بیوگرافی بابک بادکوبه بازیگر و همسر و فرزندانش + عکس های کودکی تا بزرگسالی و اینستاگرام

0

بیوگرافی بابک بادکوبه بازیگر قدیمی و همسر و فرزندانش + عکس های کودکی بابک بادکوبه بازیگر خردسال قدیمی تا بزرگسالی او و سوابق شغلی و هنری از بازیگری تا کارآفرینی و آژانس تبلیغاتی و زندگی شخصی و خانواده بابک بادکوبه بازیگر همراه با ماجرای ازدواج و پیج اینستاگرام او در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بابک بادکوبه بازیگر و همسر و فرزندانش + عکس های کودکی تا بزرگسالی و اینستاگرام

بیوگرافی بابک بادکوبه

بابک بادکوبه, با نام شناسنامه ای حسن بادکوبه متولد ۹ شهریور ۱۳۵۶ در محله شهر زیبا تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون ، مجری تویزیون ، کارآفرین ، مشاوره کسب و کار ، بازاریاب ، متخصص ارتباطات است. بابک بادکوبه دارای مدرک تحصیلی لیسانس سینما و کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارآفرینی از دانشگاه پیام نور ، فوق لیسانس بازاریابی از دانشگاه نوما فرانسه ، دکتری مدیریت از دانشگاه ایپگ فرانسه است و در حال حاضر در زمینه بازیگری فعالیت ندارد و به کسب و کار تبیلغات و بازاریابی و کارآفرینی مشغول است.

زندگی شخصی بابک بادکوبه

خانواده و زندگی شخصی

حسن بادکوبه در شهر تهران در خانواده ای کم جمعیت و اهل سینما به دنیا آم. پدرش محمدرضا بادکوبه سابقه‌ای طولانی در حوزه نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی در تلویزیون دارد و همچنین از مدیران سابق واحد ورزش شبکه دو تلویزیون ملی ایران بوده‌است

بابک یک برادر کوچک‌تر به نام پویا بادکوبه دارد. پویا بادکوبه کارگردان سینما و تلویزیون و مدیر ارشد خلاقیت در ایران است

عکس های پدر ومادر و خانوادگی بابک بادکوبه

ازدواج و همسر بابک بادکوبه کیست

بابک بادکوبه در سال ۱۳۷۹ ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک دختر و یک پسر است که در حال حاضر در سن نوجوانی به سر می برند. پسرش بسیار شباهت به کودکی خود بابک دارد

ازدواج و همسر بابک بادکوبه کیست

سوابق بازیگری

آقای بادکوبه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و با بازی در سریال در خانه به شهرت رسید. نسل دهه شصت و هفتاد او را با سریال در خانه به یاد دارند که در برنامه کودک و نوجوان شبکه دو این سریال پخش میشد.

ایشان از ۶ سالگی بازی در برنامه تلویزیونی «بچه‌ها اینو شنیدید؟» فعالیت هنری خود را آغاز کرد و سپس با بازی در سریال قدیمی و خاطره‌انگیز «در خانه» در سال ۱۳۶۴ به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام به شهرت رسید. او در کنار هنرمندانی چون سریال اکبر عبدی، زنده یاد شهلا ریاحی و رؤیا افشار تجارب خوبی را کسب کرد

از دیگر سریال ها و فیلم های این بازیگر با سابقه و چهره نوستالژی کشورمان میتوان به سریال‌های «کودکانه (فیلم)کودکانه» و «همسایه‌ها» و .. اشاره کرد که هر دو این آثار به کارگردانی مرحوم مسعود رسام و بیژن بیرنگ بودند.

عکس های کودکی بابک بادکوبه بازیگر و مجری

فعالیت مجریگری و اجرا

بابک بادکوبه بعد از بازیگری وارد عرصه اجرا شد و در سال ۱۳۷۵ به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های کودک و نوجوانی مانند تابستانه، پاییزه، سبز، سفید، قرمز، با جوانان و بام روشنایی حضور داشت.

