فیلم کامل / دعوا و درگیری لفظی داریوش مصطفوی و احمد راستینه روی آنتن زنده را ببینید

0

ماجرای فیلم کامل دعوا و درگیری لفظی و بحث و جدل داریوش مصطفوی و احمد راستینه روی آنتن زنده را ببینید که به علت حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر رخ داد.

فیلم کامل / دعوا و درگیری لفظی داریوش مصطفوی و احمد راستینه روی آنتن زنده را ببینید

فیلم کامل بحث و جدل و درگیری لفظی داریوش مصطفوی و احمد راستینه روی آنتن زنده را ببینید

دیشب در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر بین داریوش مصطفوی و احمد راستینه نماینده مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس جر و بحث و بگو مگو و درگیری لفظی شدیدی رخ داد که حمله مصطفوی به احمد راستینه با واکنش های زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی داشته و خبرساز شد.

بحث و جدل شدیدی در برنامه زنده در پی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بین داریوش مصطفوی با احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اتفاق افتاد. احمد راستینه در اظهارات خود از کلمه سخیف استفاده کرد که باعث عصبانیت شدید مصطفوی پیشکسوت فوتبال و رئیس سابق فدراسیون فوتبال شد و گفت: تعجب می‌کنم شما نماینده مجلس هستید!

فیلم را ببینید:

راستینه نماینده مجلس گفت: از وزارت ورزش خواستم برای حل این مشکل به فدراسیون فوتبال کمک کند.

مصطفوی در جواب گفت: به شما چه ارتباطی دارد؟ شما چه کاره‌ای؟ به فکر نان و آب و زندگی مردم باش! فوتبال را باید من عمله درست کنم!

مشاجره لفظی مصطفوی، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای و عضو کمیسون فرهنگی مجلس در رابطه با خصوصی سازی دو ورزش و باشگا های پرسپولیس و استقلال بود که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است

لازم به ذکر است که راستینه متولد سال ۱۳۵۸ در هفشجان شهرکرد و مصطفوی متولد سال ۱۳۲۱ و رئیس سابق فدراسیون فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس و استقلال است که مدتی نیز مدیرعامل پرسپولیس بود.

 

نظرات