ماجرای فیلم جنجالی خشونت جنسی میسون گرینوود علیه نامزدش + عکس خونین هریت رابسون

0

میسون گرین‌وود بازیکن منچستر یونایتد در اقدامی وحشیانه نامزد و پارتنر خود هربت رابسون را مورد ضرب و شتم و خشونت خانگی قرار داد! هریت رابسون نامزد میسون گرینوود فوتبالیست ۲۰ ساله انگلیسی با انتشار ویدیویی اعلام کرد که مورد خشونت خانگی و خشونت جنسی از سوی نامزدش قرار گرفته و نوشت: “تقدیم به همه افرادی که می‌خواهند بدانند میسون گرین‌وود با من چه کاری انجام می‌دهد.

ماجرای فیلم جنجالی خشونت جنسی میسون گرینوود علیه نامزدش + عکس خونین هربت رابسون

ماجرای فیلم جنجالی خشونت جنسی میسون گرینوود علیه نامزدش + عکس خونین هریت رابسون

از روز گذشته عکس و فیلم خشونت خانگی و تجاوز میسون گرینوود علیه هریت رابسون پارتنرش در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود. در ادامه بیوگرافی و ماجرای خشونت جنسی میسن گرینوود علیه نامزدش + عکس خونین هریت رابسون و واکنش ها به خشونت خانگی این فوتبالیست را بخوانید

میسون گرینوود کیست

میسن ویل جان گرینوود, با نام معروف میسون گرینوود (Mason Will John Greenwood) متولد اول اکتبر ۲۰۰۱ ‏در برادفورد انگلیس، بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که در باشگاه منچستر یونایتد و در پست مهاجم در لیگ برتر فوتبال انگلستان بازی می‌کند.

گرینوود در خانواده‌ای ورزشی در برادفورد، در یورکشایر غربی زاده شد و در ناحیهٔ ویبسی بزرگ شده‌است. خواهر او، اَشتُن، یک ورزشکار دومیدانی است.

ماجرای خشونت جنسی میسون گرینوود علیه نامزدش + عکس خونین هربت رابسون

سوابق

گرینوود اولین بازی خود را برای منچستریونایتد در سال ۲۰۱۹ در لیگ اروپا در برابر آستانه قزاقستان انجام داد و در این دیدار وی با ۱۷ سال و ۳۵۳ روز سن، به جوانترین گلزن این باشگاه در رقابت‌های اروپایی تبدیل شد. سلطان در رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال یوفا ۲۰۲۱ اروپا اولین بازی خود را برای زیر ۲۱ سال انگلستان انجام داد.

او دارای قد ۱.۸۱ متر و در پست مهاجم برای باشگاه منچستر یونایتد و در پست مهاجم در لیگ برتر فوتبال انگلستان بازی می‌کند.

گرینوود در سال ۲۰۱۹ از آکادمی به تیم منچستریونایتد راه پیدا کرد. او ۱۲۹ بازی برای منچستر انجام داد و ۳۵ گل به ثمر رساند.

 

ماجرای فیلم جنجالی خشونت جنسی میسون گرینوود علیه نامزدش + عکس خونین هربت رابسون

در ژوئیهٔ ۲۰۱۸، گرینوود به تیم اصلی منچستریونایتد راه پیدا کرد و در تور پیش فصل منچستریونایتد در آمریکا حضور داشت.

او برای تیم ملی زیر ۱۷ سال‌های انگلستان، در تورنمنت آلگاروهٔ پرتغال در سال ۲۰۱۷–۱۸، ۶ بازی کرد و در ترکیب این تیم حضور داشت.

در ۳۰ اوت ۲۰۱۹، او به تیم ملی زیر ۲۱ سال‌های انگلستان رفت. همچنین نخستین بازی‌اش را ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ در مقدماتی یورو ۲۰۲۱ زیر ۲۱ سال در برد ۳ بر ۲ مقابل ترکیه انجام داد که در آن بازی در دقیقهٔ ۵۷ به‌عنوان بازیکن تعویضی به‌میدان رفت.

ماجرای فیلم جنجالی خشونت جنسی میسون گرینوود علیه نامزدش + عکس خونین هربت رابسون

جزئیات خشونت خانگی و جنسی میسون گرینوود علیه نامزدش هریت رابسون

هریت رابسون، نامزد میسون گرینوود مهاجم جوان منچستریونایتد تصاویری از صورت خون‌آلود خودش را منتشر کرد و مدعی شد توسط این بازیکن مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

هریت رابسون، نامزد میسون گرین وود بازیکن منچستریونایتد تصاویری عجیبی از خود در اینستاگرام منتشر کرده و مدعی شد که نامزدش او را کتک زده و مورد ضرب و شتم قرار داده. او در پست خود نوشت: «تقدیم به همه افرادی که می‌خواهند بدانند میسون گرینوود با من چه کاری انجام می‌دهد.»

صورت هریت رابسون با ضربات میسون گرینوود خونی شده و البته تصاویری از کبودی بدن او نیز در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است.

بیانیه منچستر یونایتد

اتهامات هریت رابسون باشگاه منچستریونایتد را وادار به ارائه بیانیه کرده است. این فوتبالیست هیچ اظهار نظری در مورد این اتهام نکرده است اما باشگاه گفت: «ما تصاویر و ادعاهایی که در شبکه اجتماعی منتشر شده را دیدیم اما تا زمانی که واقعیت ثابت نشود اظهار نظر بیشتری نمی‌کنیم. منچستریونایتد هیچگونه خشونتی را نمی‌پذیرد.»

در بیانیه منچستر آمده است:« از اتفاق رخ داده مطلع شده‌ایم. تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌ایم ولی تا زمان اثبات حقیقت ماجرا، تصمیمی علیه میسون گرین‌وود اتخاذ نخواهد شد. تاکید می‌کنیم که باشگاه منچستریونایتد

نظرات