مزیت ها و معایب صرافی ارز دیجیتال ایرانی

0

صرافی ارز دیجیتال ایرانی به صورت متمرکز و یا غیر متمرکز در اختیار شما قرار دارد. هر یک از صرافی ها به گونه ای خاص عمل می کنند و خدمات خود را با یکی از دو روش یاد شده در اختیار کاربران قرار می دهند.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی مزایا و معایب خاص خود را دارد. یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر، سرعت بالایی دارد و در آن سرور های قدرتمندی تعریف شده اند که کاربر را برای انجام هر تراکنشی ساپورت می کند.

این سرور های قدرتمند از نفوذ هکرها نیز جلوگیری می کنند و در آن ها سیستم های امنیتی پیشرفته ای فعال هستند. در مقابل، امکان بروز برخی مشکلات فنی در هر یک از این صرافی ها وجود دارد که بسیار مشکل ساز است و دردسر های بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی

معرفی صرافی معتبر خارجی برای ایرانیان

صرافی کوینکس ( Coinex )

صرافی کوینکس را میتوان پرطرفدار ترین و امن ترین صرافی خارجی در ایران برشمرد. صرافی کوینکس از محبوب ترین صرافی خارجی در ایران  به شمار می رود که ۸۰ درصد کاربران آن را ایرانیان تشکیل میدهند. این صرافی را در بستری بسیار امن که پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد طراحی کرده ‌اند. حتی اگر فرد مبتدی باشید به هیچ عنوان دچار سرگرمی نخواهید شد. آموزش های مربوط به کار کردن با صرافی را به صورت گام به گام دریافت می‌ کنید. تمامی اقدامات مانند ثبت نام، ایجاد کیف پول، برداشت و همچنین انتقال ارز دیجیتالی را در صرافی کوینکس به راحتی انجام می‌ دهید. برخی از مهم ترین ویژگی هایی که مربوط به صرافی کوینکس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است عبارت می ‌باشد از :

– فراهم کردن محیط بسیار حرفه‌ ای با امکان دسترسی پیدا کردن به تمامی بازارهای جهانی به عنوان یکی از مهمترین مزیت های صرافی کوینکس معرفی می شود.

– پشتیبانی کردن از بیشتر ارز های معروف و مشهور جهان که از مهمترین مزیت های صرافی کوینکس به عنوان  بهترین صرافی ارز دیجیتال است به گونه ای که تقریبا ۵۵۰ ارز دیجیتال در این صرافی قابلیت خرید و فروش دارند که در نوع خود بسیار کم نظیر است.

 صرافی ارز دیجیتال ایرانی

معرفی صرافی معتبر ایرانی

صرافی نوبیتکس

بین انواع صرافی های ارز دیجیتال ایرانی باید بدانید که این صرافی به عنوان اولین بستر دانش ‌بنیان برای تبادل رمز ارزها شناخته می‌ شود. این صرافی به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال، توانسته است تاییدیه معاونت ریاست جمهوری را دریافت کند. صرافی نوبیتکس به دلیل احراز هویت بسیار آسانی که دارد به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین صرافی بین انواع دیگر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی شناخته می شود. کارمزد معاملات ارز دیجیتالی در صرافی نوبیتکس حدود ۲۵ الی ۳۵ درصد می باشد.

شما باید بدانید که بازه محاسبه کارمزد حدود ۳۰ روزه می باشد. میزان کارمزد در صرافی نوبیتکس، به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال بر اساس معاملات شما به طور کامل مشخص خواهد شد. برای اینکه از صرافی نوبیتکس برای جابجایی ارز های دیجیتالی استفاده کنید باید به خوبی در مورد مزیت های صرافی اطلاعات تان را افزایش دهید. برخی از مهم ترین مزیت هایی که این صرافی دیجیتال ایرانی دارد عبارت است از :

–  احراز هویت بسیار آسان صرافی به عنوان یکی از مزیت‌ های مهم صرافی معرفی می ‌شود.

– دارا بودن اپلیکیشن موبایل از دیگر مزیت های مربوط به این صرافی معرفی می گردد.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی

مزیت ها و معایب صرافی های ارز دیجیتال غیر متمرکز

صرافی ارز دیجیتال ایرانی غیر متمرکز، ارزها را به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار کاربران قرار می دهد و این سرعت عمل کاربران را بیشتر می کند زیرا بدون احراز هویت، مراجعه سازمانی و وجود اشخاص ثالث، قادر به انجام عملیات ترید هستند به همین خاطر برخی از کاربران استفاده از این صرافی ها را بیشتر ترجیح می دهند. صرافی ارز دیجیتال ایرانی غیر متمرکز، همه نوع ارزی را در اختیار شما قرار می دهد و محدودیتی در این زمینه نیز برای شما وجود ندارد. همچنین در برخی از این صرافی ها، می توانید به صورت مستقیم با یک نفر مبادلات خود را انجام دهید. یکی از معایب اساسی صرافی ارز دیجیتال ایرانی غیر متمرکز، ایجاد اختلافات مالی بین افراد است که در این صورت نیاز به حضور اشخاص ثالث برای حل مشکلات وجود دارد.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی چه کاربردهایی دارند؟

صرافی ارز دیجیتال ایرانی سرعت بالاتری دارد و به دور از شرایط تحریم عمل می کند اما بهترین صرافی های ارز دیجیتال در خارج از کشور تاسیس شده اند و استفاده از خدمات این صرافی ها مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت.

با استفاده از این صرافی ها، به بازار های بین المللی دسترسی خواهید داشت همچنین یک صرافی خارجی برخی از برندها و فروشگاه های خارجی را نیز ساپورت می کند و برای پرداخت وجه در این مراکز خرید می توانید، از خدمات صرافی ارز دیجیتال خارجی استفاده کنید. انواع صرافی ارز دیجیتال ایرانی نیز این روز ها تاسیس شده اند و در حال فعالیت هستند.

ابی شک استفاده از خدمات صرافی های خارجی به دلیل وجود سرمایه کافی در این صرافی ها، بیش تر توصیه می شود حتی در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی نیز گاه مشکل کمبود سرمایه نیز وجود دارد. حتی برخی از این صرافی ها در سال های اخیر ورشکست شدند و در حال حاضر غیر فعال هستند به همین خاطر برای انتخاب یک صرافی باید به ساپورت مالی آن و سرمایه مطمئن صرافی مورد نظر، دقت داشته باشید.

سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی با استفاده از این ارزهای دیجیتالی یک راه حل امن برای نگهداری و افزایش ارزش سرمایه محسوب می شود. سایت اینترنتی تحلیل فردا به منظور ارائه اطلاعات مفید در زمینه صرافی ارز دیجیتال پیاده سازی و ارائه شده است. در صورت بروز هر مشکل با ورود به این سایت می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

نظرات