عادل کیانپور کیست و علت فوت و مرگ او در زندان چه بود؟ +بیوگرافی عادل کیانپور

0

عادل کیانپور یکی از محکومان در ندامتگاه اهواز است که در زندان فوت کرد عادل کیانپور کیست عکس و بیوگرافی عادل کیانپور و ماجرای فوت در زندان با عکس و سوابق و علت پرونده و جرم عاو چیست و علت محکومیت وی و پاسخ سخنگوی قوه قضائیه درباره مرگ وی در زندان را بخوانید

عادل کیانپور کیست و علت فوت و مرگ او در زندان چه بود؟ +بیوگرافی عادل کیانپور

عادل کیانپور کیست و علت فوت و مرگ او در زندان چه بود؟ +بیوگرافی عادل کیانپور

عادل کیانپور یکی از محکومان در ندامتگاه اهواز است که در زندان فوت کرد. جرم او سیاسی نبوده و سخنگوی قوه قضائیه در اظهارتش به این نکته اشاره کرده است که این شخص دارای محکومیت به حبس بود و در اجرای حکم قطعی در حال تحمل مجازات بود.

پاسخ سخنگوی قوه قضائیه درباه علت فوت عادل کیانپور

خداییان، سخنگوی قوه قضائیه به سوالی در ارتباط با علت فوت عادل کیانپور در زندان به علت عدم رسیدگی پزشکی و اعتصاب غذا گفت: این شخص دارای محکومیت به حبس بود و در اجرای حکم قطعی در حال تحمل مجازات بود. برخی رسانه‌ها نوشته بودند اتهام سیاسی، اصلا جرمی که وی به ارتکاب آن محکوم شده بود جرم سیاسی نبود و هیچ کشوری این جرم را سیاسی تلقی نمیکند. حسب گزارش از دادگستری اهواز، این شخص در حال اعتصاب غذا نبود. از زندان به بیمارستان اعزام می‌شود و در بیمارستان فوت می‌کند. منتظر هستیم پزشکی قانونی علت فوت او را اعلام کند

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های سرتیپ اصغر کورنگی رئیس سابق زندان قصر + علت فوت

جرم و پرونده

خدائیان درباره فوت کیانپور زندانی سیاسی در اهواز به دلیل عدم رسیدگی پزشکی و اینکه آیا اعتصاب غذای این زندانی و عدم رسیدگی پزشکی صحت دارد؟ گفت: این شخص محکوم به حبس و در حال تحمل مجازات بود. در برخی از رسانه‌ها دیدم که اعلام کرده بودند این فرد اتهام سیاسی دارد اما جرمی که این فرد مرتکب شده بود، به هیچ وجه سیاسی نبود.

وی بابیان اینکه این فرد محکومیت مالی داشت، گفت: حسب اطلاع از دادگستری اهواز، این شخص در حال اعتصاب غذا نبود و بدون اینکه مشکل خاصی داشته باشد اعلام نارضایتی می‌کند و به بیمارستان اعزام و در نهایت فوت می‌کند.

خدائیان خاطرنشان کرد: حسب گزارش‌ها اعتصاب غذا صحت ندارد و منتظر هستیم که پزشکی قانونی علت فوت را اعلام کند.

نظرات