بیوگرافی مجید شاپوری استاد تقلید صدا و همسر و فرزندانش + عکس و زندگی شخصی و اجراها

0

بیوگرافی مجید شاپوری بنیانگذار تقلید صدا و بیت باکس کار و همسر و فرزندانش + عکس های «مجید شاپوری» استاد تقلید صدا و صدا ساز با حنجره همراه با سوابق هنری از شروع تقلید صدا و فعالیت هنری در دهه ۶۰ تا حضور در فصل دوم جوکر و ماجرای ازدواج و همسرش و فرزندان و کلیپ ها و اجراهای مجید شاپوری تقلید صدا در زندگی شخصی و هنری مجید و پیج اینستاگرامش majid_shapouri_official_page در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی مجید شاپوری تقلید صدا و همسر و فرزندانش + عکس و زندگی شخصی و اجراها و سوابق و آثار و اینستاگرام و زندگینامه

بیوگرافی مجید شاپوری

مجید شاپوری, (majid shapouri) متولد سال ۱۳۳۹ در مازندران، استاد تقلید صدا و کمدین و بازیگر طنز و بیت باکس کار است. او بنیانگذار تقلید صدا و صداسازی با حنجره در ایران می باشد از در دهه ۶۰ و ۷۰ در تلویزیون برنامه های متعددی را اجرا می کرد و یکی از چهره های هنری معروف در آن زمان بود. مجید شاپوری که حالا از اجرای برنامه در صدا و سیما و تلویزیون کناره گیری کرده و بیشتر در مراسم و مناسبت ها و تدریس تقلید صدا مشغول است، در دی ماه ۱۴۰۰ در فصل دوم مسابقه جوکر حضور پیدا کرد و اجرای بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت.

زندگی شخصی مجید شاپوری استاد تقلید صدا

همسر و فرزندان مجید شاپوری

از زندگی خصوصی و شخصی و همسرش و تعداد فرزندانش اطلاعی در دست نیست

سوابق هنری

از این هنرمند به عنوان بنیانگذار تقلید صدا نام برده میشود و او بدون آلات موسیقی و فقط با حنجره و لب و دهان خود صداسازی و تقلید صدا می کند، انواع صداهای طبیعت و پرندگان و افراد و ماشین و هلیکوپتر و …. را به راحتی با دهان و لب خود تقلید می کند.

مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش

 

او بطور حرفه ای از دهه ۶۰ وارد عرصه صداپیشگی شده است و هم اکنون استاد تقلید صدا در ایران است و معمولا این روزها در همایش ها و جشن های مختلف و مناسبت ها شرکت می‌کند و به کار تقلید صدا و جوک های طنز می پردازد.

گفتنی است که مدت ها از برخی هنرمندان دهه ۶۰ و ۷۰ در عرصه سینما و تلویزیون دیگر خبری نیست و خیلی کم کار شدند. این فراموشی گاهی برای یک هنرمند و چهره بازیگری بسیار تلخ است که دگر یادی از آنها نمی شود. جای تاسف دارد که سرمایه های هنری کشورمان باید در کنج خانه و یا گاهی به شغل دیگری جز کار مورد علاقه خود بپردازند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های کیا رکنی بیت باکس کار و همسرش

سوابق و اجراهای مجید شاپوری
مهمان فصل دوم جوکر

آقای شاپوری به تازگی در فصل دوم جوکر به تهیه کنندگی احسان علیخانی به عنوان مهمان حضور پیدا کرد که چهره هایی چون ایمان ضفا و هومن برق نورد و شهرام قائدی و … در این برنامه حضور داشتند

کل کل مجید شاپوری و حسن ریوندی

چندی پیش آقای شاپوری مهمان حسن ریوندی در برنامه ای بود که در این مصاحبه کار به کل کل کشید و هنر خود را به رخ هم کشیدند که تا مدت ها سوژه شبکه های اجتماعی بود

صفحه اینستاگرام مجید شاپوری

صفحه اینستاگرام مجید شاپوری

صفحه زسمی اینستاگرام این هنرمند صدا را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی دنبال کنید و کلیپ ها و اجرای جدسد او با تصاویر شخصی مشاهده کنید

عکس ها جدید مجید شاپوری

عکس های مجید شاپوری بنیانگذار تقلید صدا

بیوگرافی مجید شاپوری کیست

مجید شاپوری صداپیشه و استاد تقلید صدا

نظرات