تصاویر / جنجال کویرگردی هانیه توسلی با سگ هاسکی در کویر لوت را ببینید

0

هانیه توسلی بازیگر و سلبریتی کشورمان با انتشار عکسی از کویرگردی با سگ هاسکی خبرساز شده و باعث شد انتقاد شدید کاربران شبکه های اجتماعی شد.

عکس جنجالی کویرگردی هانیه توسلی در کویر لوت با سگ هاسکی را ببینید

تصاویر / جنجال کویرگردی هانیه توسلی با سگ هاسکی در کویر لوت را ببینید

او عکسی با سگ هاسکی که نژاد آن مربوط به نواحی سردسیر و قطبی می باشد با خودش به کویر لوت برده که این کار او باعث انتقادات زیادی شده است.

کویر لوت گرمترین نقاط ایران است، البته اکنون که زمستان است، هوای آنجا نیز با تابستان و روزهای گرم متفاوت است، اما کویر گردی هانیه توسلی با سگ هاسکی بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین بخوانید: نحوه نگهداری از سگ هاسکی در ایران + معایب و درمان بیماری هاسکی

عکس و فیلم کامل کویرگردی هانیه توسلی با سگ هاسکی در کویر لوت را ببینید

گفتنی است که هانیه توسلی یکی از بازیگران حیوان دوست است که پیش از این گربه نگه می داشت، حالا تصمیم گرفته که سگ هاسکی را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب کند. چندی پیش نیز او برای مرگ گربه اش عزاداری کرده و کلی برای فوت گربه خانگی خود گریه کرد که باعث شد مردم او را سرزنش کنند.

همچنین بخوانید: عکس العمل عجیب هانیه توسلی به مرگ گربه اش + عکس

تصاویر / عکس جنجالی کویرگردی هانیه توسلی با سگ هاسکی در کویر لوت را ببینید

هانیه توسلی متولد ۱۴ خرداد سال ۱۳۵۸ در شهر همدان است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون دارای دیپلم علوم تجربی و کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. او با بازی در فیلم سگ کشی بهرام بیضایی وارد بازیگری شد و با بازی در فیلم شب های روشن برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشن خانه سینما در شهریور ۸۲ و در سی و یکمین دوره چشنواره فیلم فجر در سال ۹۱ به دلیل بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

این خانم بازیگر مدتی پیش نیز با انتشار عکسی با عنوان می تو جنجالی شده و حواشی زیادی در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

نظرات