آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و برف

0

تعطیلی مدارس ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ فردا دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در شهرهای تهران ، ، یزد ، قم اصفهان ، کرمان ، تبریز ، ارومیه ، کرج ، قزوین ، مشهد ، کردستان ، سلماس ، آذربایجان غربی ، شرقی و … بدلیل شیوع کرونا امیکرون و قرمز شدن شهرها و آلودگی هوا و بارش برف و آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و آلودگی هوا و بارش برف در برخی استان ها اعلام شد و آیا دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۱/۱۱) مدارس برخی استان ها تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 11 بهمن 1400 بعلت کرونا امیکرون و برف

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و برف مشخص شد

🔹 توجه: تعطیلی مدارس یزد و قم و تبریز ، همدان ، سنندج ، زنجان ، تهران ، ارومیه ، کردستان ، سنندج ، کرمانشاه ، قزوین و کرج ، اراک و یزد و گلستان و … در روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد تا ساعاتی دیگر بعد از اعلام تعطیلی مدارس بروزرسانی خواهد شد….

توجه: اخبار تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

❌آموزش حضوریِ مدارس مشهد تعطیل شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

با توجه به وضعیت پاندمی کرونا و برابر تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آموزش در مهد کودک‌ها و تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم در شهرهای با رنگ‌بندی نارنجی و قرمز فعلا به مدت ۲ هفته غیرحضوری باشد و این موضوع به آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است

🔹با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدارس شهرستان‌های مشهد، تربت حیدریه، بینالود، نیشابور، سبزوار، تایباد و بردسکن دو هفته مجازی خواهد بود./ایرنا

توجه: بروزرسانی ۱

♦️وضعیت آموزش در مدارس اصفهان به دلیل شیوع کرونا

🔹معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان هم گفته است اگر دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس درس علائم داشته باشند، کل مدرسه به مدت ۲ هفته غیرحضوری می‌شود. مدیران و معلمان در این زمینه حساسیت و توجه لازم را دارند چرا که سلامت دانش‌آموزان و سلامت کل مدرسه مطرح است. ضمن اینکه ما هم رصد و کنترل‌های لازم را بر وضعیت مدارس داریم.

توجه: بروزرسانی ۲

♦️آموزش مدارس ابتدایی در قم غیرحضوری شد

🔹با تصمیم گرفته شده در سطح استان قم، با توجه به اینکه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، آموزش این مدارس از فردا سه شنبه دوازدهم بهمن‌ماه به صورت مجازی دنبال می‌شود.

توجه: بروزرسانی ۳

♦️مدارس استان بوشهر در شرایط کرونایی غیرحضوری

🔹با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق زرد و نارنجی و مدارس متوسطه اول ودوم در مناطق نارنجی از تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ به شیوه غیرحضوری (مجازی) خواهد بود.

توجه: بروزرسانی ۴

♦️وضعیت آموزش در مدارس اصفهان به دلیل شیوع کرونا

🔹معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان هم گفته است اگر دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس درس علائم داشته باشند، کل مدرسه به مدت ۲ هفته غیرحضوری می‌شود. مدیران و معلمان در این زمینه حساسیت و توجه لازم را دارند چرا که سلامت دانش‌آموزان و سلامت کل مدرسه مطرح است. ضمن اینکه ما هم رصد و کنترل‌های لازم را بر وضعیت مدارس داریم.

توجه: بروزرسانی ۵

♦️مدارس ابتدایی استان قزوین هم غیرحضوری شد

🔹به دلیل شیوع کرونا، فرآیند‌های آموزشی و پرورشی در استان غیرحضوری پیگیری خواهد شد.
🔹مدارس ابتدایی استان قزوین تا پایان هفته جاری غیرحضوری خواهد بود و مدارس متوسطه نیز باید با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند؛ در خصوص نحوه فعالیت مدارس استان قزوین در هفته آینده نیز در جلسه اتی ستاد کرونا تصمیم گیری می‌شود.

****************************************************************************************************

در حال تکمیل…

توجه: بروزرسانی ۱

♦️ فوری و بسیار مهم

همه مدارس شهرستان های اراک و ساوه از فردا دوشنبه ۱۱ بهمن به مدت ۲ هفته تعطیل شد .

🔹اکرمی جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیمای استان گفت: به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرهای اراک و وضعیت نامناسب شهر ساوه، آموزش همه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دو شهرستان اراک و ساوه به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود.

🔹 این تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی از فردا دوشنبه ۱۱ بهمن به مدت دو هفته ادامه دارد.

🔹 همچنین در مدارس دیگر شهرهای استان نیز که تعداد دانش آموزان مبتلا به کرونا از حالت عادی خارج شود ، با تشخیص رئیس مرکز بهداشت و فرمانداران شهرستان، مجوز غیرحضوری شدن آنها نیزصادر خواهد شد./صدا و سیما

توجه: بروزرسانی ۲

اطلاعیه مهم در مورد تعطیل مدارس ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در استان فارس

🔹با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس، فعالیت مدارس استان فارس از روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی به شرح زیر اعلام میگردد:

🔵 فعالیت مدارس در شهرهای آبی:
فعالیت کلیه مدارس در این رنگ بندی کرونایی به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) می باشد.

