چرا شماره ۰۲۱۴۸۲۸۷ رو ذخیره کنیم! ذخیره کن لازمت می شه

0

در زمستان، تعطیلات عید، تعطیلات تابستانه و… گاهی اوقات کنترل کارها از دست ما خارج میشه و جالبه بدانید که انواع مشکلات خودروها در این مواقع حساس رخ میده. بنابراین بهترین کار اینه که تا حد ممکن خودمون رو برای چنین روزهایی آماده کنیم. پیشنهاد ما به شما امداد خودرو آقای امداد است. اگه به دنبال یه امداد خودرو ۲۴ ساعته با خدمات کامل و جامع، سریع و متخصص می‌گردید، بهترین انتخاب امداد خودرو آقای امداده که یکی از مجهز ترین و معتبرترین امداد خودروها در تهران، کرج و سایر شهر به شمار میره.

امداد خودرو آقای امداد زیر نظر مستقیم اتحادیه امداد خودروها فعالیت می‌کنه و به گفته بیشتر مشتریان در گوگل مپ ، خدماتی باکیفیت و البته قیمت مناسب ارائه میده. کافیه تا همین الان شماره آقای امداد را در گوشی خودتون سیو کنید ۰۲۱۴۸۲۸۷ تا در مواقع نیاز خیلی سریع و راحت مشکل‌تون رفع بشه. از نظر امدادرسانان هم به شما این اطمینان را می‌دهیم که متخصص و کاملا کاربلد هستند و برای کمک به شما و رفع مشکل در محل سریعا حاضر شده و خدمات را با کیفیت، قیمت و ضمانت معتبر ارائه می‌دهند. در ادامه با خدمات این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

 امداد خودرو آقای امداد

خدمات امداد خودرو آقای امداد ۲۴ ساعته

خدمات امدادی مورد نیاز انواع خودروهای خود را به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن از آقای امداد و کادر مجرب و باتجربه آن دریافت کنید. به طور کلی خدمات آقای امداد را در دو بخش کلی می‌تونیم جا بدهیم. خدمات تعمیر در محل که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده و بر روی خودروهای مختلفی مثل کیا، هیوندا، نیسان، ام وی ام، جک، لیفان، زانتیا، پژو، پراید و… انجام میشه و در مقابل خدمات یدک‌کشی خودرو که باکیفیت و ایمنی بالا توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، تریلر و… صورت می‌گیره.

از این خدمات می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

■تعمیر در محل

خدماتی متنوع مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… رو با توجه به نوع خودرو خودتون از تیم امداد خودرو آقای امداد، دریافت کنید. خدمات امداد در محل آقای امداد عبارت‌اند از:

اگه می‌خواهید که در زمانی کوتاه با مشکلات فنی خودروتون خداحافظی کنید، تیم مکانیک سیار آقای امداد برای همین کار در خدمت شماست. خدماتی که این تیم ارائه می‌دهند عبارت اند از:

تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…

تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…

بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی

سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

 

باتری خودرو در عین اینکه ساده و جمع‌وجوره، اما نیاز به مراقبت زیادی داره. حالا خیلی وقت‌ها ما به خاطر شغل و مشغله‌ای که داریم، تا مدت‌ها از باتری غافل میشیم و خیلی از نشانه‌های خرابی اون رو متوجه نمی‌شیم. اما نگران نباشید؛ اگه باتری ماشین شما از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو آقای امداد رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

  • سرویس‌های دوره‌ای خودرو آقای امداد

با استفاده از امداد خودرو آقای امداد سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو به سادگی و بدون اتلاف وقت در محل انجام بدید. سرویس های دوره‌ای خودرو، باید به صورت دوره‌ای و قبل از هرگونه مسافرت، روی خودرو انجام بشن تا بتونن مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو رو شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کنند. سرویس‌های دوره‌ای خودرو امداد خودرو آقای امداد ارائه عبارت اند از:

  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

 

تعویض روغن سیار آقای امداد

بررسی مایعات و روغن‌های خودرو و تعویض آن‌ها یکی دیگر از خدمات امداد در محل آقای امداده که توسط تکنسین ماهر و متخصص آن به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار می‌گیره. شما فقط با یک تماس می‌تونید این خدمت رو در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار خودتون دریافت کنید و درکنارش از خدماتی مثل تست دیاگ و سرویس سنسورهای روغن و… برخوردار بشید. همه‌ی این خدمات از ضمانت و پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند.

