ماجرای فیلم جنجالی لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند و واکنش ها را ببییند

1

ماجرای فیلم جنجالی لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند و واکنش ها را ببییند و همه چیز درباره حضور لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند (امیر مقاره و رهام هادیان) با استایل و چهره و آرایش لاکچری را در ادامه با حواشی و جنجال های بعد از کنسرت روز گذشته را با هم در مجله حرف تازه میخوانیم

فیلم کامل / ماجرای جنجالی لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند و واکنش ها را ببییند

فیلم کامل / ماجرای جنجالی لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند و واکنش ها را ببییند

مجله حرف تازه – لیلا اوتادی گرانترین بازیگر سینمای ایران شب گذشته در کنسرت گروه ماکان بند حاضر شد و حرکات و مدل مو و آرایش و استایل لاکچری او باعث واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شد. از ساعاتی پیش کلیپ استوری لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند باعث واکنش های زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها شده است. در فیلم زیر ببییند:

گفتنی است که این خانم بازیگر به تازگی مهمان خندوانه بود که مدل آرایش و پوشش و چهره هاو کاملا متفاوت با حضور او در کنسرت ماکان بند است. موضوضعی که بینندگان تلویزیون به آن عادت کردند و سال هاست که بازیگران ایرانی و هنرمندان دارای دو پوشش و چهره متفاوت هستند: استایل و پوشش بیرون از تلویزیون و پوشش معمولی و واقعی آنها ..

همچنین ببینید: دانلود کامل خندوانه لیلا اوتادی فصل هشتم (فصل ۸) با سکانس های جذاب

لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ – محله شمیران تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است ، او دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لازم به ذکر است که امیر مقاره در سال ۱۳۷۴ متولد شده و رهام هادیان در مرداد ماه ۱۳۷۰ متولد شده است.

امیر مقاره یکی از اعضای گروه ماکان بند است که صدای وی و همچنین چهره طرفدران خاص خود را دارد امیر مقاره موزیسین و خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده است و همچنین در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد وی در اینستاگرام ۴۰۷ هزار فالور دارد.

1 دیدگاه در “ماجرای فیلم جنجالی لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند و واکنش ها را ببییند

  1. فریده گفت:

    که چی الان 🤕

نظرات