چطور و چگونه می توانیم از تست کرونا در منزل استفاده کنیم؟

0

پاندمی کرونا تمام جهات زندگی انسان را تحت تاثیر قرار داده است. دو سال درگیری جهان با این بیماری لایف استایل مردم جهان را به طور کلی تغییر داده است. یکی از موارد مهمی که بر سلامت انسان ها تاثیر گذاشته است ترس افراد از مراجعه به مراکز بهداشتی می باشد. به همین دلیل افرادی که دارای علائم هستند و یا نیاز به تست کرونا دارند ترجیح می دهند که تست کرونا در منزل انجام شود.

 تست کرونا در منزل

مزایای انجام تست کرونا در منزل

همیشه نیاز به انجام تست کرونا به این دلیل نمی باشد که فرد علائم بیماری را دارد بلکه در بسیاری موارد برای انجام اموراتی نیاز به تست منفی کرونا می باشد. به همین دلیل افرادی که نیاز به استفاده از این گونه خدمات دارند ریسک رفتن به مراکز درمانی شلوغ را نمی پذیرند و ترجیح می دهند که تست کرونا در منزل انجام شود که دارای مزایای زیر می باشد:

  1. کاهش ریسک ابتلا به بیماری کرونا در مراکز شلوغ و پر ازدحام تست های عمومی کرونا. که در این مراکز حتما موارد مثبت نیز وجود دارد که امکان ابتلا را بالا می برد.
  2. در کلان شهر ها معضل ترافیک و اتلاف وقت خود یکی از مواردی می باشد که با استفاده از ای خدمات شما می توانید از شر آن خلاص شوید.
  3. همچنین افرادی که دارای علائم هستند ممکن است در مسیر مراجعه برای تست دیگران و حتی افراد خانواده خود را آلوده کنند ولی با استفاده از این روش با حفظ قرنطینه می توانند تا حصول نتیجه از آلوده کردن دیگران ممانعت به عمل آورند.
  4. تست کرونا در منزل به ویژه برای سالمندانی که مشکل حرکتی و ضعف سیستم ایمنی دارند بسیار مناسب است. همچنین برای کودکان که ترس از محیط بیمارستان دارند نیز ایده آل خواهد بود. با انجام این تست در منزل شخصی که تحت این تست قرار میگیرد چون این آزمایش در منزل و محیط زندگی خود انجام می شود از لحاظ روانی هم آرامش بیشتر و استرس و اضطراب کمتری خواهد داشت.
  5. از اتلاف وقت جلوگیری می شود در زمانی که شما از این مورد استفاده نکنید مجبور هستید تا یکبار به مراکز درمانی مراجعه کرده تست دهید و بار دیگر برای دریافت جواب این تست به آن مرکز درمانی مراجعه کنید که این هم باعث اتلاف وقت و هزینه شده و هم ریسک ابتلا را بالا خواهد برد. با تست کرونا در منزل شما با یک تماس می توانید اکیپ تست را در منزل داشته باشید و در سریعترین زمان ممکن جواب را دریافت نمایید.
  6. امروزه سفر به بسیاری از کشورهای خارجی و استفاده از خدمات ایرلاین ها منوط به انجام تست پی سی آر و جواب منفی آن میباشد. که با استفاده از این خدمت در سریعترین زمان ممکن می توانید تست و جواب تست را داشته باشید. که این مورد در مسافرت های پیش بینی نشده بسیار می تواند به درد افراد بخورد.
  7. صرفه جویی در هزینه ها: هر طور حساب کنید استفاده از این تست در خانه از هر لحاظ به نفع شما خواهد بود. به ویژه در کلان شهر ها که هزینه رفت و آمد سرسام آور است.

نکته: 

ما به شما مرکز نرسینو برای انجام  تست کرونا در منزل پیشنهاد می کنیم که تمام موارد مذکور را داراست و شما اطمینان خاطر خواهید داشت که  از بهترین خدمات آزمایشگاهی را با منصفانه ترین قیمت برخوردار خواهید شد.

تست کرونا در منزل

ویژگی های منحصر بفرد مرکز نرسینو در مقایسه با سایر مراکز مشابه

این مرکز با هدف خدمت رسانی به همشهریان عزیز در این وضعیت کرونای و اقتصادی آغاز به کار کرده است و می تواند خدمات زیر را به همشهریان محترم در سریعترین زمان ممکن ارائه دهد:

  1. مهمترین خدمت قابل ارائه تست کرونا پروازی در منزل می باشد: که این تست می تواند هم از نوع رپید تست بوده ویا از نوع پی سی آر و مورد تایید ایرلاین های مختلف باشد. جواب تست های پی سی آر در سریعترین زمان ممکن برای فرد ارسال شده و تمامی این تست ها مورد تایید وزارت بهداشت می باشد.
  2. این مرکز از اکیپ های متخصصی که همگی دارای تخصص و تحصیلات مرتبط با خدات مورد نظر را دارند استفاده می کند و این افراد عموما کارمند وزارت بهداشت بوده و یا تجربه کار در آن مراکز را دارند.
  3. این مرکز قابلیت ارسال اکیپ برای خدمت درخواست شده را در سریعترین زمان ممکن را دارد و این اکیپ مختص فرد درخواست کننده بوده و هیچ عجله ای در کار نخواهد بود.
  4. این مرکز علاوه بر تست کرونا در منزل قابلیت ارائه خدماتی مانند: ارسال پرستار به محل برای نگهداری سالمندان، کودکان و بیماران خاص ، سرم تراپی و انجام تزریقات در محل، ارسال پزشک عمومی و متخصص به محل و انجام ویزیت در محل، ارسال تجهیزات پزشکی مانند: کپسول اکسیژن و انجام آزمایشات و نمونه برداری را نیز دارد.
  5. این مرکز با داشتن افراد متخصص و با تجربه در خصوص فیزیوتراپی و داشتن تجهیزات کافی و به روز قابلیت انجام این مورد را نیز در محل زندگی افراد داراست.
  6. تمامی لوازم و تجهیزاتی که برای افراد به محل همراه اکیپ ارسال می شود یکبار مصرف بوده و یا کاملا ضد عفونی شده است. و اکیپ ارسایل هم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به محل اعزام می شوند.
  7. مجموعه نرسینو این امکان را برای کاربران و همشهریان عزیز فراهم آورده است که به صورت غیر حضوری و بسیار راحت و تنها با چند کلیک خدمت مورد نظر خود را رزرو کرده و در سریعترین زمان ممکن خدمت و اکیپ مورد نظر برای آنها ارسال شود.
  8. نرسینو قابلیت ارسال آمبولانس به محل مورد نظر را نیز داشته که این آمبولانس میتواند به صورت ساعتی و  یا روزانه و برای انتقال بیمار در اختیار درخواست کنندگان قرار بگیرید.
  9. انجام امورات و خدمات تخصصی: برخی از امورات بهداشتی نیاز به تخصص و فرد خاص برای انجام آن دارد.مانند: گرفتن نوارقلب، تعویض سوند، تعویض پانسمان زخم های باز، برداشتن و یا ضد عفونی کردن زخم های دارای کانولا و پیشگیری از ابتلا بیمارانی که زمین گیر هستند به زخم بستر.

تست کرونا در منزل

 در انتها:

مرکز بهداشتی نرسینو با توجه به هدفی که برای خود ترسیم کرده است سعی دارد که در این روز های سخت پاندمی کرونا با ارائه خدمات مفید ی مانند: تست کرونا در منزل کمکی در کاهش آلام و استرس ها و هزینه های همشهریان عزیز بکند.

نظرات