بیوگرافی زینب موسوی کمدین امپراتور کوزکو و همسرش مهرداد + عکس ها و کلیپ ها

1

بیوگرافی زینب موسوی کمدین امپراتور کوزکو و همسرش مهرداد + عکس ها و کلیپ ها

زینب موسوی از کمدین های فضای مجازی بوده که در شبکه‌های اجتماعی کلیپهایش به شدت مورد توجه قرار گرفته است

او متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۸ در شهر قم بوده و در شبکه های اجتماعی به ساخت کلیپ های طنز می پردازد و توانست خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد و به برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده شو راه پیدا کند.

زینب موسوی در اواخر تیرماه ۱۴۰۲ ازدواج کرد همسرش نیز در تهیه و تدوین کلیپ ها او همکاری دارد گفته میشود که همسر زینب موسوی مقیم آلمان است و این دختر جوان نیز از ایران خواهد رفت و در آلمان زندگی خواهد کرد.

وبسایت گاردین نیز در سال ۹۶ در گزارشی به زینب موسوی و فعالیتش به عنوان یک کمدین زن ایرانی پرداخت. او در این سال‌ها شوخی‌ها و اظهارنظر‌های تندی در قالب شخصیت امپراطور کوزکو داشته است. به گفته‌ی موسوی، منبع درآمد او تبلیغ کسب و کار‌ها در صفحه‌ی اینستاگرامش است.

سیده زینب موسوی کمدین کیست و اهل کجاست

زندگینامه و بیوگرافی زینب موسوی معروف به امپراتور کوزکو کیست و همسرش + عکس ها و کلیپ های سیاسی و سوابق هنری و زندگی شخصی سیده زینب موسوی کمدین استندآپ در اینستاگرام و همسر و پدر و مادر و خانواده اش و ماجرا مسدود شدن اینستاگرامش و نشانی اینستاگرام وی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش + عکس ها و کلیپ های سیاسی

بیوگرافی زینب موسوی کمدین اینستاگرامی

زینب موسوی کمدین میباشد که با لقب امپراتور کوزکو شناخته میشود متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۸ در شهر قم بوده و با برنامه خندوانه به عنوان استنداپ کمدین به شهرت رسید. موسوی که در صفحات مجازی به «امپراتور کوزکو» شناخته می‌شود صبح روز ۲۰ مهر بازداشت شد. او پیش از این در اینستاگرامش خبر داده‌بود که ۲۵ روز در انفرادی بوده است. موسوی اواخر آبان با تودیع وثیقه آزاد شد. همچنین به گفته این کمدین دادگاه انقلاب قم او را به ۲ سال زندان محکوم کرده‌ است.

سیده زینب موسوی با نام هنری امپراتور کوزکو اصالتا قمی نیست. او طراح وب و کمدین استندآپ و چهره اینستاگرامی است که به انتشار کلیپ ها و ویدئوهای سیاسی و انتقاد از برنامه های تلویزیونی و چهره ای سیاسی و هنری و ورزشی مشهور شده است. او برای اولین بار با اجرای اسنتدآپ کمدی در خنداننده شو به مخاطبان معرفی شد.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین اینستاگرامی
لهجه قمی و موضوعات طنز سیاسی و اجتماعی از مهمترین نکاتی است که زینب موسوی در ویدیو هایش به آن می پردازد سعی می‌کند کاراکتر یک زن خانه دار قمی با حجاب کامل پوشیده با چادر را داشته باشد و درباره مسائل مختلف روز کشور اظهارنظر می‌کند که البته با موضوع طنز باعث می‌شود مورد توجه قرار بگیرد

سوابق

سید زینب موسوی یکی از کمدین های ایرانی است که اهل قم است که با ساخت کلیپ ها و ویدئوهای طنز با چادر و استایل خاص در نقش زن قمی کارش را در اینستاگرام آغاز کرد.، اما بیشترین شهرت او مربوط به شرکت در خنداننده شو رامبد جوان می باشد که اجراهایش در برنامهٔ خنداننده شو مورد توجه قرار گرفت و حاشیه‌ هایی را در پی داشت، تا جایی که در مصاحبه با روزنامهٔ گاردین گفت که پس از حضور در برنامهٔ خنداننده شو به اسیدپاشی و زیرگرفته شدن با ماشین تهدید شده‌است، اما قصد دارد به کارش ادامه دهد.

او پایه‌گذار اولین گروه استندآپ کمدی در ایران به نام گروه استندآپ کمدی رویال فمیلی است.

ازدواج و همسر زینب موسوی کمدین

زینب موسوی در اواخر تیرماه ۱۴۰۲ ازدواج کرد همسرش نیز در تهیه و تدوین کلیپ ها او همکاری دارد گفته میشود که همسر زینب موسوی مقیم آلمان است و این دختر جوان نیز از ایران خواهد رفت و در آلمان زندگی خواهد کرد.