در اواخر سال ۱۳۹۳ برنامه زندهٔ تلویزیونی اینجا آینده را با تهیه‌کنندگی و اجرای خود بر روی آنتن شبکه یک برد. آخرین قسمت این برنامه که ویژهٔ تحویل سال ۱۳۹۴ بود و با اجرای علی ضیاء پخش شد

وی در سال نیز ۱۳۹۱ نامه‌ای به رئیس‌جمهور وقت آن زمان در رابطه با برندسازی نوشت که بازتاب گسترده‌ای داشت. وی در طول بیست سال فعالیت حرفه ای خود در زمینه بازاریابی مشاور مدیران و برندهای برتر کشور بود همچنین خالق برندهای بزرگی چون آپ و هف هشتاد و بله و شصت و فامیلا و جایگاه یابی مجدد برندهایی چون ال جی و چای شهرزاد و بیمه دی و بیمه معلم و بانک ملت را در کارنامه خود دارد.

بابک بادکوبه بازیگر نقش محسن در سریال در خانه

کارگردانی و نویسندگی سریال تلویزیونی «جستجو گران جوان» و نویسندگی و کارگردانی و تهیه کنندگی برنامه طنز تلویزیونی «لوسه لوسه» و برنامه علمی ۹۰ قسمتی کاوش از دیگر فعالیت این هنرمند است.

او پس از سال‌ها دوری از بازیگری در سال ۱۳۸۶ در فیلم «هم‌خانه» به کارگردانی مهرداد فرید مجدد با اکبر عبدی هم‌بازی شد.

بازیگر نقش محسن در سریال در خانه

بابک در سال ۱۳۶۴ در سریال در خانه اثر مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام در نقش محسن پسر آقای خورشیدی با اکبر عبدی، شهلا ریاحی و رؤیا افشار هم‌بازی شد.

در سال ۱۳۹۳ بابک بادکوبه مجدداً وارد تلویزیون شد و این بار در نقش تهیه‌کننده. او در این سال برنامهٔ تلویزیونی اینجا آینده را ساخت و اجرای همهٔ قسمت‌ها را هم خودش به عهده گرفت.

عکس های جدید بابک بادکوبه

سوابق شغلی و کاری

بادکوبه بعد از مدتی فعالیت در عرصه بازیگری به شغل دیگری مشغول شد و در سال ۱۳۷۶ به همراه پدرش مؤسسه فرهنگی هنری روزگار طرفه را تأسیس کرد و به کار فرهنگی و مشاوره تبلیغات و برندینگ مشغول شد و از فضای اجرا و بازیگری فاصله گرفت.

این مؤسسه با هدف تأثیرگذاری فرهنگی در کشور و با مجوز جامع کلیه فعالیت‌های فرهنگی تأسیس شد. سپس در سال ۱۳۸۳ و با هدف تخصصی رسانه‌های تبلیغاتی شرکت رؤیای طلایی شهر را تأسیس کرد.

 بابک بادکوبه

در سال ۱۳۹۰ شرکت تبلیغاتی راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه را تأسیس و اکنون مدیرعامل این مجموعه است. وی هم‌اکنون مدیرمسئول فصلنامه تخصصی ارتباطات، تبلیغات و برند سازی بادکوبه و انتشارات بادکوبه است.

وی در طول بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی، مشاور مدیران و برندهای برتر بین‌المللی و محلی کشور مثل ال‌جی، یونیلیور، هنکل، پژو و همچنین خالق برندهای بزرگی چون پفیلا، ماکارونی مک، آپ، هف هشتاد، سنجابک، ایزی پایپ، کویرتایر، بله، شودر، شصت و فامیلا بوده‌است و جایگاه‌یابی مجدد برندهایی چون چای شهرزاد، برتر، بیمه دی، بیمه معلم، بانک ملت، هافمن، بانک ملی، مدرسان شریف، کاچیران، اسنوا، هیمالیا، خیریه زنجیره امید، کمیته امداد را در کارنامه خود دارد.

