آدرس سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۰ + نحوه ثبت نام و خرید در Ketab.ir

0

آدرس سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۰ + نحوه ثبت نام و خرید در Ketab.ir

نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۰ از ۳ تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ با توجه به شیوه کرونا به صورت مجازی برگزار میشود و علاقه مندان به خرید کتاب و دانشجویان و اساتید و متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Ketab.ir برای خرید کتاب مورد نظر خود اقدام کنند. در ادامه شرایط و نحوه ثبت نام در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۰ و آدرس سایت و نحوه خرید و تحویل در منزل و زمان ثبت نام را در مجله حرف تازه بخوانید تا اگر نیاز به خرید کتاب دارید، بصورت اینترنتی همه خریدهای کتاب درسی و غیر درسی را بدون خطر ابتلا به کرونا و خروج از منزل انجام دهید

آدرس سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران 1400 + نحوه ثبت نام و خرید در Ketab.ir

زمان شروع به کار نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۰ 

در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، بن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور توزیع می‌شود.

علی رمضانی آقای علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: سوم تا دهم بهمن‌ سال جاری، زمان برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران است.

نمایشگاه این دوره تفاوت‌هایی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها باز شدن نمایشگاه برای انتخاب و جستجوی کتاب‌ها پیش از زمان رسمی است.

همچنین بخوانید: راهنمای ثبت نام وام ضروری ۱۲ میلیونی بازنشستگان در سامانه sabasrm.ir + زمان پرداخت

سایت خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران

امسال خریداران می‌توانند کتاب‌های خود را از ۲۹ دی ماه به مدت چهار روز در پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی Ketab.ir انتخاب و ذخیره کنند تا هنگام شروع کار نمایشگاه با آرامش بیشتری کتاب‌ها را خرید کنند.

وی افزود: فضای مجازی ظرفیت جدیدی بر ظرفیت‌های نشر افزوده است به طوری که ناشران در دوران کرونا با وجود محدودیت‌های مختلف توانستند نسبت به قبل از کرونا بیست درصد افزایش تولید کتاب داشته باشند.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: نظرسنجی‌های دو نمایشگاه مجازی اخیر نمایشگاه کتاب اصفهان و آذربایجان غربی که استانی برگزار شد دستاورد‌های جدیدی را نشان می‌دهد که نتایج این نظرسنجی‌ها به زودی منتشر می‌شود.

نحوه ارسال کتاب

وی افزود: ارسال رایگان کتاب، عدالت محوری و توزیع کتاب در سراسر ایران از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه هاست.

 

نظرات