 

■یدک‌کش خودرو آقای امـداد

خدمات یدک‌کشی را به صورت مطمئن از یدک‌کش آقای امداد دریافت کنید. خدمات یدک‌کش آقای امداد با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل می‌تونه در هر محله‌ای آماده شده و شامل حمل خودرو برای تعویض پلاک، حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه، نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن و بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت میشه.

امداد خودرو آقای امداد

  • جرثقیل آقای امداد

جرثقیل آقای امداد به تمامی نکات ایمنی در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبنده و جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر، حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها، حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه، حمل و نقل دستگاه های صنعتی، نگهداری محموله های معلق، حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی و حمل و نقل بارهای سنگین را برای شما بادقت و ایمنی بالا انجام میده. کافیه تا با این شرکت تماس بگیرید.

 

  • دکل آقای امداد

دکل در حقیقت یه نوع از جرثقیل هستش که یه دکل داره و با استفاده از اون میشه خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار داد و از یه سمت به سمت دیگه، آماده‌سازی و حمل کرد. جالبه بدونید که حمل با دکل هم ایمنی بالایی داره و هم از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری می‌کنه. همین تجهیزات عالی و باکیفیت آقای امداده که باعث شده خیلی از راننده‌ها اون رو به عنوان انتخاب اول خودشون قرار بدهند.

 

  • تریلر کفی آقای امداد

تریلرهای کفی یا خودروبر خودرو یکی دیگه از وسایلی هستن که تیم یدک‌کش آقای امداد برای جابجایی خودروها از اون استفاده میکنه. این ماشین‌ها از نظر ظاهری مثل یه کامیون اما بدون دیواره هستند و با آن‌ها انواع خودروهای سنگین، کانتینرها، خودروهای راه‌سازی، تیرآهن‌ها و توپ های فولادی رو میشه حمل کرد. البته که اپراتورهای آقای امداد بعد از صحبت با شما و بررسی نوع خودرو و موقعیت شماست که نیازسنجی لازم رو انجام و هرکدام از این تجهیزات رو برای کمک می‌فرستند.

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امـداد

از ویژگی‌هایی که باعث شده تا شرکت امداد خودرو آقای امداد نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو برتری پیدا کنه، میشه موارد زیر را عنوان کرد:

امدادرسانی ۲۴ ساعته

امداد خودرو تهران آقـای امداد در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، مشغول به خدمت‌رسانی به متقاضیان در مناطق مختلف تهرانه و با سرویس درخواست آنلاین به سرعت در کنار شما حاضر می‌شود.

امداد خودرو آقای امداد

امدادرسانی سریع

امداد خودرو آقـای امداد پوشش کاملی بر همه‌ی مناطق غرب، شرق، جنوب و شمال تهران و کرج داره که باعث شده تا تیم‌های امدادی این مجموعه در این بخش‌ها به صورت سیار و ۲۴ ساعته حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی باشند. ثبت سریع درخواست متقاضی و حضور به موقع امدادرسانان در محل در کنار سرعت عمل بالا حاضر بالای آنان، این شرکت را به عنوان یک انتخاب عالی بدل کرده است.

 

ارائه خدمات باکیفیت

استفاده از تجهیزات باکیفیت، اصل و کاربردی باعث شده تا متقاضیان از خدمات شرکت آقای امـداد رضایت زیادی داشته باشند. در کنار آن امدادرسانان ماهر و کارآزموده این مجموعه با تخصص کافی خدمات تعمیر، کفی، یدک کش، دکل، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و … را انجام می‌دهند.

نظرات