بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ کیست و الان کجاست +بیوگرافی و عکس های پیری

0

صالح کرمزی بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ و همسرش کیست‌‌؟ و الان کجاست +‌ بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی صالح کرمزی بازیگر نقش آزاد در سریال مزد ترس ۲ (بازی با مرگ) و همسرش همراه با سوابق هنری و عکس های جدید و پیری بازیگر نقش آزاد در بازی با مرگ و ماجرای ازدواج و همسرش را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ کیست و الان کجاست +بیوگرافی و عکس ها

بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ کیست

مجله حرف تازه – صالح کرمزی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ترکیه است که در اول ژانویه سال ۱۹۵۴ در استانبول ترکیه متولد شد. او بازیگر و مدل ترکیه ای است که با بازی در سریال مزد ترس ۲ و سریال بازی با مرگ در نقش آزاد به مخاطبان معرفی شد.

بیوگرافی صالح کرمزی بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ کیست و الان کجاست +بیوگرافی و عکس ها

سوابق هنری

صالح کرمزی از نسل بازیگران دهه ۷۰ میلادی است که ابتدا به عنوان مدل تبلیغاتی وارد عرصه هنر شد و سپس از سال ۱۹۷ وارد سینما شد.

اولین فیلمی که بازی کرد، فیلم “یابان” در سال (۱۹۷۳) بود و سپس در فیلم ها و سریال هایی چون سریال چراغ قرمز ، سریال کلید اسرار ، سریال مادر عشق و سریال سلطان و یاس و … نقش آفرینی کرده است

عکس های جدید بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ و مزد ترس

همچنین ببینید: بیوگرافی لاریسا تمجیدی بازیگر سریال مزد ترس و همسرش +‌عکس های بزرگسالی جدید

او همچنین در فیلم سینمایی نمی توانم بدون تو زندگی کنم ، فرمن ، آتش متقاطع ، در تاریکی به چشمان من نگاه کن، بازگشت به واقعیت ، پرونده پلیس و …. به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ

بیوگرافی بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ

سریال مزد ترس ۲ بازی با مرگ مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حمید تمجیدی و تهیه کنندگی علیرضا ظریف با بازی عبدالرضا اکبری است. این سریال محصول سال ۷۴ است که برای اولین بار در سال ۷۴ از شبکه دوم سیما پخش شد

بازیگر نقش آزاد الان کجاست

صالح کرمزی در نقش آزاد در بازی با مرگ به کارگردانی حمید تمجیدی در کنار بازیگرانی چون عبدالرضا اکبری ،احمد فخر و لاریسا تمجیدی جونیت آرکین و برین توپال و حمید تمجیدی و محمد برسوزیان و بولنت پولات و نازان ساعتچی و ایفای نقش کرده است.

عکس های جدید بازیگر نقش آزاد در سریال بازی با مرگ

سریال بازی با مرگ روایتگر داستان جدید از سروان محمدی است. سروان محمدی پس از متلاشی کردن باند قاچاق مواد مخدر، در اندوه فوت دخترش روزگار سپری می‌کند.

او اکنون در پی حادثه‌ای درمی‎یابد دخترش زنده است و ریشه‎های این باند هنوز در ترکیه در حال فعالیت هستند. این امر باعث می‌شود سروان محمدی به ترکیه سفر کند و… .

نظرات