بیوگرافی محمد هادی زاهدی فرزند محمدمهدی زاهدی وزیر سابق علوم و همسرش + عکس و سوابق

0

«محمدهادی زاهدی» کیست؟ بیوگرافی محمد هادی زاهدی از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تا مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم و همسر و خانواده اش و بیوگرافی و زندگی شخصی محمد هادی زاهدی پسر محمدمهدی زاهدی وزیر سابق علوم و نماینده مجلس همراه با سوابق و کاری و شغلی و مدیریتی وی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی محمدهادی زاهدی فرزند محمدمهدی زاهدی وزیر سابق علوم و همسرش + عکس و سواب

 

بیوگرافی محمد هادی زاهدی

محمدهادی زاهدی, متولد دهه ۶۰ در کرمان و دارای مدرک تحصیلی دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوای کانادا است که در حال حاضر به عنوان مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم فعالیت می کند. او فرزند محمد مهدی زاهدی وزیر سابق علوم و نماینده مجلس است که در دی ماه ۱۴۰۰ از سوی وزیر علوم رئیسی به سمت مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم منصوب شد. محمد هادی زاهدی فرزند محمدمهدی زاهدی وزیر علوم سابق و عضو فعلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است.

بیوگرافی محمد هادی زاهدی

سوابق مدیریتی و شغلی

زاهدی وفا سوابقی چون مدیر آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و معاون سابق وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت را در کارنامه خود دارد.

همچنین دبیر کارگروه تحول اقتصادی از جمله مسئولیتهای زاهدی وفا در دولت نهم یعنی دولت احمدی نژاد بوده، ضمن آنکه وی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) نیز است.

او مدتی رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) و عضو شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می باشد در سوابق اجرایی خود ریاست دانشكده معارف اسلامي و اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام از سال ۸۲ تا کنون، معاونت وزارت امور اقتصاد و دارایی در دولت نهم ، نقش‌آفرینی جدی در طراحی طرح بزرگ تحول اقتصادی و حضور در مذاکرات هسته‌ای ژنو را به همراه دارد. این در حالی‌ست که وی سابقه تدریس در دانشگاه تورنتو، کارلتون و اتاوای کانادا را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و سوابق مهدی فیاضی داماد علیرضا زاکانی و همسرش + عکس و جنجال شغل جدید

سوابق و عکس های محمد هادی زاهدی

سمت در وزارت علوم

در دی ماه ۱۴۰۰ «محمدهادی زاهدی» به عنوان مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم منصوب شد.

پیش از این مقصود عباسپور سرپرست اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات بود که در دی ماه ۱۴۰۰ و دولت آیت الله رئیسی «هادی زاهدی» عهده دار این سمت شده است.

لازم به ذکر است که محمد مهدی زاهدی پدر محمد هادی زاهدی در سال ۱۳۳۲ در شهر کرمان متولد شد. وی متأهل و دارای سه فرزند است. محمد مهدی زاهدی در کابینه اول محمود احمدی‌نژاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بوده‌اند و در سال ۱۳۸۸ به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی منصوب شد. او در حال حاضر رئیس اتحادیه اندیشمندان تقریب نهاد جهان اسلام و رئیس فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

محمد مهدی زاهدی (زاده ۱۳۳۳) استاد ریاضی دانشگاه تربیت مدرس و فارغ‌التحصیل دکترای ریاضی است. سابقه وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در دولت نخست محمود احمدی‌نژاد و پس از آن سفارت جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۸ در کشور مالزی از جمله سوابق مدیریتی وی به‌شمار می‌آید. او نماینده دوره‌های نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان و راور بوده و ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را به عهده داشته و رئیس اتحادیه‌ای اندیشمندان تقریب مذاهب جهان اسلام می‌باشند. زاهدی رئیس انجمن علمی سیستم‌های فازی ایران نیز می‌باشد و سابقه استادی در دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان را دارد.
او در حال حاضر رئیس اتحادیه اندیشمندان تقریب نهاد جهان اسلام و رئیس فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

نظرات