زندگ شخصی زینب موسوی امپراتور کوزکو

زینب موسوی خالق امپراتور کوزکو کیست

موسوی خالق شخصیت «امپراتور کوزکو» است که از کاراکترهای پرطرفدار در اینستاگرام در ایران به‌شمار می‌رود. او زنی‌ ست که با چادر در خانه‌ اش در قم در اینستاگرام و تلگرام ویدئوهایی طنزآلود به گویش قمی منتشر می‌کند که مخاطبش بر حسب مسایل روز متغیر است.

شخصیت وی یک زن خانه دار قمی است که اتفاقات روزمره زندگی اش را روایت می کند و گاه به فوتبال و سیاست هم سر می زند، اتفاقات روزمره زندگی که بسیار شبیه به همه ایرانیان است.

زینب موسوی میگوید دو سال پیش یه زمستونی بود رفتیم یه کافه ای نزدیک خونه که اون موقع ها زیاد میرفتم.
یکی از دوستای دوستام منو به یه خبرنگار آلمانی معرفی کرده بود برای مصاحبه.
من یکی از هشت زنی بودم که در تهران تونسته بودند یه کار جالبی بکنند.
من از کمدی گفتم و از اجرای کافه ای و از تلویزیون. از ممنوع التصویر شدنم و از ناراحتی های اون زمانم.
یادمه اون زمان خیلی ناراحت بودم. هیچ چیز درست پیش نمیرفت. هر کاری میخواستم شروع کنم نمیشد. مالی و روانی و کاری و همه چی بد بود.

عکس های شخصی زینب موسوی امپراتور کوزکو

نحوه ورود به دنیای استنداپ

او درباره نحوه ورود به دنیای استندآپ کمدی گفنه: چند سال پیش در دانشگاه کلیپ های طنز بدون هیچ سناریو و کاملا بداهه ضبط میکردم ولی جایی منتشر نمیکردم و فقط برای دیدن خودم و دوستانم کاربرد داشت ولی یک بار یکی از ویدئو ها را در توئیتر منتشر کردم ، اصلا انتظار نداشتم که با استقبال گسترده مردم مواجه بشم ، استقبال به حدی بود که شاخ های آن دوران بهم پیام دادند که اگر باز هم ویدیو دارید بفرستید تا ما هم منتشر کنیم …

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش + عکس ها و کلیپ های سیاسی

تا مدت ها اکثر مردم تصور میکردند که این شخصیت در اصل مرد است ولی بعدا با حضور در برنامه خندوانه و انجام چند مصاحبه متوجه شدند من این شخصیت را اجرا میکنم .

همچنین ببیند: بیوگرافی علی غریب بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس ها و زندگی شخصی

او همچنین گفته: من برای ۷ سال طراح وب بودم، طراح وب خوبی هم بودم، درامد خوبی هم داشتم ولی یه روزی یه جایی وقتی از کارم استعفا دادم و تو خونه نشسته بودم و به بی پولی و بیکاری فکر میکردم این کانالو زدم و به اون چیزی که همیشه رویاشو داشتم فکر کردم و شروع کردم به کاری که دوست دارم و اینو واقعا واقعا از ته قلبم میگم: رویاهاتونو دنبال کنید.

معني كوزكو

کوزکو یه شهر تاریخی تو جنوب شرق پرو هست و بخاطر وجود ماچوپیچو که یکی از عجایب هفت گانه جدیده شهرت جهانی داره. والت دیزنی یه انیمیشنی سال ۲۰۰۰ میسازه به اسم زندگی جدید امپراطور و لوکیشن های اون انیمیشنو از کوزکو الهام میگیره و اسم کاراکتر اصلیو میذاره امپراطور کوزکو. کاراکتری که من بی نهایت دوسش دارم و باهاش همذات پنداری دارم.

بیوگرافی زینب موسوی کمدین استنداپ

صفحه اینستاگرام زینب موسوی امپراتور کوزکو

صفحه اینستاگرام ایشان تاکنون دو بار مسدود و ریپورت شده، آخرین کلیپ و ویدئوی او درباره نماز خواندن رئیسی در کاخ کرملین و در مسکو بود

ویدیوهایی طنز با حجاب کامل چادر

ویدیو های زینب موسوی که با چادر و کاملا پوشیده دیده می شود به مسائل سیاسی و اجتماعی می پردازد او در سال ۱۳۹۷ به عنوان استند آپ کمدین به برنامه خندوانه آمد و در مسابقه خنداننده شو شرکت کرد که به شدت مورد توجه و استقبال مخاطبان برنامه خندوانه قرار گرفت.

تهدید به اسیدپاشی

جالب است بدانید که او با روزنامه گاردین نیز مصاحبه کرده و گفته که برنامه خنداننده شو برایش بسیار گران تمام شده چرا که پیام‌های تهدیدآمیز ای برای او ارسال شده و او را تهدید به اسیدپاشی و زیر گرفتن با ماشین کردند البته می‌گوید برای من مهم نیست و همچنان به کار خودم ادامه خواهم داد.

