اگر دوست ندارید زیبا باشید لطفا این متن را نخوانید ! (+نکات مراقبت و نگهداری از پوست)

0

باز هم آخر سال شده و به ایام سال نو و نوروز ۱۴۰۱ نزدیک می شویم. بیشتر خانم ها فکر می‌کنند که شب سال نو به معنای استفاده از هایلایتر و برنزه‌کننده است تا جذاب تر به نظر برسند. این ها می‌توانند به شما کمک کنند خوش‌حال‌تر شوید، اما اگر واقعاً پوست شما سالم نباشد، نمی‌تواند ظاهری آراسته را برای شما به ارمغان داشته باشد. اگر واقعاً می خواهید در شب سال نو زیبا به نظر برسید، پوست شما باید درخشش طبیعی داشته باشد. به همین خاطر سراغ کارشناس بهترین مرکز لیزر اصفهان رفتیم و چند نکته برای اینکه پوستی سالم داشته باشید را برای شما آماده کردیم.

ممکن است نگرانی های زیادی برای مقابله با این شب سال نو داشته باشید – چه بپوشید؟ چگونه موهای خود را درست کنیم؟ چه کفشی با لباس شما هماهنگ است؟ اما شما می توانید یک نگرانی را از لیست خود به طور قطع مشخص کنید – چگونه پوستی درخشان داشته باشیم؟

در اینجا ۸ نکته آسان وجود دارد که می تواند آن را در کمترین زمان برای شما حل کند.

برای داشتن پوستی سالم مهم است که خود را فعال نگه دارید
۱٫ فعال شوید – سبک زندگی بی تحرک اغلب نه تنها منجر به افزایش وزن، بلکه به پوست بد و موهای بد می شود. ورزش کنید، به باشگاه بروید، یوگا انجام دهید، برقصید یا اگر برای هر چیز دیگری تنبل هستید، به سادگی راه بروید. انتخاب کنید و برای مراقبت و نگهداری از پوست کمی فعال تر شوید. این کار باعث پمپاژ قلب شما می شود، جریان خون را به سلول های پوست شما بهبود می بخشد و با تعریق بیشتر منافذ باز می شود. همه اینها به پوستی بهتر و درخشان تبدیل می شود.

برای داشتن پوستی سالم، مهم است که استراحت کنید
۲٫ بیشتر استراحت کنید – اگرچه این متناقض به نظر می رسد، اما مقدار مناسب استراحت و خواب به همان اندازه برای داشتن پوستی درخشان و سالم مهم است، به عنوان فعالیت بدنی. خستگی مداوم و کم خوابی باعث فرسودگی پوست می شود. بنابراین قبل از عید نوروز،برای مراقبت و نگهداری از پوست سعی کنید هر شب بیشتر بخوابید. این حلقه های سیاه را کاهش می دهد و همچنین به پوست شما درخشش کلی سالم تری می بخشد.

آبرسانی برای پوستی سالم ضروری است. برای داشتن پوستی سالم آب کافی بنوشید
۳٫ آن را هیدراته نگه دارید – یک اشتباه رایج که مردم اغلب مرتکب می شوند این است که از پوسـت خود فقط از بیرون مراقبت می کنند. اگر پوست شما از داخل در حال فرو ریختن باشد، کف کردن چندین محصول تفاوت کافی ایجاد نخواهد کرد. آبرسانی به پوست یک راه ساده برای حفظ سلامت آن است. برای این نوشیدنی مقدار زیادی آب، آب میوه و چای سبز بنوشید. همچنین مصرف الکل را کاهش دهید، زیرا آب بدن شما را کم می کند. هر چه درصد الکل در نوشیدنی شما بیشتر باشد، سریعتر دچار کم آبی می شوید.

نگهداری از پوست

فیشیال صورت را جدی بگیرید
۴٫ بعنوان مثال در مطب لیزر موی زائد دکتر محمد رضا حاجیان خدماتی مانند فیشیال صورت در اصفهان نیز ارائه می گردد که شما میتوانید برای افزایش کیفیت پوسـت خود از چنین خدماتی استفاده کنید.

مواد مغذی طبیعی برای داشتن پوستی سالم و درخشان ضروری هستند
۵٫ آن را از درون تغذیه کنید – همانطور که باید پوسـت خود را از درون آبرسانی کنید، همچنین باید با خوردن غذاهای مناسب آن را از درون تغذیه کنید. مقدار زیادی آنتی اکسیدان، ویتامین و سایر مواد غذایی غنی از مواد مغذی مانند اسفناج، بروکلی، گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، آجیل، حبوبات، هویج، شکلات تلخ و غیره را در رژیم غذایی خود بگنجانید و  کیفیت پوسـت خود را بالا ببرید.

لایه برداری پوست به حفظ سلامت و درخشندگی پوست کمک می کند
۶٫ لایه برداری را شروع کنید – برای مراقبت و نگهداری از پوسـت  اگر لایه برداری می کنید، دفعات لایه برداری پوسـت خود را قبل از عید نوروز افزایش دهید. و منظور ما از لایه برداری فقط استفاده از یک پاک کننده نیست. از چند ماسک صورت استفاده کنید. چه ماسک خانگی عسل و دارچین باشد، چه یک ماسک پاک کننده عمیق احیا کننده. در صورتیکه که پیش از آن پوست شما نیاز به لیزر اسکار در اصفهان دارد نیز میتوانید از همین حالا شروع کنید.

مراقبت منظم از دست و پا به حفظ سلامت و درخشندگی پوست کمک می کند
۷٫ از دست ها و پاهای خود مراقبت کنید – مردم نه تنها در یک مهمانی به صورت شما نگاه می کنند، بلکه تمایل دارند به دست ها و پاهای شما نیز توجه کنند. پس همانطور که از صورت خود مراقبت می کنید با اشتیاق از آنها نیز مراقبت کنید. از سنگ پا استفاده کنید، به مانیکور و پدیکور بپردازید، یک کرم تسکین دهنده دست و پا بزنید تا بهترین پا (و دست) خود را در شب سال نو جلو بیاورید.

پاک کردن آرایش بخشی جدایی ناپذیر از حفظ پوستی سالم و درخشان است
۸٫ آرایش خود را به درستی پاک کنید – خوابیدن با آرایش یک اشتباه تازه کار است. اگر می خواهید پوستتان شاداب و درخشان باشد، مهم است که اجازه دهید هر شب نفس بکشد، همانطور که مراقبت از آن هر روز صبح مهم است. برای این کار روی یک پاک کننده آرایش خوب سرمایه گذاری کنید که می تواند به عنوان کرم شب نیز دو برابر شود.

نظرات