بهترین روش های دائمی زیبایی ابرو

0

امروزه روشهای متفاوتی برای آرایش دائم که به آن میکروپیگمنتیشن نیز گفته می شود وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان ترمیم های خاصی را برای ابروهای آسیب دیده خود انجام داد. تمام خانم ها دغدغه های بسیاری برای ابرو های خود داشته و سعی دارند تا ابروهای خود را پر پشت و زیبا کنند. این شرایط موجب شده است تا بیشتر خانم ها به دنبال راهکارهای آرایشی بروند تا بتوانند این دسته از نیازمندی های خود را برآورده سازند. اما آیا این راهکارها دائمی هستند ؟

زیبایی ابرو

قطعا خیر نمی توان این گزینه ها را دائمی دانست و همین به عنوان یک معضل برای خانم ها به شمار می رود که نمی توان آن را نادیده گرفت. در چنین شرایطی ممکن است شما نیز با این پرسش که چه راهکارهای دائمی برای ترمیم نمودن ابروها وجود دارند مواجه شوید که در ادامه این نوشتار ضمن پاسخ به این پرسش به بیان ویژگی های بارز این متدها نیز خواهیم پرداخت تا به این طریق بتوانید به اطلاعات مفیدی دست یابید. توصیه داریم تا انتها ما را همراهی کنید.

میکروبلیدینگ ابرو

به عنوان اولین راهکار درمانی باید به میکروبلیدینگ ابرو اشاره نمود که امروزه میان خانم ها رواج بسیاری یافته است و افراد زیادی نیز راغب به انجام این روش دائمی هستند. این روش حالت طبیعی بسیار زیبایی را به ابروهای شما می بخشد و برای افرادی که قصد دارند تا مدت زمان بیشتری از این حالت طبیعی بهره مند شوند مناسب است. از ویژگی های بارز این متد می توان به نگه داشتن بیشتر پیگمنت های رنگی در پوست های نرمال اشاره نمود که نشان می دهد این متد برای این افراد بهترین گزینه بوده و می تواند به آن ها کمک های شایانی نماید.

زیبایی ابرو

در راستای نحوه انجام دادن میکروبیلدینگ باید بگوییم یک تکنیک برای ترمیم ابرو با استفاده از قلم های مخصوص است که این قلم ها با ساختار مناسب و بی نظیری که دارند پیگمنت های رنگی را وارد پوست شما می نمایند. قلم هایی که برای میکروبلیدینگ ابرو به کار برده می شوند نوک بسیار عالی داشته و قادرند تا تارهایی بسیار طبیعی و زیبا را بر روی سطح پوست شما کشیده و به این طریق ترمیم ابروهای شما را انجام دهند.

میزان ماندگاری میکروبیلدینگ ابرو

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی میزان دوام میکروبلیدینگ پرداخته و اطلاعات مفیدی نیز در این باره به شما انتقال دهیم. به طور طبیعی میزان دوام این متد ۱۲ ماه تا ۳ سال است اما لازم است بدانید میزان دوام آن به سبک زندگی و میزان استفاده از مواد آرایشی نیز بستگی دارد که نباید به سادگی از کنار ان ها عبور نمود.

از روش های خاصی می توان برای افزایش میزان دوام و ماندگاری این راهکار استفاده کرد که از مهم ترین آن ها باید به دور بودن از نور مستقیم خورشید و عدم استفاده از رتینول ها اشاره نمود. زمانی که نور خورشید مستقیم به ابروهای شما برخورد می نماید پیگمنت های ابروهای شما محو شده و به مرور زمان پاک می شوند این امر برای استفاده از رتینول ها به عنوان لایه بردار نیز صدق می کند. استفاده از این لایه بردارها موجب می گردد لایه های بالایی پوست از بین رفته و همین لایه ها دقیقا پیگمنت های رنگی ابروها را نیز شامل می شوند.

میکروشیدینگ ابرو

میکروشیدینگ ابرو با قابلیت های بی نظیر خود برای افرادی کاربرد دارد که قصد دارند تا ابروهایی پر پشت و پهن داشته باشند و به این صورت تمام جاهای خالی میان ابروهای خود را از بین ببرند. از دیگر افرادی که کاندید استفاده از این متد زیبایی هستند می توان به کسانی اشاره نمود که پوست آن ها چرب است. میکروشیدینگ ماندگاری بیشتری نسبت به متدهای دیگر داشته و افرادی که دارای پوست چرب هستند با استفاده از این روش ضرر کمتری می نمایند.

زیبایی ابرو

فرآیند انجام میکروشیدینگ ابـرو

فرآیند میکروشیدینگ ابرو به عنوان یک روش دائمی ترمیم ابرو به این صورت است که با استفاده از ابزارهای دستی یا اتوماتیک خاصی نقاشی هایی بر روی سطح ابروها انجام می شوند که این طراحی ها می توانند نمایی بسیار زیبا و لطیف را در تمام ابروها به وجود آورند. در واقع می توان گفت این متد به جای ایجاد نمودن لایه های رنگی در زیر پوست ، به رنگ نمودن پوست های زیرین ابرو پرداخته و با ایجاد نقطه های رنگی بسیار نزدیک به هم ابروهای شما را پر می کند. از این متد امروزه استفاده های گسترده ای می شود و می توان گفت یک روش محبوب است.

لیفت و لمینت ابـرو

لیفت و لیمنت ابرو سومین راهکاری به شمار می روند که قصد داریم تا در این نوشتار به تشریح ان ها بپردازیم. این روش ها به عنوان روش های طبیعی و بسیار شیکی شناخته می شوند که با استفاده از ان ها می توان ظاهر زیبایی را برای ابروهای خود رقم زد. در این روش ها به تغذیه نمودن ابروها با استفاده از مواد خاصی همچون روغن های معدنی و کراتین ها می پردازند که درکنار هم موجب می شوند تا ابروها  درخشان تر شده و رنگ بسیار زیبایی را به دست اورند.

لیفت و لمینت ابرو از جمله روش های جدیدی هستند که به تازگی روی کار آمده و توانسته اند افراد بسیاری را جذب خود سازند. این روش ها قادرند تا با ویژگی های بارز خود ابعاد صورت شما را زیباتر به نمایش در آورده و به این طریق فرم زیبایی را به آن ببخشند. لازم به ذکر است که قیمت متعارف تری نسبت به متدهای دیگر داشته و از این نظر نیز بسیار مقرون به صرفه و مناسب هستند.

به طور معمول این متدها می توانند تا ۲ ماه دوام آورند و پس از طی شدن این دوماه باید مجددا تکرار شوند تا بتوان از زیبایی ان ها نهایت لذت را برد. از مهم ترین توصیه ها و مراقبت هایی که لازم است پس از انجام لیفت و لمینت ابرو در نظر بگیرید این است که نباید تا ۲۴ ساعت پس از انجام فرآیندهای ابروهای خود را خیس یا مرطوب نمایید.

نظرات