بیوگرافی کیم می سو بازیگر کره ای و همسرش + عکس ها و ماجرای درگذشت کیم می‌سو

0

بیوگرافی کیم می سو بازیگر کره ای و همسرش + عکس و ماجرای درگذشت کیم می‌سو بازیگر گل برفی همراه با سوابق و فیلم شناسی و اسامی فیلم ها و سریال ها و درگذشت و فوت کیم می سو بازیگر کره ای در ۵ ژانویه ۲۰۲۲ و مراسم تشییع و عکس های شخصی و خانوادگی و ازدواج و همسرش و پی اینستاگرام کیم می سو را از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی کیم می سو بازیگر کره ای و همسرش + عکس ها و ماجرای درگذشت کیم می‌سو

بیوگرافی کیم می سو بازیگر کره ای

کیم می سو, (Kim Mi-soo) زاده ۱۶ مارس ۱۹۹۲ در کره جنوبی است. او که مدل و بازیگر اهل کره جنوبی است فارغ التحصیل رشته هنر از دانشگاه هنر کره جنوبی بود و با بازی در سریال گل برفی و سریال اسنودراپ به شهرت رسید.

کیم می‌سو در ۵ ژانویه ۲۰۲۲ در سن ۳۰ سالگی به دلیل نامعلومی دارفانی را وداع گفت

بیوگرافی کیم می سو بازیگر کره ای

سوابق بازیگری

میسو از دوران نوجاونی وارد مدلینگ شد و سپس به دلیل علاقه به رشته بازیگری وارد این حرفه شود. او با ایفای نقش در سریال گل برفی و اسنودراپ به شهرت رسید.

کیم می سو از سال ۲۰۱۸ بطور حرفه ای وارد سینما و بازیگری شد. کیم اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۸ در Lipstick Revolution آغاز کرد. در مراحل اولیه کار خود، کیم برای اولین نقش خود در انقلاب رژ لب و یک شخصیت فرعی از دنیای کیونگمی شناخته شد. او همچنین در درام ۲۰۲۰ سلام خداحافظ مامان ظاهر شد!

زندگی شخصی کیم می سو بازیگر کره ای

بازیگر سریال اسنودراپ

آخرین بازی کیم در اسنودراپ در نقش یک فعال دانشجویی مهربان و درستکار در نقش “یئو جئونگ مین” بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت و پله ترقی او به سمت شهرت شد. در  مورد توجه قرار گرفت.

کیم می سو بازیگر گل برفی

قبل از مرگ کیم، هفت قسمت از ۱۶ قسمت پخش شده بود، و فیلمبرداری از آنجایی که Snowdrop یک سریال از پیش تولید شده بود، به پایان رسیده بود.

سریال «گل برفی» محصول کره‌جنوبی است و پخش جهانی آن را دیزنی‌ پلاس به عهده دارد. داستان این سریال درام در دوران دموکراسی‌ خواهی جامعه کره‌جنوبی در اواخر دهه هشتاد روی می‌دهد. روایت‌های تاریخی، انتخاب موسیقی و البته تصویری که از کره‌شمالی در این سریال به نمایش گذاشته می‌شود جنجال بسیاری به پا کرده است.

ماجرای فوت و درگذشت کیم می سو بازیگر کره ای

فیلمی که قرار بود بازی کند

کیم برای یک نقش نامعلوم در فیلم سینمایی درام «دیزنی+» انتخاب شد که قرار بود در نیمه اول سال ۲۰۲۲ پخش شود و فیلمبرداری آن آغاز شده که به دلیل مرگ ناگهانی کیم می سو لغو کرد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی هویون جونگ بازیگر و مدل کره ای و همسرش + عکس های خانوادگی و آثار

فیلم شناسی

۲۰۱۸ Lipstick Revolution Jo-yeon
۲۰۱۹ Memories Seon-ah
دنیای کیونگمی یونگ سو
۲۰۲۱ The Cursed: Dead Man’s Prey Reporter

سریال های تلویزیونی

۲۰۱۹ درام فستا JTBC Jung Ji-hyun
۲۰۲۰ سلام خداحافظ، مامان
Into the Ring KBS2 Kwon Woo-Young
درام جو جو-یونگ: “یک شب”

۲۰۲۰ پرستار مدرسه نتفلیکس هوانگ گا یونگ
۲۰۲۱ Helbound Deacon Young-in

عکس های شخصی اینستاگرام کیم می سو

ماجرای درگذشت کیم می سو بازیگر اسنودراپ و گل برفی

کیم می‌سو بازیگر کره‌ای که در سریال گل برفی نقشی مکمل بازی می‌کرد، در ۲۹ سالگی از دنیا رفت.

کیم می‌سو بازیگر جوان کره‌ای که بیشتر برای بازی در سریال «گل برفی» شناخته شده بود، در ۵ ژانویه درگذشت. در بیانیه‌ای که برای اعلام خبر درگذشت این بازیگر منتشر شده، آمده است: «کیم در روز پنجم ژانویه ناگهان ما را ترک کرد. لطفا از انتشار شایعات و گمانه‌های نادرست درباره مرگ او بپرهیزید تا خانواده‌اش در آرامش سوگواری کنند.»

مراسم تشییع

کیم می سو بازیگر سینما صبح ۵ ژانویه ۲۰۲۲ در سن ۳۰ سالگی دار فانی را وداع گفت، علت مرگ هنوز مشخص نشده است.
مراسم تشییع جنازه او در خانه تشییع جنازه سونگسیم برپا شده است.

 

نظرات