ماجرای فیلم کامل حیوان آزاری شکارچیان تشی در مازندران و کشتار تشی با بیل و چوب

0

فیلم دلخراش حیوان آزاری شکارچیان تشی در مازندران و کشتار تشی (جوجه تیغی) در جنگل های مازندران را کامل ببییند که به روش بی رحمانه و فجیع جوجه تیغی ها که در شمال کشور به نام تشی معروف است شکار می کنند.

ماجرای فیلم کامل حیوان آزاری شکارچیان تشی در مازندران و کشتار تشی با بیل و چوب

فیلم کامل حیوان آزاری شکارچیان تشی در مازندران و کشتار تشی با بیل و چوب

اخیرا ویدئو و فیلم شکارچیان تشی در مازندران که به روش فیجع و وحشیانه تشی ها (جوجه تیغی) را شکار می کنند و سر می برند در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و باعث خشم مردم شده است.

این ویدیو شامل صحنه های کشتار وحشیانه حیوان کمیاب به نام تشی در مازندران است گه گروهی از شکارچیان به آنها حمله میکنند و به روش عجیب و وحشیانه انها را می کشند که در فیلم زیر ببینید:

در این فیلم چند شکارچی ابتدا لانه‌های تشی را با آب پر می‌کردند و زمانی که حیوانات برای فرار از خفه شدن از لانه خارج می‌شدند با بیل و چوب و تبر آن‌ها را بیجان و سپس سر می‌بریدند. این افراد با گویش شمالی صحبت می‌کنند

محیط زیست مازندران اعلام کرد با توجه به اینکه زمان و مکان این اتفاق مشخص نیست ، موضوع کشتار تشی‌ها از طریق پلیس فتا در حال پیگیری است و دایره حقوقی این اداره نیز امروز شکایت خود را تقدیم مقامات قضایی کرده است.

فیلم کامل شکارچیان تشی

تشی چه جانوری است

تشی جانوری پستاندار ، جونده و متفاوت از جوجه تیغی است که خارهای بلند روی بدنش او را از سایر پستانداران متمایز می‌کند، خارهایی که در هنگام احساس خطر ، آن را به بدن دشمن فرو می‌برد اما به نظر می رسد این خارها در این روش شکار برای این حیوانات کارساز نبود.

وزن تشی که در بیشترمناطق جنگلی و کوهستانی شمال زندگی می‌کند از ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم است و متاسفانه برخی افراد با تصور اینکه گوشت این حیوان برای مداوای آسم مفید است آن را شکار می‌کنند در حالیکه پزشکان معتقدند آلودگی‌ها و انگل‌های موجود در گوشت آن‌ها، فاکتورهای خطرناکی برای استفاده هستند.

همچنین ببینید: فیلم وحشتناک ضرب و شتم و کتک زدن محسن قاسمی کشتی گیر در کمپ اعتیاد (دلخراش)

فیلم کامل و بدون سانسور حیوان آزاری شکارچیان تشی در مازندران و کشتار تشی

پیگیری و دستگیری شکارچیان تشی

رئیس اداره حیات وحش حفاظت محیط زیست مازندران گفت که پرونده شکایت از شکارچیانی که از روز گذشته ویدئوی آن‌ها هنگام شکار چند تشی در جنگل‌های استان منتشر شده است تشکیل شد و پلیس فتا بررسی و پیگیری برای شناسایی این افراد را آغاز کرده است.

وی افزود: این افراد در واقع دو جرم مرتکب شده‌اند. یکی اقدام ضد محیط زیستی و شکار و کشتار جانواران و دیگری آزرده‌خاطر کردن مردم با انتشار ویدئوی کشتار آن‌ها. قطعا پس از شناسایی متخلفان بابت هر دو موضوع علیه آن‌ها در مراجع قضایی پرونده تشکیل می‌شود.

حسینعلی ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: پس از انتشار تصاویر کشتار بیرحمانه تشی در فاضی مجازی محیط بانان با پیگیری از طریق مخبران محلی سه متخلف را شناسایی و علیه آنان در دادگستری قائم شهر طرح شکایت کردند که حکم بازداشت آن‌ها از سوی دادستانی صادر و هر سه متخلف دستگیر و بازداشت شدند.

۲۵ دی ماه امسال فیلمی از کشتار بیرحمانه چند تشی در فضای مجازی منتشر و اعتراصات فعالان محیط زیست و مردم را به دنبال داشت.

نظرات