علت مهاجرت ناگهانی آیدین مقیمی به لندن و پیوستن به ایران اینترنشنال را ببینید +عکس واکنشها

0

علت مهاجرت ناگهانی آیدین مقیمی گزارشگر بسکتبال از ایران و پیوستن به ایران اینترنشنال را ببینید +عکس واکنشها و ماجرای کامل پیوستن آیدین مقیمی به ایران اینترنشنال همراه با اولین برنامه و گزارش او در ایران اینترنشنال را در ادامه میخوانید

علت مهاجرت ناگهانی آیدین مقیمی به لندن و پیوستن به ایران اینترنشنال را ببینید +عکس واکنشها

علت مهاجرت ناگهانی آیدین مقیمی به لندن و پیوستن به ایران اینترنشنال مشخص شد +عکس واکنشها

آیدین مقیمی مجری ورزشی و گزارشگر بسکتبال ایران به ایران اینترنشنال پیوست و برای همیشه از ایران رفت.

مهاجرت آیدین مقیمی زمانی لو رفت که او اولین برنامه ورزشی خود را شب گذشته جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ در شبکه ایران اینترنشنال اجرا کرد و برای اولین بار جلوی دوربین این شبکه رفت.

حضور این گزارشگر بسکتبال در شبکه خارجی با واکنش های زیادی همراه بوده و بیشتر چهره ها و دوستان و فعالان رسانه به او در پیج اینستاگرامش تبریک گفتند و آرزوی موفقیت کردند.

علت مهاجرت ناگهانی آیدین مقیمی به لندن و پیوستن به ایران اینترنشنال مشخص شد +عکس واکنشها

مقیمی به فردوسی پور بسکتبال ایران مشهور بود و و این لقب به دلیل اطلاعات و گزارش های بی نقص و عالی او بود که به این نام مشهور شد.
یکی از بهترین گزارش‌های آیدین مقیمی گزارشگر بسکتبال سه امتیازی دراماتیک پری پتی و عبارت “یا خدا” بود.

وی در صفحه اینستاگرامش از چندین بار ممنوع الفعالیت بودنش و ممنوع التصوری خود پرده برداشته و دست به افشاگری زده است.

او دیشب برای نخستین بار جلوی دوربین این شبکه رفت و برخی معتقدند که این برنامه معرفی او به عنوان مجری و گوینده جدید این شبکه محسوب میشود.

مقیمی تاکنون توضیحی درباره ی علت مهاجرت خود ارائه نکرده اما در یکی از پست های اینستاگرامی خود از محرومیت موقتش از گزارشگری در سال ۹۵ به خاطر تبریک کریسمس در پخش زنده ی یک مسابقه بسکتبال از شبکه ورزش گفته است.

ماجرای پیوستن آیدین مقیمی به ایران اینترنشنال

آیدین مقیمی که به آقای NBA ایران هم معروف بود، متولد سال ۱۳۶۱ است. او مدتی در روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و سپس روابط عمومی فدراسیون تیراندازی مشغول به کار شد. وی به عنوان مشاور رسانه‌ ای رامین احمدی‌ طباطبایی با رئیس فدراسیون بسکتبال همکاری کرد. او به عنوان مدیر روابط عمومی با فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیز همکاری داشت. مقیمی با سبک گزارشگری NBA در ایران مشهور شد.

نظرات