آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ بدلیل کرونا امیکرون و بارش برف

8

تعطیلی مدارس ۹ بهمن ۱۴۰۰ فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ در شهرهای تهران ، ، یزد ، قم اصفهان ، کرمان ، تبریز ، ارومیه ، کرج ، قزوین ، مشهد ، کردستان ، سلماس ، آذربایجان غربی ، شرقی و … بدلیل شیوع کرونا امیکرون و قرمز شدن شهرها و آلودگی هوا و بارش برف و آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و آلودگی هوا و بارندگی و بارش برف در برخی استان ها اعلام شد و آیا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۱/۹) مدارس برخی استان ها تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی ۹ بهمن ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 9 بهمن 1400 بدلیل کرونا امیکرون و بارش برف

وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

توجه: بروزرسانی ۱

مدارس مدارس گلستان تا پایان همین هفته غیرحضوری شد

استاندار گلستان :
🔹️مدارس استان در همه مقاطع تا پایان همین هفته غیرحضوری خواهد بود.
🔹️با توجه به شیوع سویه اُمیکرون کرونا، این مصوبه با هدف حفظ سلامتی دانش آموزان، کادر آموزشی و خانواده‌ها اجرا می‌شود./صداوسیما

توجه بروزرسانی ۲

وضعیت فعالیت و تعطیلی مدارس مرکزی

مدارس ابتدایی مرکزی دوشیفته می شوند

استاندار مرکزی در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونای استان:

🔸با اعلام و تصمیم ستاد ملی کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها مطرح نیست، اما با توجه به اختیارات، مدارس ابتدایی را دو شیفته می کنیم که تعدادی از دانش آموزان حضوری و تعدادی مجازی آموزش دریافت کنند، اما در این بین نباید در تزریق واکسن سهل انگاری صورت گیرد و دانش آموزان به محض داشتن علائم از حضور در مدرسه اجتناب کنند.
🔹تبلیغات اسلامی و اتاق اصناف هم وظیفه دارند مراکز فرهنگی و مراکز تجمع در نقاط مختلف استان را مدیریت کنند در غیر این صورت نسبت تعطیلی این مراکز اقدام می‌شود.

توجه بروزرسانی ۳

مدارس استان یزد به دلیل شیوع اومیکرون غیرحضوری شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد :
🔹️به دلیل گسترش شیوع اومیکرون تمام مدارس استان یزد از امروز به مدت یک هفته غیرحضوری شد./فارس

توجه بروزرسانی ۴

مدارس استثنایی و پیش‌دبستانی قم غیرحضوری شد

آموزش‌وپرورش قم:
🔹با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران استان قم، مدارس استثنایی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک در این استان به‌صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود/ایسنا

توجه بروزرسانی ۵

وضعیت تعطیلی مدارس ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در خرم آباد

♦️امیکرون، مدارس خرم‌آباد را تعطیل کرد

🔹با توجه به شیوع سویه امیکرون و بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، تمامی فعالیت آموزشی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان خرم‌آباد تا پایان هفته جاری مجازی خواهد بود.
🔹به گفته مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین مدارس دوره متوسطه اول و دوم با رعایت فاصله اجتماعی مناسب، الزام دانش‌آموزان و معلمان به استفاده از ماسک و گندزدایی متوالی محل‌های پرتردد به‌صورت حضوری و یا ترکیبی به فعالیت ادامه خواهند داد.
🔹گفتنی است، در رنگ‌بندی شهرستان‌های استان لرستان؛ خرم‌آباد در وضعیت نارنجی و الیگودرز، بروجرد و دلفان در وضعیت شکننده زرد قرار دارند./فارس

توجه بروزرسانی ۶

در حال تکمیل…

 

 

***********************************************************************************

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ بدلیل کرونا و بارش برف و آلودگی هوا

🔹 توجه: تعطیلی مدارس یزد و قم و تبریز ، همدان ، سنندج ، زنجان ، تهران ، ارومیه ، کردستان ، سنندج ، کرمانشاه ، قزوین و کرج ، اراک و … در روز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ هنوز اعلام شد تا ساعاتی دیگر بعد از اعلام تعطیلی مدارس بروزرسانی خواهد شد….