همچنین ببینید: بیوگرافی حسن رضایی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس های جوانی و علت فوت همسرش

صفحه اینستاگرام بابک بادکوبه

babak_badkoobeh

بیوگرافی بابک بادکوبه

موسس مدرسه بادکوبه

او مؤسس مدرسه بادکوبه است که به آموزش تخصصی ارتباطات تبلیغات و بازاریابی و برند می‌پردازد و عضو هیئت رئیسه تای‌چی ایران نیز می‌باشد.

عکس های جدید بابک بادکوبه

بابک بادکوبه در سال ۱۳۹۵ انشارات بادکوبه را تأسیس کرد و در سال ۱۳۹۸ امتیاز فصلنامه تخصصی تبلیغات بازاریابی و برند سازی بادکوبه را گرفت. وی بعنوان مدیر مسئول تا کنون چهار نسخه از این فصلنامه را تا پایان سال ۱۳۹۹ نشر داده‌است.

فیلم های سینمایی بابک بادکوبه

عکس های کودکی بابک بادکوبه

در سال ۱۳۹۶ سرمایه‌گذاری فیلم سینمایی «درساژ» به کارگردانی برادرش پویا را به عهده گرفت. این فیلم پرافتخارترین فیلم سال ۹۶ سینمای ایران از لحاظ دریافت جوایز داخلی و بین‌المللی بود.

آخرین فعالیت او در سینما در سال ۱۳۹۹ فیلم «لحظه و دیگر هیچ» به کارگردانی کاوه قهرمان به عنوان سرمایه‌گذار است.

بابک بادکوبه

فیلم های سینمایی بابک بادکوبه

از جمله فیلم های سینمایی که ایشان بازی کرده و یا سرمایه گذار بوده می توان به فیلم های سینمایی زیر اشاره کرد:

۱۳۶۹ سفر جادویی
۱۳۸۶ هم‌خانه
۱۳۹۶ درساژ سرمایه‌گذار
۱۳۹۹ لحظه و دیگر هیچ

سریال های تلویزیونی بابک بادکوبه

سریال های تلویزیونی بابک بادکوبه

۱۳۶۲ بچه‌ها اینو شنیدید؟
۱۳۶۵ در خانه
۱۳۶۷ همسایه‌ها
۱۳۷۲–۱۳۷۳ تابستانه
۱۳۷۳–۱۳۷۴ پاییزه
۱۳۷۳–۱۳۷۴ سبز، سفید، قرمز مجری امیر سماواتی
۱۳۷۶ با جوانان
۱۳۷۳–۱۳۷۴ جست‌وجوگران جوان
۱۳۷۹ کاوش
۱۳۹۳–۱۳۹۴ اینجا آینده ت
۱۳۹۹ سلام صبح بخیر
۱۳۸۳ سریال برفک
۱۳۸۳ قلعه سرخ
۱۳۸۳ زمینی
۱۳۸۳ بابک و نقاشیهایش
۱۳۸۴ مهربانان
۱۳۸۴ رقص شیطان
۱۳۸۴ دوستان جنگل ۱ و ۲ و ۳ و ۴
۱۳۸۴–۸۵ جنگل ما
۱۳۸۵ کوه نورانی
۱۳۸۵ سبزتر از بهار
۱۳۸۵ بن‌بست
۱۳۸۵ آرامش ابدی
۱۳۸۵ صبح بخیر
۱۳۸۶ باغ مخفی
۱۳۸۶ بودن
۱۳۸۶ زنگ مدرسه
۱۳۸۷ خانه من کجاست؟
۱۳۸۸ دخترک ابری
۱۳۸۸ خانواده ما
۱۳۸۸ نوازنده
۱۳۸۹ روزگار سپری شده
۱۳۸۹ مثل یک بازی
۱۳۸۹ بی‌بازگشت
۱۳۸۹ وال استریت
۱۳۸۹ قلب فرشته
۱۳۹۰ زرد و مشکی
۱۳۹۰ طعم شیرین عسل
۱۳۹۰ ماه من
۱۳۹۱ زرد و مشکی
۱۳۹۳ شهر کمدی‌

سوابق هنری و بازیگری بابک بادکوبه

 

نظرات