ماجرای فیلم کامل جنجالی پلی بک محسن ابراهیم زاده در کنسرت کیش و واکنش ها را ببینید

2

فیلم کامل جنجالی و لورفته از پلی بک محسن ابراهیم زاده در کنسرت کیش و واکنش ها را ببینید که در کنسرت اخیرش در کیش ۶ بهمن ۱۴۰۰ رخ داد و بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرام خود ویدئویی از زمین خوردن محسن ابراهیم زاده و لو رفتن پلی بک خوانی او هنگام اجرای زنده در کنسرت کیش و توضیحات بهمن بابازاده درباره فیک بودن ویدئوی منتشر شده و عذرخواهی از محسن ابراهیم زاده را در ادامه میخوانید

ماجرای فیلم کامل جنجالی پلی بک محسن ابراهیم زاده در کنسرت کیش و واکنش ها را ببینید

ماجرای فیلم کامل جنجالی پلی بک محسن ابراهیم زاده در کنسرت کیش و واکنش ها را ببینید

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرام خود ویدئویی از زمین خوردن محسن ابراهیم زاده در کنسرت اخیرش در کیش و لو رفتن پلی بک خوانی او هنگام اجرای زنده در کنسرت کیش را منتشر کرده که در فیلم زیر بییند:

 

بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی نوشت: مورد داشتیم خواننده با مُخ خورده زمین و میکروفن پَرت شده، ولی صدای خواننده مثل بلبل همچنان داره پخش میشه. اصلا هم پلی بک نیست…

لازم به ذکر است که محسن ابراهیم زاده در جدیدترین تور کنسرت خود در ایران در بهمن ماه در کیش برنامه کنسرتی را اجرا کرد که با حواشی زیادی همراه بود. بلیط کنسرت های او از ۶۵ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان بوده و حالا جنجالی در شبکه های اجتماعی به دلیل پلی بک خوانی این خواننده در کنسرت اخبرش در کیش به راه افتاده و واکنش های متفاوتی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی داشته است.

هنگام ورود محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ کشورمان به سالن اجرا، ناگهان تعادلش به هم خورد و باعث شد تا زمین بخورد، اما صدای همچنان  در حال پخش بود، در حالیکه میکروفن ار دست او پرت شد و بعد از بلند شند دوباره میکروفن را در دستش می گیرد.

واکنش بهمن بابازاده درباره فیلم فیک که منتشر شد

بهمن بابازاده درباره انتشار فیلم پلی بک خوانی واکنش نشان داد و ضمن عذرخواهی از این خواننده نوشت: رسانه ی حرفه ای، پرسشگر است و مطالبه گر. اگر اشتباهی کرد، تحقیق میکند و عذرخواهی. نه کسر شأن است و نه افتِ اعتباری. بخشی از اصول حرفه ای روزنامه نگاری ست که باید باید باید رعایت شود….

بهمن بابا زاده ۹ بهمن ۱۴۰۰ ویدئویی از منزل محسن ابراهیم زاده پخش کرد و ضمن عذرخواهی گفت: که دست های پشت پرده فیلم فیک را منتشر کردند و پلی بک خوانی محسن صحت ندارد. او ویدئوی اصلی را در پیج اینستاگرامش منتشر کرد که طرفداران و علاقه مندان برای دیدن آن به صفحه اینستاگرام بهمن بابازاده به نشانی bahman_babazadeh1 مراجعه کند.

گفتنی است در کیش بواسطه توریستی بودن و مسافران زیادی که دارد، در ایام مختلف طول سال، کنسرت های مختلفی برگزار می گردد

محل برگزاری کنسرت های کیش معمولا در ۴ مکان مختلف برگزار می گردند که عبارتند از: سالن تالار شهر کیش آدرس: جزیره کیش، خیابان فرودسی با داشتن گنجایش حدودا ۳۰۰۰ صندلی، تالار مجلل پرشین کیش به آدرس: جزیره کیش، بلوار خلیج فارس کیش، پارک دلفین و باغ پرندگان کیش، سالن پرشین و سالن کنسرت مجموعه آوای خلیج فارس کیش به آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه، بالاتر از اسکله تفریحی، مجموعه آوای خلیج فارس و سالن کنسرت هال مریم کیش به آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، خیابان دریا، مجموعه بولینگ مریم که همه ساله در ماه های مختلف سال پذیرای خوانندگام معروف می باشد.

2 دیدگاه در “ماجرای فیلم کامل جنجالی پلی بک محسن ابراهیم زاده در کنسرت کیش و واکنش ها را ببینید

  1. mez.fan گفت:

    واقعا متاسفم برای اون فردی که این کلیپ رو ساخته و انقدر راحت با آبروی یه نفر بازی میکنه. بایدبگم این فیلم کاملا ساختگی و فیکه. محسن ابراهیم زاده از خواننده های پرطرفدار، محبوب و توانمند هست که همیشه بصورت لایو و زنده اجرا میکنه و هیچ نیازی به پلی بک کردن نداره چون صدا و مهارتش به همه دنیا ثابت شده است.
    جای تاسفه که حتی صدوسیمای ما بدون تحقیق و بررسی این کلیپ رو خیلی راحت منتشر میکنه و باعث ایجاد ذهنیت منفی در ذهن مردم میشه. یعنی از بین همه افرادی که مسئولیت پخش و آماده سازی خبرها رو برعهده دارن، از گزارشگر گرفته تا ارزیاب و نویسنده خبر و مدیرپخش و … هیچکس تحقیق نکرده که این خبر و گزارش تا چه حد صحت داره؟
    حتی آقای بهمن بابازاده که در عرصه موسیقی فعالیت میکنه و این کلیپ رو منتشر کرده بود، به فیک بودنش پی برد و کلیپ اصلی رو منتشر و این فیلم رو تکذیب کرد.
    از مردم خواهش میکنم کلیپ اصلی رو ببینند و انقدر راحت قضاوت نکنند. از مسئولین هم تقاضا دارم قبل از پخش گزارشات، صحت اونو بررسی کنند و به اشتباه خودشون در این زمینه اعتراف کنند و ذهنیت مردم رو نسبت به خواننده کشورشون خراب نکنند.

  2. ساغر گفت:
    2
    1

    ویدیو اصلی رو قرار بدید لطفا
    این ویدیو فیک است
    در ضمن اثبات هم شده که این ویدیو اصل نیست
    پاک کنید و شایعه پراکنی نکنید!
    ما طرفدارا اجازه نمیدیم بهتون ⛔

نظرات