توجه: بروزرسانی ۱

مدارس شهرستان لامرد به مدت ۲ هفته، غیرحضوری شد

🔹به علت شیوع امیکرون در بین دانش‌آموزان لامردی، فرماندار این شهرستان از تعطیلی ۲ هفته‌ای مدارس در این شهرستان خبر داد./فارس

توجه: بروزرسانی ۲

وضعیت تعطیلی مدارس ۹ بهمن ۱۴۰۰ شهرهای استان خراسان شمالی

مدارس شهرستان رازو جرگلان
🔹مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه یک در روستاهای آدینه قلی،داشلی قلعه، سرخسوانقلاب، بش دره، تکله قوز، آتلی و قره باطر تعطیل اعلام می گردد.

مدارس بام و صفی آباد
🔹مدارس ابتدایی مسیر بام تا روستای اسفید مدارس متوسطه اول شهید عقیل تاتار اسپید، خالد اسلامبولی نوده بام و شهید حسینی جهان تعطیل است.

🔹در شهرستان شیروان مدارس روستایی و شهر قوشخانه خانه و شهر لوجلی در همه مقاطع شیفت صبح
🔹پیش دبستانی و ابتدایی در شهر شیروان و شهر خالق و شهر زیارت تعطیل اعلام می گردد.

مدارس اسفراین
🔹دهستان میلانلو از روستای نوشیروان به بالا تعطیل اعلام می گردد.

🔹️ مدارس رازو جرگلان
🔹️مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه یک در روستاهای آدینه قلی، داشلی قلعه، سرخسوانقلاب، بش دره، تکله قوز، آتلی و قره باطر تعطیل اعلام می گردد.

شهرستان شیروان

🔹️در شهرستان شیروان مدارس روستایی و شهر قوشخانه خانه و شهر لوجلی در همه مقاطع شیفت صبح. پیش دبستانی و ابتدایی در شهر شیروان و شهر خالق و شهر زیارت تعطیل اعلام می گردد.

🔹️وضعیت تعطیلی در مدارس اسفراین
دهستان میلانلو از روستای نوشیروان به بالا تعطیل اعلام می گردد.

توجه: بروزرسانی ۳

وضعیت تعطیلی مدارس ۹ بهمن ۱۴۰۰ شهرهای استان خراسان جنوبی

♦️آموزش در مدارس فردوس تا اطلاع ثانوی بصورت غیر حضوری خواهد بود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردوس :
🔹با توجه به تغییر وضعیت فردوس از نارنجی به قرمز،تا اطلاع ثانوی و براساس تصمیم‌گیری ستاد کرونا استان ، آموزش در تمام مقاطع تحصیلی در مدارس آموزش و پرورش فردوس به صورت غیر حضوری خواهد بود./صداوسیما

توجه: بروزرسانی ۴

♦️فردا؛ تعطیلی برخی مدارس روستاهای کوهستانی آزادشهر

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد:
فردا به علت سرما و یخبندان ناشی از برف و بوران مدارس روستا‌های کوهستانی و صعب العبور وطن، نرگس چال، رحیم‌آباد، رودبار، خوش ییلاق، نراب، کاشیدار، وامنان، سیب چال و خوش ییلاق در بخش چشمه ساران در دو نوبت صبح و عصر در همه دوره‌های تحصیلی تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه آموزش در این مدارس به صورت غیرحضوری در فضای مجازی و در بستر شاد ادامه خواهد یافت.

