بیوگرافی آناهیتا اسکندری مستندساز و همسرش جود + خانواده و عکس ها و علت مهاجرت

1

بیوگرافی آناهیتا اسکندری مستندساز در غنا و همسرش جود + خانواده و عکس ها و علت مهاجرت از ایران به چین و غنا و زندگی شخصی و خانوادگی آناهیتا اسکندری از تحصیل در چین و مترجمی زبان چینی تا آشنایی و ازدواج و مهاجرت به غنا همراه با عکس ها و تصاویر جنجالی و پیج اینستاگرامش در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی آناهیتا اسکندری مستندساز و همسرش جود + خانواده و عکس ها و علت مهاجرت

 

بیوگرافی آناهیتا اسکندری مستندساز و همسرش جود + خانواده و عکس ها و علت مهاجرت

آناهیتا اسکندری, مترجم زبان چینی و مستندساز ایرانی در غنا این هفته مهمان برنامه چمدان بود که درباره زندگینامه و خانواده و ماجرای مهاجرت از ایران به چین و بعد به غنا سخن گفت.

اناهیتا اسکندری متولد دهه ۶۰ در تهران است که در رشته گرافیک تحصیل کرده و برای ادامه تحصیل تصمیم می گیرد که به چین سفر کند و در رشته مترجمی زبان چینی درس بخواند.

بیوگرافی آناهیتا اسکندری مترجم زبان چینی و مستندساز

او می گوید من عاشق زبان چینی هستم و نوشتنش را دوست دارم، چون مانند نقاشی و رسم شکل است که بی ارتباط به رشته تحصیلی من که گرافیک است، نمی باشد.

وی بعد از تحمل سختی های زندگی در چین با یک سیاهپوست به نام جود آشنا می وشد و می گوید آشنایی جود تنها شانس من در سفر  به چین بود. چون هیچ کدام از چون خوشمان نمی امد و بعدها جود تصمیم می گیرد به کشورش غنا برگردد.

زندگی شخصی آناهیتا اسکندری

سوابق و آشنایی با نامزدش

آناهیتا اسکندری خوش شانس بود که توانست تنها دو ماه مانده به آغاز کرونا به غنا برود و به نامزدش جود بپیوندد.
این دو نخستین بار همدیگر را در چین دیدند. جایی که هر دو دانشجو بودند. اما جود بعد از فارغ التحصیلی تصمیم گرفت به غنا بازگردد و این اغاز مهاجرت آناهیتا به غنا بود که به نامزدش بپیوندد و چین را ترک کند.

او بعد از سفر به غنا وارد عرصه مستندسازی می شود و هم اکنون ویدئوها و کلیپ های خود را درباره غنا و فرهنگ و رسم و رسوم این کشور را در یوتیوب به اشتراک می گذارد.

خانم اسکندری بیگانه با دوربین و کار فیلم سازی نیست و از کودکی در خانواده ای هنرمند رشد یافته است.

عکس های آناهیتا اسکندری مترجم و مستندساز

ماجرای مهاجرت به چین

خانم اسکندری درباره علت سفرش به چین می گوید: وقتی سوار ماشین شدم تا به فرودگاه بروم راننده از من پرسید به کجا سفر میکنی؟ وقتی متوجه شد که به چین مهاجرت می کنم گفت چرا به چین سفر می کنی و همین بمان و خلاصه کلی اعتراضات و سرزنش ها، اما من تصمیمم را گرفته بودم.

او درباره چینی ها گفت که کمی نژاد پرست هستند و گاهی برای خرید به یک فروشگاهی می رفتم رنگ پوست ما را مسخره می کردند و کرم روشن کننده به ما پیشنهاد می کردند

همچنین ببینید: بیوگرافی سحر خواجه نوری فیلمساز دورگه ایرانی و ماجرای تولد در قبیله ناواهو + عکس اینستاگرام

بیوگرافی آناهیتا اسکندری مستندساز و همسرش جود + خانواده و عکس ها و علت مهاجرت و اینستاگرام

ماجرای آشنایی و نامزدی و همسر آناهیتا اسکندری

آناهیتا اسکندری و نامزدش جود ، نخستین بار همدیگر را در چین دیدند. جایی که هر دو دانشجو بودند. اما جود بعد از فارغ التحصیلی تصمیم گرفت به غنا بازگردد و در کشور خودش زندگی کند

اناهیتا بعد از ترک نامزدش حدود یک سال در چین ماند و حدود سه ماه به ایران سفر کرد و پیش مادر و خواهرش برگشت، او می گوید من دو ماه قبل از شیوع کرونا ایران را ترک کردم به غنا نزد جود برگشتم

او می گوید فرهنگ ایران و غنا بسیار به هم شباهت دارد و نمی دانم چرا مردم فکر می کنند که مردم غنا گرسنه هستند و تصوراتی که از آنها دارند این است که افرادی فقیر و گرسنه هستند، در صورتیکه اصلا این چنین نیست و رفاه و آسایش در غنا و افراد ثروتمند نیز وجود دارد

صفحه اینستاگرام آناهیتا اسکندری

پیج اینستاگرام آناهیتا را با نشانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

1 دیدگاه در “بیوگرافی آناهیتا اسکندری مستندساز و همسرش جود + خانواده و عکس ها و علت مهاجرت

  1. ا گفت:

    متولد اوایل دهه هفتاده.اینقدر همه چیزو به شصت ربط ندید اه

نظرات