جدیدترین انواع مدل های هودی دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

پیراهن پاییزه دخترانه ۱۴۰۱ ”. از انواع لباس هایی است که در فصل پاییز و بهار بسیار مورد توجه قرار میگیرد. این لباس های کلاهدار در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی  هستید که میخواهید هودی زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشد. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های هودی دخترانه ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا مجلسی و اسپرت و راحتی و ساده و فانتزی در رنگ های متنوع قرار داده ایم. برای مشاهده جدیدترین انواع مدل های هودی دخترانه ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

جدیدترین انواع مدل های هودی دخترانه 1401 + نکات خرید

 

راهنمای خرید

هودی یک پوشاک دارای کاربردی مشابه پلیور است. به‌طور دقیق‌تر، هودی یک ژاکت یا سویشرت کلاه‌دار است . ریشه کلمه هود (Hood) به واژه (Hod) از زبان قبیله‌ای از ژرمن‌ها در قرن ۵ میلادی باز‌می‌گردد که به معنای (Hat) یا کلاه امروزی است. در گذشته بسیاری از کشیش‌ها و راهبان، تونیک یا ردای بلند و کلاه‌داری به تن می‌کردند که به نظر می‌رسد طراحی هودی‌های مدرن از همان لباس‌ قدیمی الهام گرفته شده است.

راهنمای خرید هودی دخترانه

هودی های دخترانه در انواع مختلف عرضه ی شوند، هودی دخترانه زیپ دار یک لباس جذاب و جالب است که هر دختری باید در کمد لباس خود آن را داشته باشد. زمانی که شما یک نیم تنه به تن کرده اید و قصد خودنمایی دارید، یک هودی زیپ دار کلاسیک انتخاب مناسبی است. هودی های پلیور از انواع مختلف هست که این هودی را میتوان زیر مانتوهای جلو باز، یا پالتوهای کوتاه و گشاد پوشید.

نکات خرید هودی دخترانه

هودی های کوتاه برای اواخر بهار یا اوایل پاییز بسیار مناسب است، اما می‌توانید در زمستان یک تاپ رکابی در زیر آن پوشیده و با شلوار لگ چسبان فاق بلند آن را ست کنید. در آخر اگر به دویدن یا ورزش‌های کاردیو علاقه مند هستید، توصیه می‌کنیم از هودی دخترانه ورزشی استفاده کنید. برخلاف هودی معمولی که معمولا نرم، راحت و کمی سنگین است، این لباس ورزشی سبک، صاف و هوا کاملا جریان دارد. هر دو سبک راحت هستند، اما هودی ورزشی برای انجام تمرینات گزینه مناسب تری است.

 

جدیدترین انواع مدل های هودی دخترانه ۱۴۰۱

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

مدل هودی دخترانه 1401

با ما همراه باشید.

نظرات