فیلم کامل درگیری و قمه کشی اراذل و اوباش در محوطه تئاتر شهر و پارک دانشجو را ببینید (۱۸+)

2

فیلم کامل درگیری و قمه کشی وحشتناک اراذل و اوباش در محوطه تئاتر شهر و پارک دانشجو را ببینید که روز جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ در نزاغ خیابانی فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش رخ داد. توجه: فیلم حاوی صحنه های دلخراش است و دیدن آن به همه توصیه نمیشود.

بر همین اساس مدیر تئاترشهر به قمه‌کشی در محوطه مجموعه تئاتر شهر واکنش نشان و گفت: در همان لحظات اولیه حادثه قمه زنی، بلافاصه پلیس و اورژانس در محل حضور پیدا کردند.

او با اشاره به اینکه هماهنگی برای پیشگیری از اقدامات بزهکارانه و اعمال خشونت در محدوده تئاتر شهر باید بین چند دستگاه صورت بگیرد، توضیح داد: تمام کارهای تعیین حریم و نقشه، مطالعات و تمام اقداماتی که باید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حفاظت از حریم تئاتر شهر صورت بگیرد مدت زمان زیادی است که به شکل صد در صد انجام گرفته است.

فیلم کامل درگیری و قمه کشی اراذل و اوباش در محوطه تئاتر شهر و پارک دانشجو را ببینید (18+)

فیلم کامل درگیری و قمه کشی اراذل و اوباش در محوطه تئاتر شهر و پارک دانشجو را ببینید (۱۸+)

در زادروز تئاتر شهر محوطه تئاتر شهر بعدازظهر جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ برای چندمین بار پیاپی تبدیل به محل ضرب و شتم و قمه‌کشی اراذل‌ و اوباش در فجیع‌ترین شکل ممکن طی ماه‌های اخیر شد.

جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ درگیری خونین و قمه کشی اراذل و اوباش در محوطه تئاتر شهر و پارک دانشجو صحنه خونین و دلخراشی را رقم زد. در این نزاغ گروهی خیابانی که این بار با ضرب و شتم شدیدتر و فجیع‌تری صورت گرفت، تعدادی از خلاف‌کاران در ابتدا با چوب و چماق به جان یکدیگر افتادند، اما بعد از دقایقی کوتاه این نزاع دسته جمعی خیابانی تبدیل به یک قمه‌کشی و چاقوکشی شدیدتری شد و منجر به زخمی شدن تعدادی از اراذل و اوباش شد.

ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر نوشت: در سالگرد تاسیس تئاتر شهر تعدادی از خلاف‌کاران، فروشندگان مواد مخدر و اراذل‌ و اوباش که طی سال‌های اخیر به‌صورت مستمر در محیط پیرامونی بوستان دانشجو، چهارراه ولیعصر و محیط پیرامونی تئاتر شهر مزاحمت‌های پی‌درپی و فراوانی را برای رهگذران، مسافران ایستگاه مترو و تماشاگران مجموعه ایجاد کرده‌اند، بعدازظهر روز جمعه هشتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برای چندمین بار در یک نزاع فجیع خیابانی جمعی در حضور رهگذران و تماشاگران مجموعه، اتفاقات ناگواری را در مجاور در ورودی تالار چهارسو رقم زدند.

فیلم درگیری و نزاع خیابانی فروشندگان مواد مخدر و اراذل‌ و اوباش در اطراف تئاتر شهر و پارک دانشجو در ویدئوی زیر ببینید:

❌این فیلم حاوی صحنه های دل‌خراش است❌

فیلم بخاطر داشتن صحنه های دلخراش حذف شد

فضای این ضرب و شتم به حدی بود که شدت آن باعث وارد آمدن جراحات فراوانی به طرفین دعوا شد. البته بعد از دقایقی با حضور سریع یگان امداد نیروی انتظامی ضاربان دستگیر و افرادی که با جراحت‌های شدیدی روبه‌رو شده بودند به مرکز درمانی منتقل شدند.
وقوع این درگیری خیابانی در محیط پیرامونی تئاتر شهر در حالی صورت گرفت که تماشاگران نوبت اول اجرای نمایش «احتمالات» در تالار چهارسو مشغول تردد برای ورود به داخل مجموعه بودند که این اتفاق بار دیگر شرایط نامطلوبی را به لحاظ روانی برای آن‌ها رقم زد.
پیش‌ازاین نیز نزاع‌های خیابانی متعددی در محیط پیرامونی تئاتر شهر در آغاز و پایان اجرای آثار نمایشی از جمله ضرب‌وجرح با قمه، چاقو و حتی تیراندازی نیز اتفاق افتاده بود.

گفتنی است، طی ماه‌های اخیر با تشدید حضور خلاف‌کاران و بحرانی شدن اوضاع محیط بیرونی تئاتر شهر، از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل هنرهای نمایشی و مدیریت مجموعه تئاتر شهر رایزنی‌های مستمری با مدیران شهرداری تهران، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر ضرورت تعیین حریم تئاتر شهر و پاک‌سازی محیط پیرامونی مجموعه صورت گرفته است.

 

 

فیلم درگیری و قمه کشی اراذل و اوباش در پارک دانشجو

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح جزئیات نزاع روز گذشته در پارک دانشجو و محوطه مجموعه تئاتر شهر از دستگیری چهار نفر از عاملان این نزاع خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: روز گذشته دو گروه از افراد در محوطه پارک دانشجو با هم درگیری کلامی پیدا کردند که دقایقی بعد با بالاگرفتن نزاع کلامی، شکل درگیری آنان نیز به فیزیکی بدل شده و در همین حین این افراد از چاقو و تیزی برای درگیری استفاده کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران پلیس ۱۱۰ و کلانتری در محل حاضر شدند، افزود: با حضور ماموران این افراد متواری شده و پا به فرار گذاشتند که در همان محل یکی از این افراد که دچار جراحت نیز شده بود، دستگیر شد.

دستگیری عاملان نزاع خیابانی در محوطه تئاتر شهر

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌ ساعاتی بعد حدود سه تن دیگر از افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر اصلی از دو گروه درگیرشده نیز جزو دستگیر شدگان هستند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد حاضر در این درگیری در حال انجام است، به ایسنا گفت: سه نفر از چهار متهم دستگیر شده دچار آسیب دیدگی شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند اما آسیب دیدگی و جراحت آنان سنگین نبود.

وی درباره دلیل و انگیزه از این نزاع نیز اظهاکرد:‌ تحقیقات و بازجویی‌هایی انجام شده حاکی از آن است که اعضای حاضر در این نزاع دو گروه بودند که در پارک دانشجو حضور داشته و اصطلاحا ادعای “گنده لاتی” داشتند. این افراد با یکدیگر کل‌کل کرده و درگیری آنان بالا گرفته که البته مدت زمان این درگیری در حد چند دقیقه بوده و بلافاصله با حضور ماموران درگیری خاتمه یافت.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تاکید بر اینکه امنیت در محدوده پارک دانشجو برقرار است، گفت:‌ ماموران پلیس اجازه هیچ گونه ناامنی یا ایجاد احساس ناامنی برای شهروندان را نخواهند داد.

2 دیدگاه در “فیلم کامل درگیری و قمه کشی اراذل و اوباش در محوطه تئاتر شهر و پارک دانشجو را ببینید (۱۸+)

  1. asynasy گفت:
    2
    1

    کو کجاس فیلم

    1. ادمین گفت:

      به دلیل ترویج خشونت در جامعه مخصوصا نوجوانان و صحنه های ناهنجار حذف گردید

نظرات