

جدیدترین مدل های رنگ موی عید نوروز 1401 به رنگ آبی بنفش + راهنمای ترکیب

 

نظرات