توجه: بروزرسانی ۵

مدارس مریوان و سروآباد تعطیل شد

🔹نحوه فعالیت مدارس مریوان و سروآباد در نوبت صبح به دلیل برودت هوا در روز شنبه نهم بهمن ۱۴۰۰

به اطلاع عموم همشهریان عزیز می رساند:
🔹به دلیل پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم برودت هوا ، یخ زدگی معابر و تردد سخت وسایل نقلیه و عدم دسترسی راحت دانش آموزان برای رسیدن به مدرسه، فردا شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ، آموزش دانش آموزان شیفت صبح مدارس شهری در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و مجازی در بستر شبکه دانش آموزی شاد انجام خواهد شد.
🔹همچنین مدارس روستایی نوبت صبح نیز از ساعت ۹/۳۰ فعالیت حضوری خود را آغاز خواهند کرد.
🔹شیفت بعدازظهر کلیه ی مدارس شهری و روستایی، فعالیت در آن‌ها به صورت حضوری خواهد بود.
🔹ضروریست مدیران مدارس برای شیفت بعد از ظهر اگر گروه بندی است اطلاع رسانی لازم در خصوص حضور ‌گروه مربوطه را به دانش آموزان و اولیا انجام دهند.
🔹این اطلاعیه با هماهنگی فرمانداری محترم شهرستان صادر شده است.

سقز:

🔹بر این اساس به دلیل تداوم برودت هوا و نامناسب بودن وضعیت معابر و عدم دسترسی راحت دانش آموزان برای رسیدن به مدرسه، فردا شنبه نهم ماه بهمن ماه شیفت صبح مدارس شهری سقز در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل می باشد و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری و آنلاین در بستر شبکه دانش آموزی شاد انجام خواهد شد.

🔹همچنین مدارس روستایی این شهرستان نیز با یک ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

🔹لازم به ذکر است شیفت بعد از ظهر کلیه ی مدارس شهری و روستایی سقز به روال عادی دایر و فعالیت در آن‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

بانه:

🔹فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستای شهرستان بانه در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ و نیم صبح آغاز خواهد شد.

توجه: بروزرسانی ۶

تعطیلی مدارس استان یزد بعلت شیوع اُمیکرون فردا ۹ بهمن ۱۴۰۰

🔹روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد از تعطیلی تمام مدارس استان طی یک هفته آینده بعلت گسترش سویه جدید کرونا (اُمیکرون) خبر داد.

توجه: بروزرسانی ۷

✅ تکذیب تعطیلی ادارات خوزستان در روز شنبه فردا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ادارات در روز شنبه صحت ندارد

توجه: بروزرسانی ۸

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل

🔹روز شنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰به دلیل بارش برف و برودت هوا نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس بشرح ذیل اعلام می شود:

🔹در شهر اردبیل پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی ( پایه های اول، دوم و سوم ابتدایی) نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

توجه: بروزرسانی ۹

تمامی مقاطع تحصیلی قوچان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل فردا ۹ بهمن ۱۴۰۰ تعطیل شد

قوچان ـ فردا شنبه مدارس شهرستان قوچان به دلیل بارش برف و یخبندان معابر تعطیل خواهند بود.

وی افزود: فردا تمامی مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در شهر و روستا در هر دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی روند آموزش نبوده و فرآیندهای آموزشی باید از طریق شبکه شاد صورت پذیرد.

****

اخرین وضعیت رنگ بندی وضعیت کرونا امروز

قم، کاشان و ۵ شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونا؛ تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و ۳۹ شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی؛ رنگ‌بندی ۸ بهمن در اپلیکیشن ماسک منتشر شد

روند بستری کل کشور پس از ۱۶۵ روز مجددا افزایشی شد. بر اساس تجربه سایر کشورها و به خاطر سرعت شیوع امیکرون، درصورت عدم تعطیلی شهرهای قرمز،احتمال افزایش انفجاری بستری‌شدگان بسیار جدی است.

کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، قم (قم)، ابرکوه، اردکان، خاتم، مهریز (یزد) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

اصفهان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان، دشتستان، گناوه (بوشهر)، پاکدشت، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک، ملارد، ورامین (تهران)، سامان (چهارمحال و بختیاری)، بینالود، تربت حیدریه، مشهد (خراسان رضوی)، ایرانشهر (سیستان وبلوچستان)،شیراز، کوار، گراش (فارس)، انار،جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، کرمان (کرمان)، لاهیجان(گیلان)، خرم آباد (لرستان)،رامسر، سوادکوه (مازندران)، اراک، ساوه(مرکزی)، بستک،بندر لنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک (هرمزگان)، بهاباد، تفت،میبد، یزد (یزد)دروضعیت نارنجی قرار گرفتند.

⭕️ آخرین آمار امروز:
🔴 ۷ قرمز
🟠 ۴۳ نارنجی
🟡 ۲۱۷ زرد
🔵 ۱۸۱ آبی

 

در حال تکمیل….

پیش بینی هواشناشی ۹ بهمن ۱۴۰۰

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در سواحل شمالی، شمال سمنان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب بارش برف، باران و وزش باد روی می‌دهد.

در شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش‌ها شدت دارد. فردا شنبه ۹ بهمن در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب بوشهر و سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است.

بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی از جنوب غرب و شمال غرب وارد کشور شده و روز سه‌شنبه در خوزستان، شمال بوشهر، فارس، جزایر واقع در شمال خلیج‌فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و به تدریج استان‌های یزد، کرمان، ‌خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز کشیده می‌شود. در مناطقی از شمال غرب نیز بارش‌ پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

توصیف سامانه سوم: کاهش دما (هشدار ویژه حامل‌های انرژی)

نوع مخاطره: روند کاهش دما

منطقه اثر:

چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۶: شمال غرب.

پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۷: شمال غرب و غرب و جنوب غرب و دامنه جنوبی البرز.

جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۰۸: شمال غرب و غرب و جنوب غرب و دامنه جنوبی البرز.

شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۹: نیمه شمالی و مرکز.

اثر مخاطره: افزایش مصرف حامل‌های انرژی، یخبندان و احتمال خسارت به ماشین‌آلات و تأسیسات کشاورزی، کارخانه‌جات و منازل.

توصیه: استفاده از پوشش عایق برای لوله‌های آب در تأسیسات کارخانه‌ای و منازل، استفاده از ضدیخ در خودروها و سایر ماشین‌آلات و مدیریت در مصرف انرژی.

 

8 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ بدلیل کرونا امیکرون و بارش برف

  1. Mahdi گفت:

    حاجی مشهد چی شدد وضعیتش بالاخره😂

  2. مهشا گفت:

    اقا تطعیل کنید امار کرونا رفته بالا باد جلوگیری از این خیلی سخت میشه همینجوری پیش بره برای عید همه مبتلا شدن امروز توی مدرسه ما ۴ نفر گرفتن

  3. مهدی گفت:

    تعطیل نکنین تازه یکم درس یاد گرفتیم 😭🤷‍♂️

  4. رز گفت:

    چی شد این بروزرسانی ۱۰ ؟
    دیگه تکمیل نشد ؟
    😒😒😒

  5. بهار گفت:

    اقا ترو قرآن لرستان رو تعطیل کنید ترو خدا با جون ما بازی نکنید . حداقل ۱روز توی هفته بریم دوستای من نمیان مدرسه میترسن . فردا مرسه تعطیل هست یا نه

  6. حسن عظیمی گفت:

    هی هی چه بدبختی شده دانش آموز ها رو سرگردان کنید یا تعطیل کنید کلا یا اصلا تعطیل نکنید
    این چه وضعی است یک روز مدرس هست یک روز تعطیل به خدا معلوم نیست چند چند هست آموزش و پرورش

  7. موژان گفت:

    اراک تعطیله یا نه؟

  8. مقدن گفت:

    تعطیل کنید مدارس رو با جون بچه ها بازی نکنید

نظرات