هتل های تهران خیابان سهروردی

3

یکی از شهرهای تهران که جنبه‌های بسیاری را برای گردش مسافران در دل خود دارد، تهران است. تهران همه‌روزه میزبان افراد بسیاری است که برای امور کاری، اداری، تجاری یا تفریحی به این شهر سفر می‌کنند.

اگر شما هم به تهران سفر می‌کنید و دوست دارید در یکی از هتل‌های این شهر اقامت داشته باشید، حتما قبل از سفر، درباره هتل‌های منطقه‌ای که مدنظر دارید، تحقیق کنید. یکی از فاکتور‌های مهم برای انتخاب هتل در تهران، منطقه و موقعیت جغرافیایی هتل است. این‌موضوع زمان و هزینه بسیاری برای شما صرفه‌جویی می‌کند.

 هتل تهران

در ادامه قصد داریم تا تعدادی از هتل‌های تهران خیابان سهروردی را معرفی کنیم. اگر شما هم قصد سفر به تهران و رزرو هتل تهران را دارید، تا انتهای مطلب را با ما همراه باشید. توضیحات را از هتل بزرگ تهران شروع می‌کنیم و درباره تعدادی از هتل‌ها مانند هتل پرشین پلازا مطالبی را بیان می‌کنیم.

هتل بزرگ تهران

یکی از هتل‌های قدیمی تهران که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است، هتل بزرگ تهران است. این‌هتل زیبا توانسته با حدود ۲۳۰ واحد اقامتی متنوع و مناسب، محل مناسبی برای اقامت مسافرانی باشد که دوست دارند در حدود خیابان ولیعصر اسکان پیدا کنند.

هتل دسترسی خوبی به مرکز شهر و محل‌هایی مانند بیمارستان هاجر و بیمارستان توس دارد. بعد از هتل بزرگ تهران تعدادی از هتل‌های دیگر خیابان سهروردی از‌جمله هتل پرشین پلازا و هتل مروارید را معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

هتل مروارید تهران

یکی دیگر از هتل‌های قدیمی و با‌سابقه تهران که میان بسیاری از مسافران معروف است، هتل مروارید نام دارد. هتل مروارید در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و سعی کرده تا بهترین خدمات و امکانات را به میهمانان خود ارائه دهد. هتل در موقعیت مناسبی نسبت به مرکز شهر واقع شده و دسترسی خوبی به بزرگراه مدرس دارد.

هتل تهران

هتل در دو طبقه ساخته شده و محیط مناسبی را برای مسافرانی که در این‌منطقه ساکن می‌شوند، فراهم کرده است. هتل مروارید هتلی سه‌ستاره است و برای دسترسی به آن باید به میدان هفت‌تیر بروید.

هتل ساینا تهران

هتل ساینا نیز یکی از هتل‌های مناسب تهران است که با حدود ۳۰ واحد اقامتی در ۵ طبقه آماده پذیرایی از مسافران است. هتل ساینا، هتلی سه‌ستاره است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده است.

البته هتل در بازه‌های زمانی مختلف بازسازی و مرمت شده است تا بهترین امکانات را برای میهمانان خود فراهم کند. از‌جمله دسترسی‌های خوبی که هتل ساینا برای مسافران خود ایجاد می‌کند، دسترسی به مرکز شهر و مراکزی مانند سازمان دامپزشکی کشور و دیگر نقاط مهمی از شهر است.

بیشتر بخوانید : هتل های ارزان قیمت تهران

هتل بهار تهـران

اگر به دنبال هتلی به‌صرفه در نزدیکی مرکز شهر هستید، حتما نگاهی به هتل سه‌ستاره بهار بیندازید. این‌‌هتل در خیابان انقلاب و نبش خیابان بهار واقع شده است. هتل از اواخر سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرده و با حدود ۴۰ واحد اقامتی مناسب، آماده پذیرایی از میهمانان است که به آن مراجعه می‌کنند.

هتل دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر و وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو دارد. توجه داشته باشید که این‌هتل آسانسور ندارد و در صورت اقامت در طبقه دوم باید از پله برای رفت‌وآمد استفاده کنید.

رزرو هتل : https://www.alibaba.ir/hotel

هتل پرشین پلازا تهـران

هتل پنج‌ستاره پرشین پلازا تهران که در خیابان سهروردی قرار گرفته است، یکی از هتل‌های معروف و لوکس تهران است که مسافران زیادی به اقامت در آن علاقه دارند. هتل پرشین پلازا نسبتا نوساز از سال ۱۳۹۸ با حدود ۱۰۰ واحد اقامتی فعالیت خود را شروع کرده است.

اگر دوست دارید در این هتل زیبا و تازه‌ساز اقامت داشته باشید، می‌توانید برای رزرو هتل تهران خود این هتل زیبا را نیز مدنظر داشته باشید. هتل با حدود ۱۰۰ واحد اقامتی در طبقات سه تا ۱۱ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. وزارت ارتباطات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و باغ موزه قصر از‌جمله مکان‌های مهمی هستند که در نزدیکی این‌هتل قرار دارند. برای آشنایی بیشتر با این‌هتل و دیگر هتل‌های تهران می‌توانید به سایت علی بابا رفته و در قسمت هتل‌ها، نام آن را جستجو کنید.

هتل تهران

سخن آخر

تهران، پایتخت ایران به دلایل مختلفی همه‌روزه میزبان افراد بسیار زیادی است. مسافران زیادی از داخل و خارج کشور به این شهر سفر می‌کنند و برای مدتی در آن اقامت می‌کنند. هتل‌های تهران و امکانات رفاهی شهر از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و هر‌کس متناسب با نیاز‌ها و خواسته‌های خود می‌تواند خدمات مناسب را دریافت کند.

اگر قصد سفر به شهر تهران را دارید، بهتر است برای آن برنامه‌ریزی کنید. یکی از فاکتور‌های مهم برای انتخاب هتل، منطقه‌ای است که در آن کار دارید. در این‌مقاله درباره هتل‌های منطقه سهروردی تهران مطالبی را بیان کردیم.

3 دیدگاه در “هتل های تهران خیابان سهروردی

  1. Garden House Container گفت:

    اطلاعات خوبی بود ممنون

    برای خرید بهترین کانترینر ها از سایت ما دیدن کنید

  2. هیدروکسید پتاسیم گفت:

    سلام ممنون از اطلاعاتی که قرار دادین
    لطفا به سایت ما هم سر بزنید

  3. برنج گفت:

    سلام سایت عالی دارید

نظرات