زینب موسوی را به امپراطور کوزو می‌شناسند کاراکتری پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی که بدون شک اگر نام او را در فضای مجازی جستجو کنید با انبوهی از ویدیو های او روبه رو خواهید شد

ایده ساخت کلیپ های طنز

زینب موسوی درباره حضور در استندآپ کمدین می‌گوید که سالها پیش زمانی که در دانشگاه تحصیل می‌کردم کلیپ های طنز بدون هیچ گونه برنامه ریزی می ساختم و همین باعث می شد که دوستانم مرا تحسین کنند هرچند که این ویدیو ها در فضای مجازی منتشر نمی‌شد و صرفاً برای دوستان می فرستادم اما آنها من را تشویق کردند تا به این کار ادامه بدهم و بعد از روی کار آمدن اینستاگرام اقدام به ساخت پیج و تولید این ویدیو را کردند که به شدت مورد استقبال قرار گرفت

جالب اینجاست که برخی ها فکر می کردند که این شخصیت یک مرد است که در زیر چادر مخفی شده است اما بعد از حضور در برنامه خندوانه مشخص شد که این دختر جوان بوده که نقش امپراطور کوزو را بر عهده داشته است

زینب موسوی می‌گوید من هفت سال طراحی وب کار می‌کردم و درآمد بسیار خوبی داشتم اما از یک جایی به بعد استعفاده کردم و در خانه نشستم و دیگر فعالیت خود را کنار گذاشتم اما بی پولی و بی کاری آن قدر منو تحت فشار قرار داد و تصمیم گرفتم پیج اینستاگرام ایجاد کنم و به ساخت ویدیو های طنز پردازم

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش +پیج اینستاگرام و عکس

او با اجرای اسنتدآپ کمدی در خنداننده شو به مخاطبان معرفی شد. استنداپ‌های او از حاشیه سازترین اجرا‌های مسابقه خنداننده شو بود. او اشاره‌ای به ماجرای جنجالی شیث رضایی و محمد نصرتی داشت، با اسم سوشا مکانی به شوخی پرداخت و برجام را نیز دستمایه‌ی طنز خود قرار داد. فعالیت موسوی در قالب کمدین به پیش از حضورش در برنامه خندوانه بازمی گشت، اما مسابقه خنداننده شو به او شهرت بخشید.

اخیرا به دنبال انتشار مطالبی طنز با گزارش دسته جمعی حامیان ابراهیم رئیسی صفحه او مسدود شده است. بنابر تصاویری که او از پیام‌های دریافتی خود منتشر کرده به نظر می‌رسد گروهی شوخی‌های خاص خانم موسوی را به طور دسته‌جمعی گزارش کرده اند که منجر به مسدود شدن صفحه اینستاگرام امپراطور کوزکو شده است.
اما این اولین بار نیست که زینب موسوی حاشیه می‌سازد، در سال‌های گذشته او در یک مصاحبه ویدیویی با یک برنامه اینترنتی مردم ایران را «بی فرهنگ» خطاب کرده بود که باعث واکنش‌های منفی فراوانی شده بود. بسته شدن صفحه او با واکنش‌های بسیاری همراه شد.

کاربری در این باره نوشت: این زینب موسوی خیلی جا‌ها بانمکه و طنزش قویه، خیلی جا‌ها هم بی‌نمک و دوست نداشتنیه مثل باقی کمدین‌ها. ولی نکته‌ی بدش می‌دونین چیه؟ واقعا انتقاد تحت هیچ شرایطی تو کتش نمی‌ره و معتقده از همه جهان بامزه‌تره

دیگری نوشت: زینب موسوی مگه چند وقت پیش نگفت «من مثل شما سگ‌ها زندگی نمی‌کنم و اگه یه زنگ بزنم می‌تونم برم کشورای اروپایی»؟ پس چرا حالا که پیجش بسته شده منبع درآمد نداره و لینک گذاشته که ملت کمکش کنن؟ زن، تو با یه تماس مهاجرتت اوکی می‌شه بعد از ما سگ‌ها پول می‌خوای؟

کاربر دیگر اینطور نوشت: منم خیلی کلیپ هاشو دوست داشتم. نقد‌های اجتماعیش عالی بود. ولی از وقتی سیاسی کاری رو شروع کرد گند زد.

کاربر دیگر در این باره نوشت: من هر وقت تایم رو نگاه می‌کردم چند تا فحش بود که نصیب زینب موسوی می‌شد، الان یادتون رفته یا جوگیر شدید که اینقدر بهش توجه می‌کنید؟
دیگری نوشت: کسی ازش سوء استفاده نکرده ذات واقعیش نمایان شد. بچه که نیست بد و خوب رو تشخیص نده. نمی‌دونست استفاده از الفاظ رکیک زشته میگه هر کسی از طنز من خوشش نمیاد مشکل از نفهمی خودشه! به نظر شما چی باید به این گفت؟

1 دیدگاه در “بیوگرافی زینب موسوی کمدین امپراتور کوزکو و همسرش مهرداد + عکس ها و کلیپ ها

  1. نادر گفت:
    3
    2

    واقعا برای زینب موسوی متاسفم که هنوز درکی راجب شهدا و جانبازان مدافع حرم نداره. بهتر است به دختران و زنان ایزدی عراق مراجعه کنه تا متوجه داعش بشه و از این به بعد امنیت خودش مدیون جانبازان و شهدای مدافع حرم بداند.

نظرات