🟡🟠 فعالیت مدارس در شهرهای زرد و نارنجی
فعالیت مدارس در این دو رنگ بندی کرونایی به صورت زیر می‌باشد:

کلاس های اول و دوم ابتدایی:
با نظر شورا و انجمن اولیا و مربیان مدرسه تعیین میگردد
کلاس سوم ابتدایی به بالا و متوسطه اول و دوم:
به صورت کاملاً مجازی می باشد

🔹 تبصره مهم:
فعالیت فقط دروس کارگاهی و فنی هنرستانها در این رنگ بندی به صورت حضوری و فقط حداکثر در گروههای ده نفره انجام میگیرد.

🔴 فعالیت مدارس شهرهای قرمز
فعالیت تمامی مدارس در این رنگ بندی کرونایی، به صورت کاملا مجازی می باشد.

توجه: بروزرسانی ۳

مدارس مدارس گلستان تا پایان همین هفته غیرحضوری شد

استاندار گلستان :
🔹️مدارس استان در همه مقاطع تا پایان همین هفته غیرحضوری خواهد بود.
🔹️با توجه به شیوع سویه اُمیکرون کرونا، این مصوبه با هدف حفظ سلامتی دانش آموزان، کادر آموزشی و خانواده‌ها اجرا می‌شود./صداوسیما

توجه: بروزرسانی ۴

مدارس استان یزد به دلیل شیوع اومیکرون غیرحضوری شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد :
🔹️به دلیل گسترش شیوع اومیکرون تمام مدارس استان یزد از امروز به مدت یک هفته غیرحضوری شد./فارس

وضعیت تعطیلی مدارس ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در خرم آباد

♦️امیکرون، مدارس خرم‌آباد را تعطیل کرد

🔹با توجه به شیوع سویه امیکرون و بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، تمامی فعالیت آموزشی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان خرم‌آباد تا پایان هفته جاری مجازی خواهد بود.
🔹به گفته مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین مدارس دوره متوسطه اول و دوم با رعایت فاصله اجتماعی مناسب، الزام دانش‌آموزان و معلمان به استفاده از ماسک و گندزدایی متوالی محل‌های پرتردد به‌صورت حضوری و یا ترکیبی به فعالیت ادامه خواهند داد.
🔹گفتنی است، در رنگ‌بندی شهرستان‌های استان لرستان؛ خرم‌آباد در وضعیت نارنجی و الیگودرز، بروجرد و دلفان در وضعیت شکننده زرد قرار دارند./فارس

توجه: بروزرسانی ۵

♦️مدارس استان سیستان و‌بلوچستان تا پایان هفته تعطیل و بصورت غیرحضوری خواهد بود

🔹به گزارش روابط‌عمومی استانداری بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان سیستان و بلوچستان؛ با عنایت به تغییر رنگ بندی ها در سطح استان، فعالیت آموزشی مدارس سراسر استان از فردا دوشنبه ۱۱ بهمن تا آخر هفته جاری بصورت غیرحضوری می‌باشد.

🔹بمنظور اهمیت دادن به سلامتی دانش آموزان، اولیا، معلمین و کادر آموزشی و پیشگیری از گسترش سویه جدید کرونا، مقرر گردید کلیه مدارس شهری و روستایی استان از فردا دوشنبه ۱۱ بهمن تا پایان هفته جاری فعالیت آموزشی خود را به صورت غیرحضوری ادامه دهند.

توجه:بروزرسانی ۶

🔸کلاس‌های درس مازندران مجازی شد

دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

▫️با توجه به وضعیت کرونایی استان، به‌جز شهرستان میاندورود که در وضعیت آبی قرار دارد، همه مدارس و دانشگاه‌های استان یک هفته غیرحضوری هستند.

▫️تالارها هم یک هفته تعطیل بوده و رستوران‌ها فعالیت‌شان بیرون‌بر خواهد بود./فارس

توجه: بروزرسانی ۷

♦️حضور دانش آموزان البرزی در مدارس اختیاری است

اداره آموزش و پرورش استان البرز :
🔹مدیران مدرسه به هیچ وجه حق ندارند دانش آموزان را با بهانه‌ هایی چون نمره منفی و کم کردن نمره حضوری در کلاس ، وادار به آمدن به مدرسه بکنند ؛ و حضور دانش آموزان در مدارس با توجه به شرایط گرونایی اختیاری است ، و هیچ اجباری در این رابطه برای اولیا و دانش آموزان وجود ندارد.

توجه: بروزرسانی ۸

🔻 با دستور استاندار خراسان_جنوبی:
تعطیلی آموزش حضوری مدارس در شهرستان فردوس ؛
🔸با توجه به شیوع گسترده سویه ی اُمیکرون در شهرستان فردوس، به اطلاع می رساند با پیشنهاد ستاد کرونای شهرستان فردوس و دستور استاندار خراسان جنوبی، تا پایان هفته آموزش در تمامی مدارس شهرستان فردوس به صورت مجازی انجام می شود.

نظرات