استخدام نصاب دوربین مدار بسته در تمامی شهرها

1

نصب دوربین مدار بسته یکی از شغل‌های پردرآمد در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، شیراز و …است. شرکت چشمان بیدار آریا جهت استخدام و تکمیل کادر فنی خود از تمامی نصاب های دوربین مدار بسته تهران و یا سایر شهر ها، درخواست ارسال رزومه کاری و معرفی خود را دارد.

 استخدام نصاب دوربین

اجرا پروژه های متعدد در شهر های مختلف و فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته توسط شرکت چشمان بیدار آریا، این بستر را آماده کرده است که کسانی که در این حوزه تخصص دارند بتوانند با درآمد مناسب مشغول به کار شوند.

در صورتی که شما نصاب دوربین مدار بسته هستید و یا در این حوزه تخصص لازم و تجربه دارید، با تماس با این شرکت و ارسال رزومه خود هم به صورت ثابت و هم پروژه ای شروع به کار کنید. در صورتی که پروژه ای درمحدوده محله زندگی شما به شرکت چشمان بیدار آریا سپرده شود، راه ارتباطی بین شما و کارفرما را فراهم می‌کند و شما می‌توانید بدون نیاز به تبلیغات شروع به کار در محدوده محل زندگی خود کنید.

مزایا شغل نصاب دوربین مدار بسته

 

این شغل یکی از شغل های بسیار پردرآمد در سال ۱۴۰۰ بوده است و خیلی از شرکت ها و سازمان ها ویا اشخاصی که به صورت دور کاری کار می‌کنند، توانسته اند درآمد های خوبی داشته باشند. برای اینکه شما بتوانید یک نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای شوید علاوه بر تجربه، لازم است که برخی از علم های آکادمیک و دانشگاهی را نیز آموزش ببینید.

اگر تخصصی در این حوزه ندارید اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید با مطالعه مطالب وبلاگ سایت این شرکت، یکسری مفاهیم پایه را یاد بگیرید ودر صورت تایید مدیریت، به صورت کارآموزی با این شرکت همکاری کنید. جهت اطلاع از شرایط کارآموزی با شماره های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

یک نصاب دوربین خوب باید نسبت به علم برق و الکترونیک و همچنین نحوه سیم کشی و اجرای سیم کشی ساختمان ها تسلط کافی را داشته باشد اطلاعاتی در مورد رشته فنی و مهندسی برق الکترونیک داشته باشد، علاوه بر برق الکترونیک باید نسبت به فیلم شبکه کامپیوتری، زیر ساخت های شبکه و همچنین اینترنت تسلط کافی را داشته باشد زیرا جدیدترین تکنولوژِی‌های دوربین مدار بسته بر بستر شبکه های کامپیوتری بوده و شما لازم است که برای اینکه یک نصاب بسیار موفق باشید نسبت به این قضیه، اطلاعات کاملی داشته باشید.

برای اینکه بتوانید در این شغل موفق باشید لازم است کمی نسبت به واژه های انگیلیسی که بسیار دایره محدودی دارند، آشنا باشید و  درصورتی که کارفرمای ما از شما درخواست یک سری اطلاعات فنی داشت، بتوانید به واسطه دانش کافی خود پاسخ های مناسب و حرفه ای را ارائه دهید.

درآمد شغل نصاب دوربین مدار بسته

 

معمولا نصاب دوربین مدار بسته برای هر پروژه متناسب به حجم پروژه مبالغ مختلفی را اخذ می‌کنند ولی در نظر داشته باشید که یک نصاب در طول ماه توانایی اجرای ۱۰ الی ۱۵ پروژه متوسط و کوچک را دارد و در صورتی که پروژه های بزرگتربه ایشان سپرده شود، توانایی اجرای ۵ تا ۱۰ پروژه بزرگ را دارد.

جواب کامل نسبت به درآمد حدودی یک نصاب دوربین مدار بسته، این است که نصاب ها می‌توانند بنا به حجم کاری خود از مبلغ   ۲۰ میلیون تومان الی ۸۰ میلیون تومان در ماه از این شغل وهمچنین از نصب سیستم های حفاظتی ویا نصب دزدگیر درآمد داشته باشند.

در صورتی که شما فعالیت بسیار بیشتری در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی داشته باشید، مطمئنا می‌توانید به درآمد های بالاتری نیز برسید زیرا نصب دوربین مدار بسته امروزه در تمامی اماکن الزامی شده است ویکی از نیاز های پراهمیت زندگی مردم است. اکثر مردم جهت افزایش امنیت محل مورد نظر خود اقدام به نصب دوربین می‌کنند. همچنین زندگی های آپارتمانی رو به گسترش است و نصب دزدگیر برای منزل خو محل کار نیز یکی از نیاز های اساسی شهر نشینان شده است بنابراین شما میتوانید با انتخاب این شغل به یک درآمد پایدار و بسیار قابل توجه برسید.

نصاب دوربین

مدارک لازم برای استخدام نصـاب دوربین مداربسته

جهت ثبت نام برای استخدام در شرکت چشمان بیدار آریا، لازم است که برخی از مدارک شناسایی و فنی و حرفه ای خود را برای ما ارسال نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

عکس ۳*۴ ، کارت ملی، گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی عدم اعتیاد، آخرین مدرک تحصیلی و در صورتی که در این زمینه فعالیت دارید از کارت ویزیت خودتان یک عکس بگیرید و تمامی اطلاعات خود که شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و آدرس محل سکونت خود را به صورت کامل در سایت وارد نمایید تا تیم پشتیبانی چشمان بیدار آریا با شما تماس گرفته و نحوه همکاری به صورت کامل برای شما توضیح دهند.

1 دیدگاه در “استخدام نصاب دوربین مدار بسته در تمامی شهرها

  1. رضا علیمردانی گفت:

    من میخواهم برای شغل نصاب دوربین مدار بسته استخدام بشم ، من ساکن تهران هستم مدارک را چه جوری براتون ارسال کنم؟

نظرات